تین کلاینت

کاربرد تین کلاینت در املاک

کاربرد تین کلاینت در املاک

در این مقاله قصد داریم به مزایای تجهیز دفاتر املاک با تین کلاینت بپردازیم.

تین کلاینت‌ها جایگزین کیس های کامپیوتر هستند اما برتری‌هایی نسبت به آن‌ها دارند. استفاده از تین کلاینت در ادارات و مؤسسات بسیار رایج است اما امروزه حتی تین کلاینت توانسته نقش خود را در دفاتر املاک نیز به‌خوبی ایفا کند.

استفاده از تین کلاینت در دفاتر املاک می‌تواند در هزینه،سرعت و کارایی تأثیر بسزایی داشته باشد. تین کلاینت‌های کمپانی‌های معروف مانند HP امروزه توانسته با ارائه‌ی تین کلاینت‌های باصرفه و باکیفیت رقبا را کنار بزند. استفاده از تین کلاینت‌های HP در دفاتر املاک حس لوکس بودن را به محیط القاء می‌کند.

استفاده از تین کلاینت در دفاتر املاک باعث کاهش هزینه‌ی کلی می‌شود به‌طوری‌که برای خرید هر تین کلاینت مبلغی حدود 3 میلیون نیاز است اما برای خرید کیس این مبلغ به پنج میلیون افزایش پیدا می‌کند.

عمر مفید تین‌کلاینت‌ها 100هزارساعت است درحالی‌که عمر مفید پی‌سی‌ها 50هزار ساعت هست یعنی عمر مفید تین کلاینت‌ها دوبرابر پی‌سی‌هاست.

سرعت تین کلاینت‌ها در مقایسه با پی سی ها بسیار بالاتر است چراکه تین کلاینت‌ها از هاردهای SSD برای ذخیره سازی داده‌ها استفاده می‌کنند. حتی چون قطعات سخت‌افزاری تین کلاینت‌ها همگی ساخت یک شرکت هستند بنابراین باهماهنگی بیشتری باهم کار می‌کنند که این خود نیز باعث افزایش سرعت تین کلاینت می‌شود. تین کلاینت‌ها فن لس هستند در نتیجه تولید گرما و صدا در محیط ندارند.

دفاتر مشاورین املاک دارای کاربری اداری هستند در نتیجه بهترین گزینه برای آن‌ها تین کلاینت است . تین کلاینت‌ها اکثرا برای کاربری های اداری طراحی شده اند.

میتوان از تین کلاینت‌های HP مدل های زیر استفاده کرد:

Thin client HP t610

Thin Client HP t520

Thin Client HP t620

همچنین میتوان از تین کلاینت‌های برند Dell مدل های زیر نیز استفاده کرد:

Thin Client Dell Wyse 7010

Thin Client Dell Wyse 7020

استفاده ازتین‌کلاینت‌های برند اچ‌پی علاوه برمزایای گفته شده دارای مزایای دیگری همچون کیفیت ساخت و کیفیت تصویر بسیاربالا‌ می‌باشد.

برای دریافت مشاوره برای راه اندازی یک دفتر مشاور املاک با تین کلاینت میتوانید با مشاوران ما تماس بگیرید.

شرکت تکنوکلاینت ارائه دهنده انواع تین کلاینت‌های کمپانی‌های HP و DELL در کشور می‌باشد.

برای دریافت لیست تین کلاینت‌های این شرکت میتوانید به سایت تکنوکلاینت مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *