نمایش 1–12 از 36 نتیجه

تین‌کلاینت‌ها به دلیل اینکه از پردازنده‌های ثابت و بدون تغییر استفاده می‌کنند به دسته‌بندی برای کاربری‌های مختلف تقسیم می‌شوند. تین کلاینت مناسب برای پردازش‌های سبک تا متوسط اداری یکی از دسته‌بندی‌های تین کلاینت‌ها برای انتخاب راحت تر میباشد. این کاربری برای ادارات، کارخانجات، مدارس و دانشگاه ها، کافی نت ها و آژانس های هواپیمایی و … مناسب است.

در هر سازمان یا مجموعه ای بخش های مختلفی وجود دارد. هر بخش فعالیت خود را دارد و با نرم افزارهای خاص خود کارمیکند. برای اینکه بدانیم کاربری ما در کدام دسته بندی قرار دارد این مقاله را بخوانید.

کاربری پردازش‌های سبک تا متوسط اداری شامل کار با نرم افزارهای آفیس، کار با انواع نرم افزارهای حسابداری، تمامی نرم افزارهای تحت وب، اتوماسیون های اداری، وبگردی، کار با نرم افزارهای گرافیکی سطح پایین مانند Corel و Photoshop در حد کاربر معمولی، نمایش دیجیتال بر روی مانیتورهای صفحه بزرگ به صورت 24 ساعته و … میباشد.

تین کلاینت های موجود در این کاربری معمولا تین کلاینت های دو هسته ای و یا تین کلاینت های چهار هسته ای میباشند. اگر بخواهیم مواردی مانند کار ابتدایی با فتوشاپ را چشم پوشی کنیم تین کلاینت های دوهسته ای پاسخگوی نیاز خواهد بود اما در صورت اینکه از کار ابتدایی با فتوشاپ اطمینان دارید باید تین کلاینت های چهار هسته ای موجود در این کاربری را انتخاب کنید.

این کاربری معمولا بخش های اداری هر مجموعه ای را پوشش میدهد. برای استفاده در بخش های اداری مجموعه می‌توانید انواع تین کلاینت موجود در این کاربری را انتخاب کنید.

شرکت تکنوکلاینت بیش از پیش به مشتریان خود توجه داشته و برای سهولت در انتخاب تین کلاینت های موجود در سایت خود تکنوکلاینت را بر اساس کاربری دسته بندی کرده است.