در حال نمایش یک نتیجه

فروش سامانه مکان یابی با بهترین قیمت

شرکت‌های حمل و نقل با خرید یک سامانه مکان‌ یابی، قادر به دریافت اطلاعات لحظه‌ای درباره موقعیت کنونی رانندگان، زمان باقی‌مانده تا رسیدن به مقصد و ارسال پیام برای رانندگان را خواهند داشت. برای اینکه تسلط کاملی روی رانندگان خود داشته‌باشید، به یک سامانه مکان یابی نیاز خواهید داشت. این محصول با استفاده از گواهی متصل به دستگاه و از طریق ارسال تصویر، فعالیت رانندگان را گزارش می‌دهد.

  احتمال قطع شدن سرویس GPS در برخی مناطق وجود دارد. این محصول با وجود قطعی GPS همچنان قادر به ثبت اطلاعات خواهد بود و به محض وصل شدن سرور، اطلاعات را ارسال خواهد نمود. این سامانه دارای قابلیت‌های فراوانی است. در صورتی که تخلفی از راننده سر بزند، برای سرور هشدار ارسال می‌کند. از دیگر امکانات آن نیز می‌توان به برقراری ارتباط دوطرفه با مرکز کنترل تحت TCP/IP اشاره کرد. در صورتی که بنا به هر دلیلی، دستگاه از خودرو جدا بشود، پیغامی مبنی بر جدا شدن سامانه از خودرو به سرور ارسال خواهد شد.

امکانات سامانه مکان یابی شامل موارد زیر می‌شود:

  • امکان مشاهده موقعیت مکانی راننده در لحظه کنونی
  • قابلیت ثبت اطلاعات حتی در صورت قطعی GPS
  • امکان مشاهده توقف‌های بجا و نابجای راننده
  • مشاهده و کنترل میزان مصرف سوخت خودرو
  • امکان ایجاد مسیر جدید و ویرایش آن

در این متن کوتاه، درباره یکی از قدرتمندترین سامانه‌های مکان‌یابی صحبت کردیم.  قطعا وجود یک سامانه مکان یابی برای هر شرکت حمل و نقلی الزامی است. با وجود سامانه مکان‌یاب، کارفرما به راحتی موقعیت مکانی رانندگان را ردیابی کرده و بر فعالیت آنها نظارت کامل خواهد داشت.

وب‌سایت تکنوکلاینت در طی سال‌های فعالیتش توانسته رضایت مشتریان را کسب کند. تمام محصولات عرضه شده در فروشگاه تکنوکلاینت، دارای گارانتی اختصاصی این شرکت بوده و در کمترین زمان ممکن به دست مشتری می‌رسند. در صورتی که برای خرید یک محصول خاص نیاز به مشاوره دارید، می‌توانید با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.