زیروکلاینت

از کجا زیروکلاینت بخریم؟

از کجا زیروکلاینت بخریم؟

[vc_row][vc_column][vc_column_text]زیروکلاینت دستگاه سخت افزاری کوچکی است که برای متصل شدن به یک سرور در مرکز، مورد استفاده قرار می گیرد، سرور با توجه به نوع کاربری و تعداد کاربران می تواند یک کامپیوتر شخصی و یا یک سرور پر قدرت باشد. در ادامه این مطلب به موضوع از کجا زیروکلاینت بخریم می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

 

کمترین سخت افزار برای ارتباط با سرور در زیروکلاینت‌ها وجود دارد. با استفاده از همین کاربر میتواند به نرم افزار و یا سخت افزار سرور دسترسی پیدا کند. به صورت کلی هیچ دیتا و اطلاعاتی روی زیروکلاینت نمی‌باشد. همه پردازش‌ها توسط خود سرور انجام میگیرد و خروجی به کاربر نمایش داده می شود و در کل تفاضل پیکسلی فریم جاری با فریم قبلی است.

زیروکلاینت ها گاهی یک بورد الکترونیکی دارند و به نسبت کامپیوتر های شخصی فضای کمتری را اشغال می کند. در زیروکلاینت‌ها فضایی برای ذخیره سازی داخلی و همچنین قابلیت پردازش نداریم، تمام کارها روی سرور ذخیره سازی می شود و مدیریت اصلی با متخصص های it است. قابلیت های گرافیکی و پشتیبانی از پروتکل های ارتباطی در زیروکلاینت ها بسیار مهم و حائز اهمیت است.

چرا باید از شرکت تکنوکلاینت خرید کنید؟

در جواب به سوال از کجا زیروکلاینت بخریم جواب ما به شما تکنوکلاینت است. برای این حرف خود هم دلایل بسیاری داریم .از آیتم هایی که یک شرکت برای اعتماد سازی باید داشته باشد، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

گارانتی یک ساله

شرکت تکنوکلاینت وارد کننده ی دو برند HP و Dell است و به جرات می توان گفت این برند ها در دنیا در حوزه ی تین کلاینت و زیروکلاینت جزء برترین محصوب می شوند. به دلیل اطمینان شرکت ما از این محصولات، یک سال گارانتی تعویض برای محصولات خود در نظر گرفته ایم.

 

 

دستگاه تست

دستگاه تست برای ارگان ها و سازمان های دولتی و خصوصی در نظر گرفته شده که پیش بینی می شود خرید بالایی ازین دستگاه داشته باشند، در مرحله نخست مشاورین شرکت تکنوکلاینت دستگاه مورد انتظار سازمان ها را معرفی می کنند و در صورت تایید، دستگاه به طور رایگان به سازمان ارسال می شود و برای سازمان های خصوصی نیز همین روال طی می شود و دستگاه توسط شرکت خصوصی به صورت امانی خریداری می شود و در صورت عدم تایید از سوی شرکت خریداری کننده، دستگاه پس گرفته می شود و مبلغ برگشت داده می شود.

 

 

مشاوره رایگان

یکی از آیتم هایی که در خرید مشتریان عزیز حائز اهمیت است گزینه ی مشاوره به هنگام خرید می باشد. پاسخگویی 24 ساعته مشاورین ما، مشاوره دقیق و پیشنهاد تین کلاینت مناسب بسته به کاربری شخص یا سازمان، از مواردی است که شما می توانید در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید.

از کجا زیروکلاینت بخریم؟

 

 

 

 

خدمات پس از فروش

یکی از مزیت هایی که شرکت تکنوکلاینت را از دیگر شرکت ها منحصر به فرد کرده است، ارائه خدمات بعد از فروش دستگاه به مشتری است، با خرید دستگاه شما تا پنج سال می توانید از خدمات رایگان شرکت تکنوکلاینت بهره مند شوید.

 

 

ضمانت بازگشت کالا

شرکت تکنوکلاینت برای شما مشتریان عزیز ضمانت بازگشت کالا پس از خرید را در نظر گرفته است که شما مشتریان در صورت منصرف شدن و یا تعویض تا 5 روز می توانید از این آپشن استفاده کنید.

 

 

ارسال رایگان

برای مشتریانی که به تعداد سفارش می دهند هزینه ی ارسال کالا، رایگان می باشد.

 

کمپانی تکنوکلاینت از سال 96 با هدف واردات انواع لوازم IT و لوازم جانبی کار خودش را آغاز کرده است. تمامی تلاش ما این است بهترین محصولات روز دنیا از برندهای معتبری چون HP, DELL, IGEL و …. رو با بهترین قیمت به دست شما مشتریان عزیز برسانیم. فروشگاه ما منبعی کامل برای خرید تمامی لوازم مورد نیاز شما می باشد. برای خرید انواع تین کلاینت، زیروکلاینت، مینی کیس، سرور، ورک استیشن، کیس آماده، لپ تاپ، تبلت و… و لوازم جانبی شامل کیبرد و موس، مانیتور، هارد دیسک، رم و … به فروشگاه ما سر بزنید.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][woodmart_products layout=”carousel” spacing=”30″ items_per_page=”8″ woodmart_css_id=”626186ddcbd90″ taxonomies=”166″ slides_per_view=”5″ autoplay=”yes” hide_pagination_control=”no” hide_prev_next_buttons=”no” center_mode=”no” wrap=”yes” sale_countdown=”0″ stock_progress_bar=”0″ highlighted_products=”0″ products_bordered_grid=”0″ hide_out_of_stock=”no” lazy_loading=”no” scroll_carousel_init=”yes” responsive_spacing=”eyJwYXJhbV90eXBlIjoid29vZG1hcnRfcmVzcG9uc2l2ZV9zcGFjaW5nIiwic2VsZWN0b3JfaWQiOiI2MjYxODZkZGNiZDkwIiwic2hvcnRjb2RlIjoid29vZG1hcnRfcHJvZHVjdHMiLCJkYXRhIjp7InRhYmxldCI6e30sIm1vYmlsZSI6e319fQ==”][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *