زیروکلاینت

کاربرد زیروکلاینت در املاک

کاربرد زیروکلاینت در املاک

زیروکلاینت ها امروزه در بین مدیران آی تی از محبوبیت خاصی برخوردار است. زیروکلاینت ها کار را بسیار برای کاربران راحت کرده است به همین خاطر زیروکلاینت امروزه بسیار مورد استفاده قرار میگیرد. امروزه مشاورین املاک یکی از طرفداران دوآتیشه زیروکلاینت ها هستند.

اما چرا زیروکلاینت میتواند برای مشاورین املاک بسیار به صرفه باشد؟

هزینه کمتر زیروکلاینت

در دفترهای املاک معمولا به طور میانگین میانگین ده تا سیستم همزمان به کار مشغول هستند که کارکرد این ده پایانه رو با کارکرد زیروکلاینت ها مقایسه خواهیم کرد. فرض کنید شما مدیر یک مشاور املاک هستید و میخواهید برای کاربران خود تعداد 10 عدد سیستم خریداری کنید. برای خرید 10 عدد زیروکلاینت شما نیاز به 10 میلیون تومان دارید در حالیکه برای خرید 10 عدد کیس حداقل به 50 میلیون نیاز دارید.

برای پیاده سازی این مجموعه با زیروکلاینت نیاز به یک سرور داریم که میتوان از یک تین کلاینت EliteDesk با پردازنده core i7 با مثلا 16 گیگ رم و هارد دوترابایت استفاده کرد. زیروکلاینت ها به همراه تین کلاینت مجموعا حدود 25 میلیون تومان هزینه دارد. سپس زیروکلاینت ها هرکدام به سرور متصل شده و بر روی دسکتاپ مجازی خود کار میکنند. با استفاده از زیروکلاینت در این مرحله 50 درصد در هزینه صرفه جویی کرده ایم. برای اضافه کردن یک سیستم جدید به این مجموعه با استفاده از زیروکلاینت ها باید یک میلیون هزینه کنیم بابت خرید یک دستگاه زیروکلاینت و در حالت عادی باید پنج میلیون هزینه کنیم.

راه اندازی و پشتیبانی آسان

برای نصب یک نرم‌افزار درروش زیروکلاینت یکبار نرم‌افزار را روی سرورنصب کنیم اما درحالت قبل نیاز به ده بارنصب داریم. اگر یکی از زیروکلاینت‌ها دچار مشکل شود درکسری از ثانیه با ریکاوری کردن میتوان زیروکلاینت را به حالت اولیه بازگرداند.

مصرف برق پایین

در روش زیروکلاینت هزینه برق مصرفی برای 10 زیروکلاینت 50 وات در ساعت است اما برای روش قبلی 3000 وات در ساعت است که اختلاف قابل توجهی است. در زیروکلاینت ها نیاز به یک آنتی ویروس با یک لایسنس داریم اما در روش قبلی نیاز به ده لایسنس داریم که باز هم صرفه جویی در هزینه است.

زیروکلاینت ها محیطی زیبا را برای دفاتر املاک ایجاد میکند. حتی میتوان زیروکلاینت ها را به پشت مانیتور وصل کرد. حتی قدرت پردازش در استفاده از زیروکلاینت بیشتر است چرا که عمل پردازش برعهده ی سرور است.

استفاده از زیروکلاینت‌ها مزایای دیگری نیز دارد که در مقاله مزیت زیروکلاینت نسبت به کامپیوتر کامل به شرح آن پرداخته ایم. جایگزین کردن پی سی ها با زیروکلاینت امروزه عملی است که اکثر مدیران آی تی به دنبال آن هستند. برای دانستن اطلاعات بیشتر در مورد زیروکلاینت‌ها و نحوه پیاده سازی آنها میتوانید همواره با مشاوران ما در ارتباط باشید.

شرکت تکنوکلاینت واردکننده عمده زیروکلاینت و تین کلاینت های برندهای HP و Dell در کشور میباشد. برای مشاهده لیست زیروکلاینت ها و تین کلاینت ها میتوانید به سایت تکنوکلاینت مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *