راه های ارتباطی

شعبه مشهد

خراسان رضوی , مشهد ,

خیابان شاهد , شاهد 28 ,

پلاک 66 , ساختمان تکنوکلاینت

شعبه تهران

تهران , بلوار آیت الله کاشانی

مجتمع تجاری یاران طبقه ۶

واحد ۶۰۴

شعبه اصفهان

به زودی . . .

شعبه شیراز

شیراز ، خیابان ملاصدرا، پاساژ ملاصدرا

سوالات متداول

فروشگاه آنلاین تکنوکلاینت، نمایشگاهی دایمی برای عرضه انواع و اقسام محصولات کامپیوتری است. به این ترتیب برای خرید چند وسیله مختلف نیازی نیست به سایت‌های مختلف سر بزنید و هر آنچه می‌خواهید را به صورت یک جا سفارش می‌دهید. علاوه بر اینها با خرید بالای پنج میلیون تومان، خرید شما به صورت رایگان ارسال خواهد شد و به لحاظ هزینه هیچ تفاوتی با خرید حضوری نخواهد داشت؛ ضمن اینکه بسیاری از کالاهای ما در مقایسه با بازار، قیمت کمتری دارند و تخفیف خورده‌اند و این موضوع به نفع مشتری خواهد بود.

خرید محصول تقلبی منجر به نارضایتی مشتری و تحمیل هزینه‌های اضافی به او برای خرید مجدد محصول می‌شود. این موضوع به ضرر ما نیز خواهد بود. چرا که نارضایتی مشتری در نهایت به شهرت و اعتبار خود ما لطمه خواهد زد. بنابراین از همان شروع فعالیت‌مان، کیفیت را در اولویت قرار داده و همواره فقط محصولات اورجینال را در وبسایت خود عرضه کرده‌ایم.

از آنجایی که همیشه کیفیت را بر کمیت ترجیح داده‌ایم، متاسفانه امکان ارائه خدمات اختصاصی گارانتی برای تمام محصولات وجود ندارد. ما خدمات گارانتی خود را برای دسته خاصی از کالاها تعریف کرده‌ایم. در صورتی که کالای موردنظر شما مشمول گارانتی شود، در صفحه مربوط به آن محصول، شرایط گارانتی و مدت زمان آن ذکر شده‌است.