تعمیرات تین کلاینت و زیروکلاینت

با توجه به پیشرفت تکنولوژی و نیازهای کاربران به خرابی‌های زیاد، اشغال کردن فضا و سر و صدا تین‌کلاینت‌ها و زیروکلاینت‌ها جایگزین بسیار مناسبی برای کیس‌ها هستند. ولی در طول زمان امکان خراب شدن وجود دارد که دلیل آن‌ رعایت نکردن نکات مهم در استفاده از دستگاه‌ها نیز می‌باشد. بخش تعمیر تین کلاینت و زیروکلاینت شرکت تکنوکلاینت توسط متخصصین با تجربه و کاربلد و با علم به روز جهت برداشتن گامی دیگر در راستای خدمت رسانی به شما عزیزان شروع به کار کرده است.

تعمیرات تین کلاینت

از تین کلاینت و زیروکلاینت در چه مکان هایی استفاده میشود ؟

مینی کیس -مدارس
مدارس و مکان های آموزشی
تین کلاینت و زیرو کلاینت نیروگاه ها
نیروگاه ها
کنفرانس- لپ تاپ
جلسات اتاق های کنفرانس
مینی کیس منازل و ساختمان ها
ادارات و منازل
مینی کیس -فرودگاه ها
فرودگاه ها
مینی کیس -بیمارستان ها
بیمارستان ها و مراکز درمانی

کسب اطلاعات بیشتر و درخواست تعمیرات

لطفا شماره خود را با فرمت 098 وارد نمایید

تین کلاینت یک رایانه‌ای کوچک و آماده برای شبکه‌های رایانه‌ای است که در عین استفاده از کمترین منابع سخت‌افزاری، بالاترین کارایی و امنیت را برای شبکه‌های رایانه‌ای به همراه می‌آورد.

تین کلاینت می‌تواند دارای سیستم عامل یا فاقد سیستم عامل باشد. به این معنی که می‌تواند یک سیستم عامل محلی داشته باشد یا اینکه برای بوت شدن کاملاً وابسته به سرور باشد. انواع سیستم‌عامل‌های ویندوز مایکروسافت، توزیع‌های لینوکس و یونیکس را می‌توان بر روی تین کلاینت‌ها نصب و اجرا نمود.

تین کلاینت‌ها فاقد هر گونه قطعه مکانیکی مانند هارد دیسک و فن می‌باشند؛ لذا نگهداری آن‌ها آسان‌تر است و به صرف وقت و هزینه کمتری نیاز دارد. این دستگاه‌ها نسبت به رایانه‌های شخصی حرارت کمتری تولید می‌کنند؛ لذا برای محیط‌های صنعتی یا محیط‌های گرم مناسب‌تر هستند. همچنین به دلیل کوچکی و حجم کم، فضای کمی اشغال می‌کند.

تین کلاینت توان مصرفی بسیار کمی حدود 30 وات بسته به نوع دارد بنابراین استفاده از این دستگاه در سازمان‌هایی که تعداد زیادی رایانه را به کار می‌گیرند مقرون به صرفه است. مدیران شبکه در سازمان‌های دولتی و خصوصی استقبال بیشتری نسبت به تین کلاینت دارند زیرا کاربری را آسان و کنترل مبادی ورودی و خروجی اطلاعات به سازمان را امکان‌پذیر می‌سازد. از آنجا که معمولاً تین کلاینت اطلاعات را به صورت محلی ذخیره‌سازی نمی‌کند، مدیران شبکه نگران از دست رفتن و آسیب دیدن اطلاعات محلی کلاینت‌ها نیستند؛ لذا از این جهت تین کلاینت‌ها نیازی به استفاده از آنتی‌ویروس ندارند.

خرابی تین کلاینت‌ها با توجه به پیشرفت علم و با کوچکتر شدن مادربرد آن که قطعات بصورت اس ام دی و میکرو اس ام دی و چیپست مرکزی یا ای پی یو تبدیل شده و همچنین نداشتن برد ویو یا دیتا شیت در هیچ سایتی فقط اندک تعمیر کارانی هستند که می‌توانند خرابی های تین کلاینت‌ها را با استفاده از ابزار به روز پیشرفته رفع کنند که کمپانی تکنوکلاینت با بهره گیری از متخصصین فنی و مجرب و داشتن تمامی دستگاه های پیشرفته عیب یابی و رفع آن در خصوص تعمیر تین کلاینت در خدمت مشتریان گرامی می باشد.

سرویس و تعمیر تین کلاینت‌: از آنجا که تین کلاینت مانند لپ تاپ می باشد و باز و بسته کردن و سرویس آن نیاز به تجربه دارد کادر حرفه‌ای تکنوکلاینت با ابزار به روز حاضر به کمک و سرویس دستگاه شما می باشد.

خرابی زیروکلاینت‌ها: اگر برای راه انداختن یک شبکه کامپیوتری قیمت سرور برای شما مهم است، حتما باید در مورد مجازی سازی اطلاعات کسب کنید زیرا ممکن است به کاهش هزینه‌های شما کمک کند. در زیرساخت‌های مجازی سازی دسکتاپ یا وی دی ای اصطلاح زیروکلاینت زیاد مورد استفاده قرار می‌گیرد. این دستگاه‌های سخت افزاری کوچک، مفید و بی سر و صدا در سازمان‌ها و شرکت‌هایی که قصد کنترل هزینه‌ها را دارند بسیار کاربردی است به طوری که انواع زیروکلاینت‌ها توسط برندهای مطرح دنیا تولید و عرضه می‌شود.

تعمیر و سرویس کردن زیروکلاینت ها، سرویس کردن زیروکلاینت‌ها فقط تازه کردن خمیر سیلیکون نیست پس گول ویدیو های فیک و سایت‌هایی که به شما راهنمایی در مورد سرویس و تعمیر زیروکلاینت‌ها را می‌دهند نخورید، زیرا اگر حواستان نباشد و یا از روش های قدیمی تمیز کردن مادربرد استفاده کنید نام و شماره ای سی ها را پاک می‌کنید که این خود دردسر عظیمی برای تعمیر کاران است پس لطفا این کار را به تعمیر کاران مجرب و متهد کمپانی تکنوکلاینت بسپارید.

برای تعمیر تین کلاینت یا زیروکلاینت خود همین حالا با شماره 05191015058 تماس بگیرید.

انواع تین کلاینت

عواملی تاثیر گذار بر خرابی
تین کلاینت و زیروکلاینت

وجود دستگاه در مکان‌های گرم

وجود گرما که از حد استاندارد بگذرد و کنترل نشود باعث خرابی‌هایی برای چیپ‌ها و طول عمر هارد و مدار تغذیه ولتاژ و همچنین پردازنده می‌شود. پردازنده در هنگام کار گرما تولید می‌کند اما اگر سطح این حرارت از آستانه تحمل طبیعی پردازنده فراتر برود پردازنده می‌سوزد و غیر قابل استفاده می‌شود. 

هیچگاه توان یک خنک کننده (فن) و کاربرد بسزای آن را در سیستم دست کم نگیرید. پس از مشاهده گرمای بیش از حد کامپیوتر را در یک محیط خنک قرار دهید تا سرد شود.

وجود گرد و غبار

وجود گرد و غبار و رعایت نکردن نظافت دستگاه موجب می‌شود که دستگاه آلوده شود و همچنین غبارها به داخل دستگاه نفوذ کنند که بر چیپ‌ها و قطعات ریز تاثیر می‌گذارد. گرد و غبار می‌تواند باعث قطع شدن مسیر ارتباطی هوا و ic شود باعث می‌شود ic داغ کند و بسوزد.

 ممکن است گرد و خاک کامپیوتر بین هیت سینگ قرار گیرد و انتقال گرما به درستی صورت نگیرد و همچنین گرد و خاک می‌تواند پایه‌های icها را به هم وصل کند و باعث اتصال کوتاه شود و همچنین خاصیت جذب رطوبت توسط گرد و غبار صورت می‌گیرد.

ریختن مایعات

در هنگام استفاده از تین کلاینت و یا زیروکلاینت، غذا یا مایعات میل نکنید. این توصیه به این دلیل است که امکان دارد در حین خوردن هر گونه خوراکی ، تکه هایی از آن وارد دستگاه شود این مسئله باعث می شود که عملکرد دستگاه به شدت دچار مشکل شود.

 نفوذ آب و مایعات به داخل تین کلاینت هم میتواند منجر به بروز مشکلات بسیار جدی در مدارات داخلی این دستگاه شود و باعث به وجود آمدن اتصالی مدار و آسیب دیدن پردازنده و چیپ ها شود. تکنسین های تعمیرات لپ تاپ در این مورد هشدارهای بسیاری را به کاربران می دهند.

سوکت‌های دستگاه

ممکن است در طی استفاده با دستگاه یا لوازم جانبی برحسب اتفاق سوکت‌های دستگاه مورد آسیب قرار بگیرد که خرابی چندانی نیست و قابل تعمیر است.

 برای جلوگیری اتفاق‌هایی نظیر از اتصالی کردن پایه‌های چیپ‌ها توسط گرد و خاک و همچنین خرابی فن و داغ شدن پردازنده و خرابی‌هایی ناشی از انها بهتر است به نظافت و سرویس کردن دستگاه به طور دوره‌ای نظارت شود.