تعمیرات مینی کیس

کامپیوترها و کیس‌ها تقریبا در همه جا مورد استفاده هستند، برای مثال مدارس، اداره ها، شرکت‌ها، حتی منازل و… با توجه به اندازه آن‌ها و سیستم خنک کننده فن که باعث ایجاد ورود گرد و خاک می‌شود، همچنین کثیف شدن داخل بدنه کامپیوتر و رعایت نکردن نکات در نحوه استفاده از آن‌ها سرویس نکردن مادربرد، توجه نداشتن به دمای سیستم و… احتمال خرابی بالا می‌رود و مشکل ساز می‌شود.  تعمیرات تخصصی خدمتی دیگر از کمپانی تکنوکلاینت برای شما همراهان همیشگی می باشد که تعمیرات تخصصی مینی کیس​ و انواع کیس‌ها توسط متخصصین با تجربه انجام می شود پس با خیال راحت وسایل خود را به ما بسپارید و در کمترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

تعمیرات تکنوکلاینت

از مینی کیس در چه مکان هایی استفاده میشود ؟

مینی کیس -مدارس
مدارس و مکان های آموزشی
مینی کیس منازل و ساختمان ها
ادارات و منازل
مینی کیس -فرودگاه ها
فرودگاه ها
مینی کیس -بیمارستان ها
بیمارستان ها و مراکز درمانی

کسب اطلاعات بیشتر و درخواست تعمیرات

لطفا شماره خود را با فرمت 098 وارد نمایید

مینی کیس ها بخشی از بازار کیس های کامپیوتری هستند که از هر زمان دیگری بیشتر در دسترس هستند. این مسئله بسیار جذاب است زیرا اندازه بسیاری از کیس ها در ابعاد کوچک، به اندازه جدید ترین کنسول های بازی نزدیک است. اگر فضای روی میز شما محدود است یا اگر می خواهید برای سیستم گیمینگ خود، یک مینی کیس را در محلی نزدیک به مانیتور قرار دهید، کیس های سایز کوچک بهترین انتخاب برای شما هستند.

خرابی مینی کیس ها به دو نوع نو بوت و نو پاور و چندین خرابی دیگر که رایج ترین و مهمترین آنها را گفتیم تقسیم می شود، برای رفع آن حتما در صورت بروز کوچکترین نقص باید نزد متخصص حرفه ای که سالها تجربه کار در این زمینه را دارد و همچنین دستگاه های به روز و پیشرفته مانند بی جی ای حرفه ای دارند بروید تا خرابی و مشکلات شما را حل کنند که پیشنهاد ما کمپانی تکنوکلاینت می باشد.

تعمیرات مینی کیس تکنوکلاینت

دلایل کم شدن عمر کیس

نوسانات بازار

نوسانات برق

نوسانات برق علت‌های زیادی دارد که بسیار خطرناک است چرا که می‌تواند کیس شما را خراب کند. در بهترین حالت این خرابی می‌تواند باعث از بین رفتن اطلاعات شود و یا این که شما ناچار شوید مکانی که کیس خود را به برق وصل میکنید را عوض کنید و در بدترین حالت می‌تواند مادربرد شما را بسوزاند.

افت ولتاژ

افت ولتاژ برق

در کنار نوسانات برق باید مراقب افت ولتاژ برق هم باشیم. در بیشتر موارد افت ولتاژ ناگهانی برق می‌تواند باعث از بین رفتن داده‌ها بشود در درایوهای سخت و درایوهای حالت جامد نیز می‌تواند خسارت وارد کند افت ولتاژ باعث می‌شود که درایوهای هارد HDD خش بیفتد که این امر باعث کاهش عمر هارد می‌شود.

کابل

کابل های شل شده

به طور مثال کابل‌ها خارجی خیلی راحت کار می‌کند به خصوص کابل برق که به کامپیوتر شما و پریز برق متصل است. این مورد می‌تواند یک مسئله داخلی باشد. اگر تجربه خرابی سخت افزاری را تجربه کرده باشیم می‌توانیم بررسی کنیم که تمام کابل‌های داخلی به درستی به مادربرد وصل شده‌اند. بعضی از قسمت‌ها مانند هارد دیسک ها هم از کابل‌های اطلاعات و هم از کابل‌های تغذیه استفاده می‌کند بنابراین باید همه آن‌ها را بررسی کنیم.