نمایش 1–12 از 66 نتیجه

فروش انواع تین کلاینت مناسب طراحی گرافیکی سبک و محاسباتی

تین کلاینت ها برای امور خاصی طراحی و ساخته شده اند و موارد استفاده آنها بیشتر اداری است. اما امروز میخواهیم به شما نشان دهیم که تین کلاینت ها به قدری قدرتمند شده اند که حتی برای کاربری های گرافیکی نیز مورد استفاده قرار میگیرند. شاید دلیل دسته بندی تین کلاینت ها را به خاطر داشته باشید. همانگونه که قبلا در کاربری تین کلاینت ها به کرّات گفته شده دلیل دسته بندی تین کلاینت ها عدم امکان تغییر پردازنده در آنهاست. امروز دسته بندی جدیدی با نام پردازش های گرافیکی را برای تین کلاینت ها شرح خواهیم داد.

گاهی پیش می‌آید که در اداره یا سازمان کاربر نیاز به تین کلاینتی قدرتمند برای طراحی بنرهای تبلیغاتی،تیزرهای تبلیغاتی و یا طراحی کاراکتر دارد. چون عملا نیاز به نرم افزارهای سنگین گرافیکی است پس تین کلاینت های اداری پاسخگوی نیاز نیست از این رو از تین کلاینت های دسته کاربری گرافیکی استفاده میکنیم. تین کلاینت های این دسته معمولا از پردازنده هایی استفاده میکنند که rate بالایی دارند و توان محاسباتی و گرافیکی بالایی دارند. این دسته از تین کلاینت ها دارای پردازنده گرافیکی قوی و معمولا رم هایی از نوع DDR4 برای استفاده از حداکثر کارایی میباشند.

میتوان به راحتی برای کاربری های گرافیکی از این تین کلاینت ها استفاده کرد و احساس نیاز به یک کیس کامپیوتر با حجم بالا و مبلغ زیاد را به صفر رساند.

شرکت تکنوکلاینت وارد کننده عمده تین کلاینت و زیروکلاینت های برند های معتبر دنیا یعنی HP و Dell در کشور میباشد و با تنوع کالای خود تمامی کاربری ها را پوشش داده است. برای دریافت مشاوره به صورت 24 ساعته به سایت مراجعه و با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.