نمایش 1–12 از 28 نتیجه

فروش انواع هندزفری، هدست، ایرپاد

از مهمترین لوازم جانبی موبایل که حتما همه افراد به دنبال خرید آن هستند، خرید یک هندزفری و ایرپاد مناسب است. حال چه برندی و چه محصولی انتخاب خوبی برای شماست؟ هزینه و کیفیت قطعا از مهمترین نکات مورد توجه هستند. قبل از هر چیز، ابتدا به معرفی این سه دسته پرداخته و سپس مزایا و معایب هر یک را ذکر می‌کنیم.

هندزفری (handsfree)

هندزفری نوعی هدست است که همراه با موبایل و به منظور پخش موسیقی استفاده می‌شود. به این ترتیب، دیگر هنگام ورزش کردن یا رانندگی، از در دست گرفتن تلفن همراه بی‌نیاز خواهید بود. چندین کلید با کاربردهای پاسخ دادن به تماس و یا رد کردن روی آن تعبیه شده‌اند.

هدست (headset)

هدست‌ها را می‌توان نوعی هدفون قلمداد کرد که دارای میکروفون هستند و قابلیت ارسال صدا را هم دارند. به عبارت دیگر، با کمک هدست‌ها می‌توانید یک ارتباط دوطرفه برقرار کنید. یکی از کاربردهای هدست‌ها، در شرکت‌های خدمات پشتیبانی است.

ایرپاد (AirPods)

ایرپادها نوعی هندزفری هستند که به جای استفاده از سیم، با بلوتوث به گوشی وصل می‌شوند. این دستگاه با باتری کار می‌کند و بعد از طی مدت زمانی مشخص، باید شارژ شود. امکان گوش دادن به موسیقی یا برقراری مکالمه توسط ایرپادها فراهم است.

بهترین برند هندزفری

تعیین بهترین برند هندزفری بستگی به نیازها و همچنین سلیقه‌ شخصی شما دارد. هندزفری‌ها در ابعاد و طراحی‌های مختلف در بازار موجود هستند. در زیر چند برند معروف هندزفری ذکر شده است. با توجه به تغییرات در بازار و معیارها، ممکن است محبوبیت برندها تغییر کند:

  • Sony: یکی از برندهای محبوب در زمینه هندزفری است. آن‌ها انواعی از هندزفری‌های بلوتوثی، هدفون‌های ضد نویز و هندزفری‌های مخصوص گیمینگ تولید می‌کنند.
  • Sennheiser: یک شرکت معروف آلمانی است که هندزفری‌های با کیفیت بالا و صدای عالی تولید می‌کند. آنها همچنین در زمینه هندزفری‌های حرفه‌ای برای موسیقی‌دانان و صداپیشه‌ها فعالیت دارند.
  • Bose: برندی است که در زمینه هندزفری‌های با کیفیت بالا و هندزفری‌های ضد نویز مشهور است. هندزفری‎های این برند را با صدای صدای باکیفیت و واضحی که تولید می‌کنند، می‌شناسند.
  • Apple: اگر از تکنولوژی‌های اپل استفاده می‌کنید، هندزفری‌های AirPods تبدیل به یکی از اقلام موردعلاقه شما خواهند شد. آنها به خوبی با دستگاه‌های اپل جفت شده و کیفیت صدای خوبی را ارائه می‌دهند.
  • JBL: برندی معروف در زمینه صدا و تجهیزات صوتی است. هندزفری‌های بلوتوثی و هدفون‌های این کمپانی از جمله محصولات محبوب در بازار هستند.
  • Beats by Dre: این برند توسط فردی به همین نام تأسیس شده و به خاطر بیس قوی و طراحی مدرنش شناخته می‌شود. این برند به ویژه در بین جوانان و علاقه‌مندان به موسیقی بسیار طرفدار دارد.

بهترین برند هدست

بسیاری از برندهای ذکر شده در بالا، در زمینه تولید هدست هم فعالیت دارند. اما علاوه بر برندهای ذکر شده در بالا، چند برند معتبر دیگر هم در این زمینه فعالیت دارند که در ادامه به معرفی آنها می‌پردازیم.

  • Audio-Technica: این برند مشهور به خاطر تولید هدست‌هایی با کیفیت صدای بالا و طراحی مقاوم مشهور است. محصولات این برند در رده قیمت‌های مختلفی در بازار وجود دارند.
  • SteelSeries: اگر به دنبال هدست مناسب برای بازی‌های ویدئویی هستید، SteelSeries  یک گزینه مناسب است. این برند به خاطر تولید هدفون‌های گیمینگ با کیفیت خوب و مقاومت بالا، اعتبار خوبی در بازار دارد.

هرکدام از این برندها مدل‌های مختلفی از یک محصول را با ویژگی‌ها و قیمت‌های مختلف به بازار عرضه کرده‌اند. قبل از خرید، مهم است که نیازها و اولویت‌های خود را مدنظر قرار دهید. سپس با مقایسه مدل‌ها، ویژگی‌ها و نظرات مصرف‌کنندگان، بهترین محصول را انتخاب کنید. هنگام خرید محصولاتی مانند هندزفری و هدست و ایرپاد، کیفیت را بر هر فاکتور دیگری مقدم قرار دهید. اگر کیفیت این قبیل محصولات خوب نباشد، صدای خوبی به شما ارائه نخواهد داد و حتی منجر به آسیب رساندن به گوش شما هم خواهد شد. برند محصول و ظاهر آن، عواملی هستند که بعد از کیفیت باید مدنظر قرار داده‌شوند.

نکاتی مهم خرید هندزفری، هدست و ایرپاد

شیوه اتصال

قبل از خرید، باید تعیین کنید که خواستار نوع بی‌سیم یا باسیم آن هستید. اگر از آن دسته افرادی هستید که دل خوشی از سیم‌ها و گره خوردن آنها در هم ندارید، هدفون‌های بی‌سیم راه‌حل مشکل شما هستند. در نوع باسیم معمولاً هدست‌ها با یک رابط تلفنی RJ9 و یا جک 2.5 و‌ ۳.۵ میلی‌متری و یا USB به منبع صوتی وصل می‌شوند. هدست‌های بی‌سیم هم قاعدتا از فناوری بلوتوث برای اتصال به منبع صدا استفاده می‌کنند.

طراحی

یکی از عناصر بسیار مهمی که هنگام خرید هدست یا هدفون باید به آن توجه کنید، طراحی و ظاهر محصول است. بدنه و ظاهر کالا باید به گونه‌ای باشد که با آن احساس راحتی کرده و بتوانید در موقعیت‌های مختلف از آن استفاده کنید.

عمر باتری

بسیاری از وسایل الکترونیکی نیروی خود را از باتری تامین می‌کنند. هدست‌ها و هندزفری‌های بلوتوثی هم از این قاعده مستثنی نبوده و باید از یک منبع تغذیه نیروی خود را بگیرند. هرچقدر باطری به کار رفته در آنها قوی‌تر باشد، می‌توانید ساعات مکالمه و استندبای بالاتری را به کاربر ارائه دهند.

امپدانس

طبیعتا برای کارهای حرفه‌ای و فعالیت‌هایی که نیاز به توان خروجی بالا دارند، باید هدفون یا هدستی با امپدانس بالا خریداری کنید.. هدست هایی که  دارای امپدانس پایین هستند  برای کار کردن با گوشی یا پلیر مناسب‌تر هستند. امپدانس بیانگر این است که هدست برای استفاده با کدام رده دستگاه‌ مناسب است.

تحلیل نویز

به کمک این قابلیت و همچنین با استفاده از میکروفون‌های موجود در هدست، صداهای محیط ضعیف‌تر می‌شود. به عبارت دیگر، نویز با فرکانس مخالف خود ترکیب شده و با خنثی‌ کردن اثر صداهای محیط بیرون، صدای خروجی را با کیفیت بهتری ارائه می‌دهد. اگر قرار است در محیطی شلوغ و با صداهای تکراری از هدست خود استفاده کنید، حتما هنگام خرید دقت کنید که هدست یا هدفون دارای این ویژگی باشد.

برد بلوتوث

 مسافتی که در محدوده آن، هدست یا هدفون قادر به برقراری ارتباط با دستگاه پخش‌کننده خواهد بود را برد بلوتوث می‌گویند.  هدست‌های بلوتوثی جدید، حتی تا 30 متر هم برد دارند.

تکنوکلاینت با بهره‌گیری از تیم فنی پشتیبانی خبره و به عنوان یک فروشگاه معتبر می‌تواند انواع لوازم الکتریکی از جمله هندزفری، هدست و ایرپاد را در اختیار شما قرار دهد. پشتیبانی از گارانتی محصولات، پاسخگویی آنی و مشاوره تخصصی در خصوص خرید انواع تجهیزات کامپیوتری به مشتریان به صورت آنلاین، از دیگر دلایلی است که می‌تواند شما را به خرید از تکنوکلاینت ترغیب کند.