فروش انواع ساعت و مچ بند هوشمند

ساعت‌های هوشمند وسیله‌ای لوکس به حساب می‌آیند و داشتن آنها به فرد، پرستیژ و اعتبار می‌بخشد. این وسیله لوکس و زیبا می‌تواند کار چند وسیله را برای شما انجام دهد. بنابراین به جای صرف هزینه برای وسایل الکترونیکی مختلف، با خرید یک اسمارت واچ کار خود را آسان‌تر کنید. ساعت هوشمند (اسمارت واچ) کارهایی نظیر مدیریت تماس‌ها و پیام‌های ورودی و خروجی و پخش موسیقی را انجام می‌دهد. تحلیل وضعیت تناسب اندام، ردیابی موقعیت مکانی و حتی نظارت بر عملکرد ضربان قلب و اکسیژن خون نیز از دیگر امکاناتی هستند که ساعت هوشمند برای شما فراهم می‌کند.

تفاوت میان اسمارت واچ و مچ‌بند هوشمند

اسمارت واچ‌ها شباهت زیادی به ساعت‌های مچی دارند اما صفحه نمایش آنها از ساعت مچی بزرگتر است  و امکانات زیادی را در خود جا می‌دهند. مچ‌بندهای هوشمند صفحه نمایش کوچکتری داشته و امکانات کمتری دارند. بالطبع قیمت آنها هم پایین‌تر است. در مقایسه با ساعت‌های هوشمند، امکانات ارتباطی کمتری درون مچ‌بندهای هوشمند قرار داده شده‌است.

برندهای ساعت هوشمند

از زمان عرضه اولین ساعت هوشمند در سال 1972 تاکنون برندهای مختلفی اقدام به تولید اسمارت واچ کرده‌اند. به دلیل استقبال مشتریان از این محصول، همواره برندهای جدیدی وارد این حوزه می‌شوند. اما تعدادی از برندها به دلیل کیفیت ساخت، ویژگی‌ها، طراحی و ارتباط با دستگاه‌های هوشمند محبوب شده‌اند. در زیر چند برند معروف اسمارت واچ آورده شده است.

Apple: اسمارت واچ‌های اپل به عنوان یکی از محبوب‌ترین و پیشروترین گزینه‌ها در بازار شناخته می‌شوند. آن‌ها به همراه سیستم‌عامل WatchOS عرضه می‌شوند و از امکانات فراوانی از جمله ردیابی فعالیت، ارتباط با دیگر دستگاه‌های اپل و اپلیکیشن‌های متنوع بهره‌مندند.

Samsung: سامسونگ نیز با سری Galaxy Watch خود یک نقش قابل توجه در بازار ساعت‌های هوشمند دارد. این ساعت‌ها با سیستم‌عامل Tizen ارائه می‌شوند و ویژگی‌هایی چون نمایش AMOLED، ردیابی فعالیت، و امکان اتصال به دستگاه‌های اندروید را دارند.

Garmin: برند Garmin به ویژه در حوزه ورزش و فعالیت‌های فیزیکی مشهور است. ساعت‌های هوشمند Garmin  به ویژگی‌هایی مانند ردیابی فعالیت، GPS و امکانات مرتبط با ورزش مجهز هستند.

Fitbit: اغلب به عنوان یک برند متخصص در تجهیزات مربوط به ورزش و سلامتی شناخته می‌شود. آنها همچنین ساعت‌های هوشمند با ویژگی‌های مانند ردیابی مدت زمان خواب و فعالیت، اتصال به تلفن همراه و نمایش اعلان‌ها به کاربران ارائه می‌دهند.

Huawi: برند هوآوی در بازار اسمارت واچ هم خودی نشان داده‌است. ساعت‌های هوشمند Huawei با سیستم‌عامل Lite OS عرضه می‌شوند و از ویژگی‌های مانند نمایش AMOLED، ردیابی فعالیت و امکان اتصال به تلفن هوشمند پشتیبانی می‌کنند.

چه اسمارت واچی بخریم؟

اسمارت واچ با تنوع و قابلیت‌های زیادی در بازار موجود هستند. اگر مشتری اطلاعات زیادی درباره ساعت‌های هوشمند نداشته‌ باشد، ممکن است خرید او برایش نارضایتی در پی داشته‌باشد. قبل از خرید اسمارت واچ، حتما به نکات زیر توجه کنید.

سازگاری اسمارت واچ با سیستم‌ عامل تلفن همراه شما

هر چند اسمارت واچ به خودی خود دارای امکانات زیادی هستند اما بهتر است اسمارت واچی را انتخاب کنید که با سیستم عامل گوشی شما سازگار باشد. ساعت‌های هوشمند قابلیت‌های بسیار زیادی دارند که در صورت سازگاری سیستم عامل‌ها، فرصت بروز می‌یابند.

صفحه نمایش ساعت‌های هوشمند

دومین نکته‌ای که هنگام خرید اسمارت واچ باید موردتوجه قرار بگیرد، صفحه نمایش آن است. اکثر ساعت‌های هوشمند دارای صفحه نمایش‌های رنگی (LCD) یا AMOLED هستند و توسط آنها می‌توانید عکس‌ها و برنامه‌ها را با کیفیت بالا و ظاهر بصری جذاب ببینید. اگر بودجه شما اجازه می‌دهد، ساعتی با صفحه نمایش OLED خریداری نمایید. چون این صفحه‌های نمایش، تصویر با وضوح بالاتری را به شما عرضه می‌کنند.

اپلیکیشن‌های ساعت هوشمند

اپل با بیشترین تعداد اپلیکیشن‌ها، بالاترین رتبه را در این زمینه به خود اختصاص داده‌است. تا به امروز بیش از 20 هزار اپلیکیشن برای اپل واچ‌ها طراحی شده‌است. اپلیکیشن‌های عرضه شده برای اپل واچ، قابلیت‌های متنوعی از روشن/خاموش کردن لامپ‌ها تا سفارش غذا را در خود جا داده‎اند.

عمر باتری و شارژدهی ساعت

اکثر ساعت‌های هوشمند دارای صفحه نمایش رنگی با هر بار شارژ شدن می‌توانند بین یک یا دو ساعت به طور پیوسته کار کنند. اما ساعت‌هایی که قابلیت برقراری تماس صوتی را دارند، نمی‌توانند به این اندازه کار کنند. اپل واچ‌ها با هر بار شارژ شدن می‌توانند به طور مداوم 18 ساعت کار کنند.

امکان دریافت تماس‌، پیامک و  انجام پرداخت‌های اینترنتی

برخی ساعت‌های اپل و همچنین سامسونگ، امکان برقراری تماس صوتی را برایتان فراهم می‌سازند چون از شبکه‌های داخلی LTE پشتیبانی می‌کنند. بسیاری از ساعت‌های هوشمند، دارای تراشه NFC هستند و با کمک آن می‎توانید پرداخت‌های موبایلی را انجام دهید.

با توجه به نکات و ویژگی‌های گفته شده در زمینه اسمارت واچ‌ها، امیدواریم که بتوانید خرید رضایت‌بخشی داشته‌باشید.

تکنوکلاینت با بهره‌گیری از تیم فنی پشتیبانی خبره و به عنوان یک فروشگاه معتبر می‌تواند انواع لوازم جانبی موبایل از جمله اسمارت واچ را در اختیار شما قرار دهد. پشتیبانی از گارانتی محصولات، پاسخگویی آنی و مشاوره تخصصی در خصوص خرید انواع تجهیزات کامپیوتری به مشتریان به صورت آنلاین، از دیگر دلایلی است که می‌تواند شما را به خرید از تکنوکلاینت ترغیب کند.