تین کلاینت

کمپانی IGEL

کمپانی IGEL

امروز قصد معرفی یکی از کمپانی های معروف در حوزه تین کلاینت را معرفی کنیم. این کمپانی IGEL نام دارد.

تاریخچه IGEL:

کمپانی IGEL در سال 2001 تاسیس شده است. این کمپانی در شهر برمن آلمان واقع شده است. بنیان گزار این کمپانی آقای هایکوگلوژ میباشد و مدیر عامل این کمپانی بزرگ هم اکنون جیدآیرس می باشد. در بدو تاسیس این کمپانی، فعالیت آن در صنعت آی تی شروع شد. این کمپانی به تولید محصولات نرم افزاری مدیریت EndPoint و سیستم عامل IGEL OS و سخت افزاری تین کلاینت مشغول است.

IGEL در بازار امروز

این کمپانی در ماموریت خود بسیار موفق ظاهر شده و تین کلاینت های آن در بازار بسیار خوب و باصرفه نشون داده است. این کمپانی نیز در تولید سیستم عامل خود بسیار موفق عمل کرده و سیستم عامل خود را به صورت پیش فرض با تین کلاینت های خود عرضه میکند. هدف اصلی کمپانی IGEL تولید محصولی است که بتواند در فناوری های مربوط به مجازی سازی موفق ظاهر شود. به همین دلیل تین کلاینت های خود را با پردازنده های قدرتمند و با فضای ذخیره سازی کم معرفی میکند.

چون کمپانی IGEL سیستم عامل خود را مبتنی بر لینوکس ساخته است در نتیجه تین کلاینت این کمپانی بیشترین سازگاری را با لینوکس دارد. خود سیستم عامل طراحی شده توسط این کمپانی به طور پیشفرض دارای نرم افزارهایی برای اتصال به Citrix را دارد و نیاز به انجام تغییرات خاصی نیست. چون هدف این شرکت اراده ی محصولاتی برای مجازی سازی است در نتیجه سیستم عامل این شرکت به طور پیش فرض برای اتصال به پروتکل Citrix بهینه شده است. تین کلاینت های ارائه شود توسط این کمپانی نیز با پروتکل Citrix سازگاری کامل دارند.

IGEL یک کمپانی مطرح درزمینه ارائه راه‌حل‌های مجازی‌سازی درآلمان می‌باشد. تین‌کلاینت‌های این کمپانی به تازگی وارد بازار کشورما شده است.

تکنوکلاینت واردکننده مستقیم تین‌کلاینت‌های IGEL در کشورمی‌باشد.برای کسب اطلاعات بیشتر ومشاهده انواع تین‌کلاینت‌های این شرکت میتوانید به سایت تکنوکلاینت مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *