مانیتور

بهترین برندهای تولیدکننده مانیتور

بهترین برندهای تولیدکننده مانیتور

تا همین ده سال پیش، بازار خرید و فروش مانیتور تنها در اختیار دو برند معروف بود؛ اما امروزه تعداد برندهای تولیدکننده مانیتور از تعداد انگشتان دست هم فراتر رفته و گویا هر روز بر این تعداد افزوده می‌شود. این موضوع از یک سو به نفع کاربران بوده و از سوی دیگر به ضرر آنهاست؛ آنها هنگام خرید مانیتور، دست‌شان بازتر بوده و تنوعی از مانیتورهای مختلف با امکانات و قیمت‌های متفاوت را پیش روی خود دارند و می‌توانند هر کدام را که مطابق با بودجه و نیازشان است، انتخاب کنند. اما این تنوع و گستردگی می‌تواند به ضرر آنها هم تمام شود. چون با انبوهی از محصولات متعلق به برندهای جورواجور طرف هستند و ممکن است در این میان این آشفتگی، برندهای بی‌کیفیت با محصولات ارزان بیشتر خودنمایی کرده و کاربران را به سمت خود بکشانند. 

از آنجایی که در بلاگ تکنوکلاینت همیشه سعی کرده‌ایم دغدغه‌های کاربران را در اولویت قرار بدهیم، این بار نیز به سراغ یکی از سوالات پرتکرار کاربران یعنی بهترین برند مانیتور رفتیم. این مقاله، اطلاعاتی درباره برندهای معتبر مانیتور ارائه داده و کاربران را از سردرگمی میان انبوهی از برندها و محصولات نجات خواهد داد.

مانیتور

برند HP

کمپانی HP نه تنها در زمینه تولید مانیتور بلکه در حوزه تولید کامپیوتر و لپ‌تاپ نیز یکی از قدرتمندترین شرکت‌های فناوری به شمار می‌آید. مانیتورهای HP کاربری اداری و خانگی داشته و کاربران از عملکرد آنها رضایت داشته‌اند. اگر قرار است با مانیتور خود کارهای هنری و گرافیکی را به صورت حرفه‌ای انجام دهید، HP برای این کاربرد، مدل‌های خوبی با دقت رنگ بالا و تراکم پیکسلی زیاد تولید کرده‌است. هر چند این مدل‌ها گران‌قیمت هستند اما کیفیتی که ارائه می‌دهند، ارزش این قیمت بالا را دارد.

شرکت HP یکی از شرکت‌های بزرگ و معروف فناوری اطلاعات در جهان است. این شرکت در سال 1939 توسط بیل هیولت (Bill Hewlett) و دیوید پَکارد (Dave Packard) در گرین ایلند کالیفرنیا تأسیس شد. در آغاز، فعالیتش تنها محدود به تولید تجهیزات اندازه‌گیری الکترونیکی و ابزارهای تست مخابراتی بود؛ در سال‌های بعد، فعالیتش را گسترش داد و به تولید کامپیوتر، لپ‌تاپ، چاپگر و دیگر لوازم جانبی کامپیوتر پرداخت.

مانیتور hp

برند Lenovo

مانیتورهای Lenovo از ظاهری مدرن برخوردار بوده و به دلیل قیمت مناسبی که دارند، مورد توجه بسیاری از کاربران اداری و خانگی قرار گرفته‌اند. محصولات لنوو برای مصارف عادی مانند تماشای فیلم و بازی کردن، عملکرد خوبی دارند. اگر به دنبال یک مانیتور با قیمت مناسب برای کاربردهای روزمره هستید، مانیتورهای Lenovo انتخاب خوبی هستند.

لنوو (Lenovo) یک شرکت چینی بزرگ در زمینه تولید تجهیزات الکترونیکی و فناوری اطلاعات است. این شرکت در سال ۱۹۸۴ توسط لیو ژونگ در بکینگهام چین تأسیس شد. در حال حاضر لنوو یکی از بزرگترین تولیدکنندگان جهان در زمینه لپ‌تاپ‌ها، تبلت‌ها، کامپیوترهای شخصی، سرورها، تلفن‌های هوشمند و دیگر تجهیزات الکترونیکی است. برخی از محصولات مشهور لنوو شامل سری لپ‌تاپThinkPad ، لپ‌تاپ و تبلت Yoga، سری کامپیوترهای شخصی IdeaCentre وThinkCentre، تلفن‌های هوشمند Moto و Legion برای بازی‌های رایانه‌ای می‌شوند.

مانیتور lenovo

برند Dell

مانیتورهای Dell از تنوع زیادی برخوردار بوده و نیازهای طیف وسیعی از کاربران را پوشش می‌دهند. از آنجایی که مانیتورهای دل عملکرد فوق‌العاده‌ای نشان داده‌اند، بسیاری از ادارات و شرکت‌ها اقدام به خرید عمده این مانیتورها برای کارمندان خود کرده‌اند. مانیتورهای این برند یکی از بهترین گزینه‌ها برای استفاده در محیط‌های صنعتی و پرخطر هستند.

شرکت کامپیوتری Dell، یکی از شناخته‌شده‌ترین تولیدکنندگان محصولات IT در جهان است. تمرکز اصلی این شرکت روی تولید رایانه‌ و محصولات وابسته به آن است. از زمان تاسیس آن در سال 1984 تا به امروز، Dell جایگاه ویژه‌ای را در بازار به خود اختصاص داده‌است.؛ به گونه‌ای که در سال 2016، رتبه دوم را به عنوان بزرگ‌ترین کمپانی تولیدکننده لپ‌تاپ کسب کرد.

مانیتور dell

برند Samsung

شهرت و اعتبار برند سامسونگ بر هیچ‌کس پوشیده نیست! سامسونگ از جدیدترین فناوری‌های روز دنیا در مانیتورهای خود بهره می‌برد و در این زمینه از رقبای خود پیشی گرفته‌است. سامسونگ از اولین برندهایی بود که مانیتورهای خمیده و مانیتورهای هوشمند را تولید کرد. بنابراین اگر می‌خواهید با فناوری همگام شوید، خرید مانیتورهای سامسونگ را به شما توصیه می‌کنیم.

سامسونگ یک شرکت چندملیتی بزرگ کره‌ای است که در زمینه تولید محصولات الکترونیکی فعالیت می‌کند. این شرکت در سال 1938 توسط لی بایونگ چول در دائگو کره جنوبی تأسیس شد؛ در گذر زمان، به یکی از بزرگترین و معروف‌ترین شرکت‌های الکترونیکی جهان تبدیل شده‌است. محصولات سامسونگ شامل گوشی‌های هوشمند، تلویزیون‌، لپ‌تاپ‌، تبلت‌، دوربین‌، لوازم خانگی و قطعات الکترونیکی می‌شوند.

مانیتور samsung

برند Medion

مانیتورهای Medion علی‌رغم اینکه کیفیت قابل قبولی دارند، آنچنان که باید و شاید در بازار مورد توجه قرار نگرفته‌اند. مانیتورهای این شرکت از قیمت مناسبی برخوردار بوده و در ابعاد و طراحی‌های متنوع تولید شده‌اند. اگر به دنبال محصولی استاندارد با قیمت اقتصادی هستید، مانیتورهای برند Medion گزینه مناسبی هستند.

مدیون (Medion) یک برند آلمانی است که به تولید محصولات الکترونیک از جمله لپ‌تاپ‌ها، کامپیوترها، تلفن‌های هوشمند، تبلت‌ها، دستگاه‌های تلویزیون و لوازم خانگی متنوع می‌پردازد. این شرکت در سال ۱۹۸۳ توسط آی برهت در آلمان تأسیس شد. از آن زمان، مدیون به عنوان یک برند معروف در زمینه تولید لوازم الکترونیکی در بازارهای مختلف جهانی شناخته‌شده‌است. محصولات مدیون معمولاً به عنوان گزینه‌های ارزان‌قیمت با کیفیت معقول شناخته می‌شوند.

مانیتور medion

برند Acer

مانیتورهای Acer با هر میزان بودجه‌ای سازگاری داشته و از تنوع قیمت خوبی برخوردار هستند. فرقی ندارد که یک کاربر خانگی عادی باشید یا یک گیمر حرفه‌ای؛ Acer همیشه مانیتوری متناسب با نیاز شما را در چنته دارد! وجه تمایز مانیتورهای Acer با دیگر برندها، شکل ظاهری زیبای آنهاست. اکثر مانیتورهای تولید شده توسط برند Acer دارای پایه قابل تنظیم هستند.

ایسر یک شرکت بین‌المللی تایوانی است که در زمینه تولید محصولات الکترونیکی از جمله لپ‌تاپ‌، کامپیوتر، مانیتور، تبلت‌ و سایر تجهیزات رایانه‌ای فعالیت می‌کند. این شرکت در سال ۱۹۷۶ تأسیس شد و به عنوان یکی از تولیدکنندگان مطرح در خدمات فناوری شناخته می‌شود. برخی از محصولات شناخته شده Acer عبارتند از لپ‌تاپ، کامپیوتر، تبلت، مانیتور و کارت گرافیک.

مانیتور acer

برند Asus

Asus در زمینه تولید مانیتورهای حرفه‌ای یکی از بهترین‌ها در سطح جهانی می‌باشد. این شرکت علاوه بر اولویت قرار دادن کیفیت و عملکرد در مانیتورهای خود، به نیازهای کاربران اقشار مختلف نیز توجه کرده و برای هر نوع کاربری، مدل‌های گوناگون مانیتور با قیمت‌های متنوع را تولید کرده‌است. خرید مانیتورهای این شرکت را به افرادی که توقع زیادی از مانیتور داشته و به دنبال مانیتور ایده‌آل هستند، پیشنهاد می‌نماییم.

ایده اولیه ساخت کمپانی ایسوس در دورهمی دوستانه چند مهندس بلندپرواز در کافه‌ای در شهر تایپه کلید زده‌شد.  این شرکت تایوانی فعالیت خود را از سال 1989 آغاز کرد و اکنون پس از گذر سال‌ها، شهرتی جهانی برای خود کسب کرده‌است. یکی از موفق‌ترین محصولات این کمپانی، نت‌بوک EEE PC است. ایسوس در حال حاضر مشغول تولید گوشی‌های مخصوص بازی است و محصولات خود را به پنج قاره جهان ارسال می‌نماید.   

مانیتور asus

مانیتور LG

LG یکی از قدیمی‌ترین و به‌نام‌ترین برندهایی است که در حیطه ساخت مانیتور فعالیت دارد. به طور قطع، از میان انبوه برندها، کاربران ترجیح می‌دهند از برندی خریداری کنند که سابقه فعالیت طولانی‎تری داشته و امتحان خود را پس داده‌باشد. فکر نمی‌کنیم بیشتر از این نیاز باشد درباره کیفیت محصولات این برند توضیح بدهیم؛ چرا که هر کاربر عادی‌ای از کیفیت بالای محصولات LG باخبر است.

برند LG یکی از بزرگترین شرکت‌های الکترونیکی جهان است که محصولات متنوعی را در زمینه‌های مختلف تولید می‌کند. برند LG به ویژه به خاطر تولید محصولات الکترونیکی مصرفی مشهور است ولی در صنایع دیگر نیز حضور پررنگی دارد. برخی از محصولات و زمینه‌های فعالیت این برند عبارتند از تلویزیون‌ها و تجهیزات خانگی، تجهیزات موبایل و تجهیزات الکترونیکی خودرو.

مانیتور

سخن پایانی

با توجه به تنوع برندی که برای مانیتورها وجود دارد، انتخاب بهترین برند مانیتور کار آسانی نیست. در این مقاله، سعی کردیم شما را با بهترین برندهای مانیتور آشنا کنیم تا با دانش و اطلاعات کافی اقدام به خرید این محصول کنید. در صورتی که قصد خرید مانیتور را دارید، می‌توانید از طریق وبسایت تکنوکلاینت اقدام کنید.

تکنوکلاینت یک فروشگاه اینترنتی عرضه‌کننده لوازم جانبی کامپیوتر و موبایل می‌باشد که از سال 1396 فعالیت خود را آغاز کرده و تاکنون اعتبار خوبی میان مشتریان کسب کرده‌است. کارشناسان فروش ما از طریق شماره 05191015058 داخلی 124 آماده هستند تا پیشنهادهای متناسب با نیازتان را به شما ارائه دهند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *