زیروکلاینت

زیروکلاینت در هیوندا

زیروکلاینت در هیوندا

امروزه استفاده از تین کلاینت ها در دنیا فراگیر شده است. دیگر کمتر کسی است که نام تین کلاینت و زیروکلاینت به گوشش نخورده باشد و یا از تین کلاینت و زیروکلاینت استفاده نکرده باشد تا جایی که حتی شرکت خودروسازی هیوندای کره جنوبی نیز مجبور به استفاده از زیروکلاینت شده است. بله درست شنیدید این کمپانی بزرگ خودروسازی در خاورمیانه نیز از زیروکلاینت های کمپانی اچ پی استفاده میکند.

چرا زیروکلاینت را انتخاب کردند؟

اما چه شد این کمپانی بزرگ باتوجه به عدم محدودیت مالی که دارد روی به استفاده از زیروکلاینت آورده است.

کارشناسان خودروسازی هیوندا با توجه به استفاده از نرم افزارهای سنگین گرافیکی که در محیط سه بعدی کار میکنند به فکر استفاده از زیروکلاینت افتادند. زمانی آن‌ها با زیروکلاینت آشنا شدند که برای استفاده از نرم افزارهای خود و انجام  رندر های سنگین مجبور بودند که با پردازنده های پر قدرت سرور کار کنند. اما این کار چگونه میسر بود؟

آیا آنها میتوانستند برای هر کاربر یک سرور تهیه کنند؟ آیا می‌توانستند روی میز کار طراحانشان از سرورهای غول پیکر استفاده کنند؟

اینجا بود که کارشناسان خودروسازی هیوندای به فکر استفاده از ابزاری شدند تا بتوانند از راه دور به سرور متصل شوند و از منابع سخت افزاری سرور استفاده کنند. بعد از مشورت با مشاوران اچ پی به این نتیجه رسیدند که بهترین گزینه استفاده از زیروکلاینت در هیوندا است. آنها برای این منظور جدیدترین زیروکلاینت خود یعنی زیروکلاینت t310 G2 را پیشنهاد دادند. هم اکنون این شرکت خودروسازی بیش از پانصد ایستگاه خود را با این زیروکلاینت تجهیز کرده است.

شرکت تکنوکلاینت با ارائه راهکارهای مبتنی بر مجازی سازی اولین وارد کننده زیروکلاینت و تین کلاینت HP در کشور می باشد.

3 نظر در “زیروکلاینت در هیوندا

  1. erotik izle گفت:

    I think this is a real great post. Much thanks again. Awesome. Ania Nick Wanonah

  2. erotik izle گفت:

    Thank you for sharing with us, I believe this website really stands out : D. Daphne Bern Pettifer

  3. sikis izle گفت:

    Good post. I will want some time to absorb your article.. Hally Richart Darda

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *