تکنولوژی

مقایسه ویندوز 10 نسخه Pro با نسخه HOME

مقایسه ویندوز 10 نسخه Pro با نسخه HOME

Windows 10 Home

اولین و بهترین نسخه از این سیستم عامل برای کاربران خانگی که امکانات پایه و اساسی را در کنار امنیت بالا ارائه می‌دهد. تمام امکانات مهم و برجسته ویندوز 10 شامل کورتانا، استور، ارتباط با ایکس‌باکس و پشتیبانی از لمس و تبلت‌ها در این نسخه به‌صورت پیش‌فرض وجود دارند. اما نسخه Home چند ویژگی مرتبط با کسب‌وکار را که در نسخه Pro دیده می‌شود، ارائه نمی‌دهد.

ویندوز 10 نسخه Pro

شاید بتوان ویندوز ۱۰ پرو را نسخه ارتقا یافته توزیع خانگی دانست. به‌طور موثر و کارآمدی به مدیریت دستگاه‌‏ها و برنامه‌‏ها، حفاظت از اطلاعات حساس تجاری و پشتیبانی از فناوری‌‏های تحت پردازش ابری کمک خواهد کرد.  ویندوز ۱۰ پرو با توجه به امکاناتی نظیر رمزنگاری پیشرفته و remote desktop و پشتیبانی مرورگر اینترنت اکسپلورر شاید بیشتر مربوط به کاربران پیشرفته و همچنین شرکت‌های کوچک‌تر می‌‏شود. در سوی دیگر، این نسخه، به مراتب به روز رسانی‌‏های امنیتی بیشتری را دریافت خواهد کرد. حتی از چند نرم‏‌افزار جانبی در این زمینه همچون Device Guard و Secure Boot بهره می‏برد.

تفاوت‌های عمده در ویندوز 10 نسخه Pro و ویندوز 10 Home

کمپانی تکنوکلاینت بزرگ‌ترین عرضه کننده لوازم و تجهیزات کامپیوتری در ایران است. تمامی محصولات وارد شده از بهترین برندهای روز دنیا هستند. همچنین تمامی محصولات دارای گارانتی یکساله معتبر تکنوکلاینت و پشتیبانی می باشند. برای دیدن محصولات از فروشگاه تکنوکلاینت دیدن فرمایید. همچنین هنگام خرید از مشاوره رایگان متخصصین ما بهره‌مند شوید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *