تین کلاینت

تین کلاینت در اداره پست

تین کلاینت در اداره پست

استفاده از تین کلاینت در اداره پست

استفاده از تین کلاینت HP EliteDesk 705 G2 به جای کیس در اداره پست شهر سیلیکون ولی

شهر سیلیکون‎‌ولی در حومه کالیفرونیا میزبان بزرگترین کمپانی‌های حوزه فناوری اطلاعات است. سیلیکون‌ولی شهرهای بسیاری را در بر می‌گیرد که مهمترین شهر در این حوزه سن‌‌خوزه است. دیوید هیولت و ویلیام پاکارد که از موسسین کمپانی بزرگ اچ‌پی (بزرگترین تولیدکننده تین کلاینت، زیروکلاینت و تجهزیات شبکه درجهان) بودند، فعالیت خود را از این شهر آغاز کردند و همچنین کمپانی‌های بزرگ دنیا از جمله اپل، اینتل، اوراکل و… دفاتر اصلی خود را در این شهر بنا نهاده اند.

اما مسئله که بر آن شدیم تا این مطلب را برای شما به اشتراک بگذاریم این بود…

مشکل استفاده از کیس‌‌های فرسوده با اشغال فضای زیاد و جایگزینی آنها با تین کلاینت HP EliteDesk 705 G2

مسئول سخت افزار شرکت پست سیلیکون‌ولی آقای جیمز رودریگز که مدت زیادی است درگیر تعمیر سیستم‌های قدیمی مجموعه است به دنبال راه‌حل برای حل این مشکل برآمد که به‌جای درگیر کردن توان نیروهای بخش فناوری اطلاعات برای تعمیر و حفظ دستگاه‌های قدیمی می‌توانند از تین کلاینت استفاده کنند.

 

اما نتیجه…

 

استفاده از تین کلاینت EliteDesk 705 G2 به جای کیس‌های فرسوده

همانطور که می‌دانید تین کلاینت درست مانند یک کامپیوتر شخصی است البته مزایای بسیار بیشتری دارد.

از مهمترین ویژگی‌های تین کلاینت می‌توان به این موارد اشاره کرد:

  • تین کلاینت فضای کمتری را اشغال می‌کند
  • تین کلاینت مصرف برق کمتری دارد
  • تین کلاینت طول عمر بیشتری دارد
  • تین کلاینت همانند یک پی‌سی توانایی ارتقاء را دارد

تین کلاینت‌های سری‌های EliteDesk:

امروزه تین کلاینت‌های زیادی با برندهای مختلف و قیمت‌های متفاوت به بازار عرضه شده است، که انتخاب یک تین کلاینت مناسب را کمی دشوار کرده است اما مواردی که باعث شد تا آقای جیمز رودریگز به انتخاب تین کلاینت HP EliteDesk 705 G2 برسد این بود که سری‌های EliteDesk تین کلاینت‌ های کمپانی HP قابلیت تغییر پردازنده را دارند، این ویژگی در اکثر تین کلاینت های دیگر وجود ندارد.

همنچنین تین کلاینت HP EliteDesk 705 G2 قابلیت پشتیبانی از دو حافظه ذخیره سازی به طور همزمان را دارد، این تین کلاینت دارای دو اسلات ذخیره سازی M.2 NVMe و  SATA 2.5اینچی است که باعث راندمان عالی دستگاه می‌شود. تین کلاینت HP EliteDesk 705 G2 دارای پردازشگر گرافیکی Radeon R5 می‌باشد. همچنین این تین کلاینت از 3 مانیتور به طور همزمان پشتیبانی می‌کند. خروجی تصویر 4Kیکی دیگر از مزایای این تین‌کلاینت است که آقای جیمز رودریگز حساب ویژه‌ای روی آن باز کرده است.

تقریبا در بیشتر قسمت های اداره پست در سیلیکون‌ولی از تین کلاینت استفاده می‌شود، کارمندان خیلی از این موضوع استقبال می‌کنند چون فضای خیلی کمی از میز و محیط اطرافشان اشغال می‌شود و زیبایی دوچندانی در محیط کار دیده می‌شود و از شر سر و صدای کیس هم راحت شده‌اند. ضمنا گزارش خوبی از مصرف پایین برق بعد از استفاده از تین کلاینت ها گزارش داده شده است و حدود 4 برابر مصرف برق در سازمان کاهش پیدا کرده است.

یکی دیگر از مزایای استفاده از تین کلاینت به جای کیس این است که در شهر سیلیکون‌ولی به دلیل وجود سازمان‌های فراوان به ویژه در فصل تابستان و اوج مصرف شهر با قطعی برق مواجه می‌شود و این نکته اگر تکرار شود با سوختن پاور کیس و از کارافتادن کامل دستگاه منجر می‌شود، در صورتی که تین کلاینت فقط به آداپتور دستگاه ضربه وارد می‌شود و به خود دستگاه هیچ آسیبی نمی‌رسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *