تین کلاینت

استانداردهای تین‌کلاینت

استانداردهای تین کلاینت

مسلما هر محصولی برای ورود به بازار و در دسترس مشتری قرار گرفتن، باید مجوزها و آزمون‌هایی را پشت سر بگذارد و صلاحیت‌هایی را کسب کند. محصولات تین‌کلاینت نیز از این قاعده مستثنی نیستند. تین‌کلاینت‌های HP برای استفاده در اروپا باید هفت خان رستم را رد کنند و از آزمون‌های بسیاری سربلند بیرون بیایند تا مجوز استفاده آنها صادر شود. اگر بعد از خرید یک تین‌کلاینت، به شناسنامه آن توجه کنید گواهی‌ها و تاییدیه‌هایی که دریافت کرده را مشاهده خواهید کرد. در ادامه تعدادی از این مجوزها و گواهی‌ها را شرح خواهیم داد.

امروزه بسیاری از کمپانی‌ها و شرکت‌های بزرگ دنیا از تین‌کلاینت استفاده می‌کنند. شرکت تایرسازی «میشلن» یکی از این شرکت‌هاست. برای مطالعه مقاله «تین‌کلاینت در شرکت میشلن» کلیک کنید. 

انواع استانداردهای تین‌کلاینت

Underwriters-Laboratoriesاین علامت که مخفف عبارت Underwriters Laboratories است یک شرکت ایمنی مستقل می‌باشد که تمامی دستگاه‌های تین‌کلاینت محصول آمریکا، کانادا و مکزیک را تست و بازرسی می‌کند. این علامت که غالبا بر روی تین‌کلاینت HP مشاهده می‌شود، نمادی است که شرکت‌های بیمه برای نشان دادن قابل اطمینان بودنشان از آن استفاده می‌کنند .

CSA-InternationalCSA International یک شرکت دیگر در زمینه تست تین‌کلاینت است که به صورت کاملا مستقل فعالیت می‌کند. تمامی تین‌کلاینت‌های بازارهای آمریکا و کانادا باید این علامت را دارا باشند. وجود این علامت روی تین‌کلاینت به این معناست که تین‌کلاینت همه استانداردهای مورد نیاز را برآورده می‌کند.

FCتمامی تین‌کلاینت‌های آمریکایی که امواج الکترومغناطیسی تولید می‌کنند باید این گواهی را به منظور اطمینان حاصل کردن از عدم تداخل وای‌فای تین‌کلاینت با سایر دستگاه‌ها کسب کنند. از آنجایی که تمامی تین‌کلاینت‌های HP دارای ریزپردازنده بوده و در داخل آمریکا تولید می‌شوند، باید استاندارد FCC را رعایت نمایند.

Conformite-Europeenneتمامی تین‌کلاینت‌های تولید شده، فروخته‌شده و واردشده به اتحادیه اروپا باید این علامت را داشته‌باشند. این علامت که مخفف Conformite Europeenne است به معنای منطبق با اروپا می‌باشد و تین‌کلاینتی که این علامت را دارد یعنی تمامی استانداردها را برای فروش در منطقه اروپا داراست.

China-Compulsory-Certificateاین تاییدیه گواهی اجباری کشور چین است. China Compulsory Certificate تضمین‌کننده امنیت پایه‌ برای استفاده از هر نوع تین‌کلاینت یا هر کالایی که در چین فروخته، تولید و یا وارد می‌شود، می‌باشد.

energy starتین‌کلاینت‌هایی که این نماد را دارند در حالت توازن بین 20 درصد تا 30 درصد مصرف انرژی کمتر در مقایسه با سایر تین‌کلاینت‌ها قرار دارند. این نماد استاندارد بین المللی مصرف انرژی است که در تین‌کلاینت HP مشاهده می‌شود.

نتیجه‌گیری 

موضوع استاندارد در تین‌کلاینت بسیار حائز اهمیت است. چرا که استانداردها و گواهی‌ها مهر تاییدی بر کیفیت محصول هستند و مشتری را از کارآیی و طول عمر بالای محصول مطمئن می‌کنند. بهتر است قبل از خرید هر محصولی، خواه تین‌کلاینت باشد، خواه هر وسیله دیگری، از مجوزها و گواهی‌های آن اطمینان کسب کنید. تین‌کلاینت‌ها دستگاه‌هایی حیاتی و کارآمد برای سازمان و مجموعه شما هستند. بنابراین بهتر است که قبل از خرید آنها، حتما مجوزها و گواهی‌های آنها را بررسی کرده و از کیفیت‌شان اطمینان حاصل نمایید. 

شرکت تکنوکلاینت واردکننده انواع تین‌کلاینت‌ها و زیروکلاینت‌های برندهای HP و DELL در کشور است. این شرکت تاکنون پروژه‌های متعددی را در زمینه مجازی‌سازی شرکت‌ها و سازمان‌ها پیاده‌سازی کرده است و توانسته اعتبار خوبی میان مشتریان خود، چه در بخش خصوصی و چه بخش عمومی کسب کند. برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه مجازی‌سازی و خرید تین‌کلاینت می‌توانید با کارشناسان فروش ما ارتباط برقرار کرده و مشاوره رایگان دریافت کنید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *