تین کلاینت

استانداردهای تین کلاینت

استانداردهای تین کلاینت

تین کلاینت های HP برای استفاده در اروپا باید هفت خان رستم را رد کرده تا مجوز استفاده بگیرند. هنگامی که یک تین کلاینت را خریداری میکنید اگر به شناسنامه تین کلاینت توجه کنید گواهی ها و تاییدیه هایی را مشاهده خواهید کرد. در ادامه تعدادی را شرح خواهیم داد.

انواع استانداردهای تین کلاینت

Underwriters-Laboratoriesاین علامت که مخفف عبارت Underwriters Laboratories است یک شرکت ایمنی مستقل است که تمامی دستگاه های تین کلاینت محصول آمریکا، کانادا و مکزیک را تست و بازرسی میکند. این علامت که بر روی تین کلاینت HP مشاهده میشود به عنوان نمادی است که شرکت های بیمه ای برای نشان دادن قابل اطمینان بودنشان استفاده میکنند .

CSA-InternationalCSA International یک شرکت دیگر در زمینه تست تین کلاینت است که یک شرکت کاملا مستقل است.تمامی تین کلاینت های بازارهای آمریکا و کانادا باید این علامت را داشته باشند. وجود این علامت روی تین کلاینت به این معناست که تین کلاینت همه ی استانداردهای مورد نیاز را برآورده میکند.

FCتمامی تین کلاینت های آمریکایی که امواج الکترومغناطیسی دارند برای اطلاع از اینکه وای فای تین کلاینت باعث ایجاد تداخل با سایر دستگاه ها نشود باید این گواهی را داشته باشند. تمامی تین کلاینت های HP چون دارای ریزپردازنده هستند و در داخل آمریکا تولید میشوند باید استاندارد FCC را رعایت کنند.

Conformite-Europeenneتمامی تین کلاینت های تولید شده یا فروخته شده و یا وارد شده به اتحادیه اروپا باید این علامت را داشته باشند. این علامت که مخفف Conformite Europeenne است به این معنای منطبق با اروپا میباشد و تین کلاینت ای که این علامت را دارد یعنی تمامی استانداردها را برای فروش در منطقه اروپا را داراست.

این علامت در تین کلاینت یعنی این که آن تین کلاینت شرایط وضع شده توسط اتحادیه اروپا برای دفع بی خطر را داراست. پس به جای آنکه تین کلاینت بعد از قدیمی شدن دور ریخته شود باید در مراکز مشخص بازیابی شود.

این نماد در تین کلاینت ها علیرغم گواهی CE یک تاییدیه دیگر است که توسط برخی کشورهای خاص مانند آلمان مجدد تین کلاینت تست شده و مقررات سخت گیرانه آن کشور را به خوبی پشت سر گذاشته است.

China-Compulsory-Certificateاین تاییدیه گواهی اجباری کشور چین است. China Compulsory Certificate تضمین کننده امنیت پایه‌ای برای استفاده ازهر توع تین کلاینت و یا هرکالایی که درچین فروخته، تولید و یا وارد میشوند.

energy starتین کلاینت هایی که این نماد را دارند در حالت توازن بین 20 درصد تا 30 درصد مصرف انرژی کمتری نسبت به سایر تین کلاینت ها دارند. این نماد استاندارد بین المللی مصرف انرژی است که در تین کلاینت HP مشاهده میشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *