تین کلاینت

تین کلاینت در شرکت میشلن

تین کلاینت در شرکت میشلن

شرکت میشلن یکی از بزرگترین شرکت‌های تولیدی تایر خودرو در فرانسه می‌باشد که از تین کلاینت 705 G4 استفاده می‌کند.

این شرکت در سال 1889 تاسیس شد پس از چندی رونق گرفت و به یکی از بزرگترین صادر کنندگان تایر در دنیا تبدیل شد. شرکت میشلن به دلیل استفاده از نرم افزارهای سنگین و سیستمی که بتواند در محیطی صنعتی با آلایندگی بسیار زیاد کار کند، به فکر این افتاد که از دستگاهی استفاده کند تا با محیط های صنعتی سازگاری داشته باشد و در عین حال فن لس باشد. زمانی که تین کلاینت به کارشناسان میشلن معرفی شد آنها نیازشان را با کارشناسان اچ پی در میان گذاشتند. پس از مشورت از تین کلاینت 705 G4 استفاده کردند.

تین کلاینت 705 G4 تین کلاینتی کوچک با پردازنده قدرتمند AMD میباشد. این پردازنده قدرتمند سری A10 به متخصصین میشلن فرانسه اجازه میداد که از نرم افزارهای سنگین گرافیکی خود استفاده کنند.

همچنین تین کلاینت 705 G4 می‌توانست در دمای منفی 30 درجه تا مثبت60 درجه همچنان به کار خود ادامه دهد. برای همین این تین کلاینت برای استفاده در کارخانه با دمای حرارتی بالا بسیار مناسب بود. تین کلاینت 705 G4 فاقد فن های بزرگ بود و از جابجایی گرد وغبار در محیط کارخانه و انتقال مواد سمی به ریه انسان جلوگیری می‌کرد.

این‌ها تنها تعدادی از مزایای تین کلاینت 705 G4 بود که کارشناسان میشلن را وادار به استفاده از خود کرد.

تین کلاینت 705 G4 میتواند با پردازنده گرافیکی عالی که دارد در کنار پردازنده قدرتمند و رم DDR4 تا چهارگیگابایت از گرافیک خود را برای کاربر به اشتراک بگذارد.

کمپانی تکنوکلاینت وارد کننده انواع تین کلاینت از برندهای روز دنیا است. جهت خرید تین کلاینت مناسب نیازهای خود با مشاورین ما تماس بگیرید. مشاوره متخصصین ما رایگان می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *