پروژکتور

بهترین پروژکتور برای آموزشگاه‌ها و مدارس

بهترین پروژکتور برای آموزشگاه‌ها و مدارس

همه ما حداقل یک بار در دوران دانشجویی خود با ویدئو پروژکتورها سر و کار داشته‌ایم. امروزه پای این دستگاه‌ها حتی به مدارس نیز باز شده و دیگر دانش‌آموزان هم می‌توانند برای ارائه‌های علمی خود از این وسیله استفاده کنند. وجود این دستگاه در هر آموزشگاه و موسسه‌ای ضروری بوده و باعث بهتر شدن کیفیت خدمات آموزشی می‌شود.

اگر تا به حال تصمیمی در زمینه خرید پروژکتور برای موسسه یا آموزشگاه خود نگرفته‌اید، به شما حق می‌دهیم؛ چرا که برخی ویدئو پروژکتورهای موجود در بازار بسیار گران‌قیمت هستند و خرید آنها برای آموزشگاه‌های با ابعاد کوچک مقرون به صرفه نیست. خوشبختانه برخی برندهای مطرح پروژکتورهای با قیمت مناسب را تولید و به بازار عرضه کرده‌اند. این پروژکتورها از کیفیت ساخت در حد استاندارد برخوردار هستند و می‌توانند نیازهای دانشجویان و دانش‌آموزان را برآورده کنند.

پرفروش‌ترین ویدئو پروژکتورها

پروژکتور

امروزه معتبر‌ترین موسسات و آموزشگاه‌ها برای پیشبرد اهداف آموزشی خود و پرستیژ بخشیدن به محیط کاری‌شان اقدام به نصب پروژکتور کرده‌اند. بنابراین اگر می‌خواهید از رقبای خود عقب نمانید، بهتر است در تصمیم خود برای خرید پروژکتور تجدید نظر کنید. با توجه به اینکه پروژکتورها با تنوع قیمت زیادی در بازار موجود هستند، مدیران می‌توانند با هر میزان بودجه‌ای که برای خرید پروژکتور در نظر گرفته‌اند، اقدام به خرید این دستگاه کنند.

در این مقاله به معرفی چند پروژکتور در بازه‌های قیمتی متفاوت خواهیم پرداخت. امیدواریم این اطلاعات گردآوری شده به کارتان بیایند و خریدی موفق را برای شما رقم بزنند!

پروژکتور InFocus مدل IN 2104EP

4,900,000 تومان
  • دارای رزولوشن طبیعی 768*1024 (XGA)
  • شدت روشنایی:2500
  • سازگار با کامپیوتر و مک و پاوربوک
  • تکنولوژی DLP

پروژکتور InFocus مدل IN 2104EP

این پروژکتور علاوه بر کاربردی که در آموزشگاه‌ها دارد، برای استفاده به عنوان سینمای خانگی نیز کارآمد می‌باشد. البته در اتاق کنفرانس نیز می‌توانید این پروژکتور را نصب کنید و از قابلیت‌هایش بهره ببرید. درصد خرابی پروژکتورهای مدل IN 2104EP بسیار پایین و نزدیک به صفر بوده‌است. این پروژکتور از فناوری DLP برای نمایش محتوای بصری استفاده می‌کند که موجب می‌شود تصویر خروجی به لحاظ رنگی بسیار باکیفیت و زنده باشد. IN 2104EP با شدت روشنایی 2500 و کنتراست 2000:1 تصاویر و محتوای ویدئویی را نمایش می‌دهد؛ بنابراین حتی در نور روز هم می‌توانید به تماشای فیلم و تصویر از طریق این پروژکتور بنشینید.

مجموعه کاملی از پورت‌ها در پشت این دستگاه قرار گرفته‌اند و اتصال این دستگاه به هر وسیله‌ای را امکان‌پذیر ساخته‌اند. این پورت‌ها شامل USB، RS232، HDMI، VGA و RJ45 می‌شوند. پروژکتور IN 2104EP تصاویر را با رزولوشن 1024*768 نمایش می‌دهد. این محصول هم‌اکنون با قیمت 4,900,000 تومان در وبسایت تکنوکلاینت موجود می‌باشد.

پروژکتور NEC مدل NP-VE281

5,900,000 تومان
  • تکنولوژی ساخت: DLP
  • رزولوشن واقعی: SVGA– 800* 600
  • نسبت تصویر:4:3
  • طول عمر لامپ: بیش از 4000 ساعت

پروژکتور NEC مدل NP-VE281

پروژکتور NEC مدل NP-VE281 تصویر را با رزولوشن بالایی ارائه می‌دهد. این پروژکتور به طور خاص برای محیط‌های آموزشی، اتاق کنفرانس شرکت‌ها و هر محیط دیگری که نیاز به نور کمتر و پروژکتور دارد، طراحی شده است. وزن سبک آن، این پروژکتور را به دستگاهی قابل حمل و انعطاف‌پذیر تبدیل کرده‌است.

از دیگر ویژگی‌های منحصر به فرد این مدل می‌توان به مجهز بودن آن به فناوری D3 اشاره نمود.

NP-VE281 علی‌رغم قیمت مناسبی که دارد، یکی از قدرتمندترین محصولات صوتی و تصویری به شمار می‌رود؛ چون می‌تواند تصاویر را با کنتراست بالا نمایش دهد و با استفاده از بلندگوهای 7 واتی خود، صدایی با کیفیت تولید کند. بدین ترتیب، کاربر امکان تجربه افق‌های گسترده‌‌تر در حوزه فناوری سه‌بعدی را خواهد داشت. در کل، این پروژکتور به عنوان یک گزینه واقعاً مناسب در نظر گرفته می‌شود که علاوه بر عملکرد برجسته، طراحی زیبا و کارآیی بالایی نیز دارد. این محصول هم‌اکنون با قیمت 5,900,000 تومان در وبسایت تکنوکلاینت موجود می‌باشد.

پروژکتور Hitachi مدل X2011N

6,300,000 تومان
  • تکنولوژی ساخت: 3LCD
  • رزولوشن واقعی:   768 * 1024
  • نسبت تصویر:4:3 (XGA)
  • طول عمر لامپ: بیش از 3000 ساعت

پروژکتور Hitachi مدل X2011N

این پروژکتور کاربرد آموزشی و خانگی دارد. فناوری 3LCD به کار رفته در X2011N موجب می‌شود تصاویر و ویدئوها را با رنگ‌های زنده و واقعی مشاهده کنیم. برای استفاده بهتر از قابلیت‌های این دستگاه در محیط آموزشی ، می‌توانید حالت تخته‌سیاه آن را فعال کنید. قابلیت زوم دیجیتال هم یکی دیگر از امکانات پرکاربرد پروژکتور X2011N است. این محصول در دسته پروژکتورهای مبتنی بر لامپ قرار می‌گیرد و می‌تواند محتوای بصری را با روشنایی 2,200 لومن و وضوح 1024*768 به نمایش درآورد. نسبت تصویر ارائه شده توسط این محصول، 4:3 است.

X2011N مجهز به پورت USB می‌باشد. البته علاوه بر درگاه USB، از خروجی‌های دیگری از قبیل VGA، LAN، HDMI و S-Video هم پشتیبانی می‌کند. دو عدد بلندگوی 8 واتی روی بدنه این دستگاه قرار داده‌شده‌اند که صدا را با بالاترین کیفیت ممکن به مخاطب عرضه می‌کنند. وزن پروژکتور X2011N حدودا 3.6 کیلوگرم می‌باشد. این محصول هم‌اکنون با قیمت 6,300,000 تومان در وبسایت تکنوکلاینت موجود می‌باشد.

پروژکتور Epson مدل PowerLite 580

7,400,000 تومان
  • برند: اپسون
  • تکنولوژی ساخت: 3LCD
  • رزولوشن:XGA – 1024*768
  • وضعیت: استوک
  • گارانتی: 6 ماهه تکنوکلاینت

پروژکتور Epson مدل PowerLite 580

پروژکتور Epson مدل PowerLite 580 پروژکتوری تعاملی و هوشمند است که برای استفاده در محیط‌های آموزشی و تجاری بسیار مناسب می‌باشد. این پروژکتور با بهره‌گیری از فناوری روشنایی 3200 انسی لومن، تصاویری روشن و واضح ارائه می‌دهد. با توجه به اینکه PowerLite 580 تصاویر را با وضوح  1024*768 و نسبت تصویر 4:3  نمایش می‌دهد، کاربران با آن تجربه‌ای بی‌نظیر از تماشای تصویر و ویدئو را خواهند داشت.

نسبت تصویر 4:3 در تلویزیون‌های معمولی استفاده می‌شود و در پروژکتورها نیز نسبت استاندارد برای ارائه پاورپوینت می‌باشد. پروژکتور Epson مدلPowerLite 580  از جمله پروژکتورهای مبتنی بر لامپ است. همچنین این پروژکتور مجهز به پورت‌های HDMI  و USB است که ارتباط آسان با دستگاه‌های جانبی مختلف را فراهم می‌کند.

با توجه به کیفیت تصویر بالا و قابلیت‌های تعاملی متنوع این محصول، پروژکتور Epson مدل  PowerLite 580  انتخابی عالی برای استفاده در محیط‌های آموزشی، تجاری و تفریحی است. این محصول هم‌اکنون با قیمت 7,400,000 تومان در وبسایت تکنوکلاینت موجود می‌باشد

پروژکتور NEC مدل M300X

16,700,000 تومان
  • تکنولوژی ساخت: LCD
  • رزولوشن واقعی:  768 * 1024
  • نسبت تصویر:4:3
  • طول عمر لامپ: بیش از 5000 ساعت

پروژکتور NEC مدل M300X

با پروژکتور برند NEC مدلM300X، بهترین خروجی را در محیط های آموزشی و تجاری تجربه کنید! این پروژکتور قابل حمل قادر است تصاویر شما را با وضوح و کیفیت بالا به نمایش درآورد. محصول فوق مجهز به پورت‌های HDMI و USB بوده و شما می‌توانید به راحتی دستگاه‌های خود را به آن متصل کنید. کنتراست بالای این پروژکتور به شما این امکان را می‌دهد که جزئیات تصاویر را به صورت دقیق مشاهده کنید. از طریق کنترل از راه دور، قادر خواهید بود تنظیمات دلخواه خود را روی دستگاه اعمال کنید.

با توجه به عمر بالای لامپ این دستگاه که تا 6000 ساعت هم می‌رسد، کیفیت آن تضمین ‌شده‌است. M300X را می‌توانید در کلاس‌ها و سالن‌های با ابعاد متوسط و اتاق‌های کنفرانس استفاده نمایید. وزن آن حدودا 3 کیلوگرم می‌باشد و به آسانی قابل حمل است. این محصول هم‌اکنون با قیمت 16,700,000 تومان در وبسایت تکنوکلاینت موجود می‌باشد.

سخن پایانی

امیدواریم توانسته‌باشیم اطلاعات کامل و جامعی را در زمینه خرید پروژکتور تقدیم‌تان کرده‌باشیم. پروژکتورها در جهت تسهیل امور آموزشی و بهبود روند تدریس ساخته شده‌اند. استفاده از آنها در موسسات و آموزشگاه‌ها، موجب انگیزه‌بخشی به دانش‌آموزان و هنرآموزان و بالا بردن پرستیژ محیط‌ آموزشی خواهد شد. اگر شما هم تجربه‌ای در زمینه خرید پروژکتور دارید خوشحال می‌شویم در قسمت نظرات برای ما از تجربه خود بنویسید. همکاران تکنوکلاینت در بخش فروش آماده ارائه مشاوره در زمینه خرید پروژکتور هستند و از طریق شماره‌ 05191005058 داخلی 124  پاسخگوی سوالات شما در رابطه با این موضوع هستند.

ارزان‌ترین ویدئو پروژکتورها

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *