تین کلاینت

کاربرد تین کلاینت در کارخانه ها

کاربرد تین کلاینت در کارخانه ها

تین کلاینت در کارخانه ها بسیار پرکاربردند و امروزه تمامی کاربری‌ها را پوشش می‌دهند. استفاده از تین کلاینت‌ها در تمامی صنایع، ادارات، سازمان‌ها امروزه امری اجتناب‌ناپذیر شده است. اما در استفاده از تین کلاینت‌ها در کارخانه‌ها مزایای خاص خودش را دارد که خدمتتان خواهیم گفت.

بارها از مزیت‌ تین کلاینت‌ها وبرتری آن‌ها نسبت به پی‌سی‌ها گفتیم، امروز کاربرد تین کلاینت در کارخانه ها را شرح می‌دهیم.

مزایای تین کلاینت در کارخانه‌ها

کارخانه‌های صنعتی معمولاً محیط‌های آلوده‌ای هستند. امروزه اکثر کارخانه‌ها از تین کلاینت استفاده می‌کنند! اولین دلیلی که استفاده از تین کلاینت را در کارخانه‌ها توجیه می‌کند فن لس بودن تین کلاینت‌هاست. می‌دانید که فن پی سی‌ها باعث گردش دادن هوای محیط هستند. اما فقدان فن در تین کلاینت‌ها سبب شده تا تین کلاینت در کارخانه‌ها به یک گزینه‌ی مناسب برای جایگزینی با پی سی تبدیل شود. همچنین وجود فن در پی سی‌ها باعث تولید گرما در محیط می‌شدند اما با حذف فن در تین کلاینت‌ها نه‌تنها تولید گرما و گردش هوا نداریم بلکه سروصدای ناشی از فن هم در تین کلاینت‌ها حذف‌شده است.

چون در کارخانه‌ها قسمت‌های مختلفی با کاربری‌ها مختلف وجود دارند لذا می‌توان برای هر قسمت از تین کلاینت خاصی استفاده کرد. برای بخش‌های اداری کارخانه می‌توان از تین کلاینت‌های اچ پی مدل‌های t610 و t520 و یا t620 استفاده کرد. این تین کلاینت‌ها به‌راحتی کاربری اداری را پوشش می‌دهند و شمارا سال‌ها از پشتیبانی راحت خواهد کرد. برای بخش‌هایی که نیاز به طراحی‌های دوبعدی و سه‌بعدی دارند می‌توان از مدل‌های تین کلاینت EliteDesk 800 G4 یا Prodesk 600 G4 استفاده کرد. برای بخش‌هایی که نیاز به محاسبات دارند و کارهای نیمه سنگین انجام می‌دهند تین کلاینت مدل 705 G3 ویا 705 G4 پیشنهاد می‌شود.

علاوه بر مزایای گفته‌شده سرعت‌بالا،مصرف برق کمتر وعمر مفید بالا سبب شده تا تین کلاینت‌ها جایگزین کیس‌ها در کارخانه‌ها شوند.

تین کلاینت‌های HP

تین کلاینت‌های HP می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای جایگزینی با کیس در کارخانه‌ها باشد. دارای یک سال ضمانت تعویض بی‌قیدوشرط و پنج سال گارانتی سخت‌افزار می‌باشند که توسط تکنوکلاینت پشتیبانی می‌شوند.

شرکت تکنوکلاینت واردکننده ی عمده ی تین کلاینت‌ها و زیروکلاینت‌های برندهای HP و Dell در کشور میباشد. تکنوکلاینت آماده ارائه خدمات مبتنی بر مجازی‌سازی توسط زیروکلاینت و یا ارائه مشاوره رایگان برای‌جایگزینی تین کلاینت با پی‌سی‌ها می‌باشد. همواره می‌توانید برای دریافت آخرین اخبار تین کلاینت و همچنین قیمت به روز تین کلاینت‌ به سایت مراجعه فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *