تین کلاینت

بررسی 5 تین کلاینت ارزان HP

حتما می‌دانید که تین کلاینت چیست و چه مزایای دارد چون در حال خواندن این مقاله هستید. اگر قصد خرید تین کلاینت با قیمت ارزان و کارایی بالا دارید حتما این مقاله را تا انتها بخوانید. پیشنهادهای جذابی برای شما داریم! برای خرید تین کلاینت باید به سراغ محصولاتی برویم که بالاترین درصد رضایت را از خرید آنها وجود داشته باشد. در این مقاله به بررسی 5 تین کلاینت ارزان HP موجود در وب سایت تکنوکلاینت می‌پردازیم. همراه ما باشید.

تین کلاینت چیست؟

تین کلاینت یک کامپیوتر بسیار کوچک و جمع ‌و جور است که وابسته به سرور مرکزی بوده یا به صورت مستقل کار می‌کند. این دستگاه کاربردهای زیادی داشته و می‌تواند برای بسیاری، انتخابی عالی در راستای جایگزین کردن لپ‌تاپ یا کامپیوتر باشد.

در پاره‌ای از مواقع به دلیل شباهت‌های ظاهری و اسمی، تین کلاینت را با زیروکلاینت اشتباه می‌گیرند. در حقیقت تین کلاینت می‌تواند عملکرد مستقل داشته باشد و امکان نصب سیستم عامل روی آن وجود دارد؛ اما چنین مواردی در زیروکلاینت دیده نمی‌شود.

این روزها برندهای متعددی در عرصه تولید تین کلاینت فعال هستند. در ادامه مطلب قصد داریم به بررسی 5 تین کلاینت مقرون بصرفه از برند hp بپردازیم.

تین کلاینت ارزان hp

اصلاً چرا باید تین کلاینت بخریم؟

خصوصیات و مزایای متعدد تین کلاینت‌ها به نحوی به هر کاربر اثبات می‌کنند که چرا باید این دستگاه را بخرد. بعضی از این ویژگی‌های کاربردی به شرح زیر هستند:

  • تین کلاینت‌ها به لحاظ ابعاد و اندازه، فضای بسیار کمتری نسبت به کامپیوتر و کیس‌های معمولی اشغال می‌کنند. در واقع می‌توانید آن‌ها را در هر جایی بگذارید و حتی بعضی از مدل‌ها را پشت مانیتور نصب کنید. این اندازه و وزن به قدری محدود است که آنها را قابل حمل نموده است. البته که این باعاد کوچک به معنی عدم کارایی این دستگاه نیست.
  • مصرف برق تین کلاینت در مقایسه با سایر دستگاه‌های کامپیوتری مانند لپ‌تاپ و پی سی به میزان چشمگیری کاهش یافته است. تین کلاینت در مقایسه با پی سی مصرف برق بسیار کمی دارد؛ از این رو باعث صرفه‌جویی در هزینه‌های کاربران می‌گردد.
  • تنها مصرف برق به صرفه‌جویی در هزینه‌های کاربران کمک نمی‌کند؛ بلکه از جنبه‌های دیگر هم صرفه‌جویی می‌شود. امکان خرابی یا ویروسی شدن این دستگاه‌ها بسیار کم است و هزینه تعمیر در حداقل ممکن قرار دارد. همچنین هزینه اولیه برای خرید تین کلاینت در مقایسه با کامپیوتر و لپ‌تاپ بسیار کمتر می‌باشد. البته شایان ذکر است که یکی از دلایل اصلی کمتر خراب شدن این دستگاه‌ها مربوط به تعداد محدود قطعات سخت‌افزاری در ساختار کلی آن‌هاست.

برخی از مدل‌های تین کلاینت مثل بعضی از تولیدات برند اچ پی، در دو حالت تین کلاینت و زیروکلاینت قابل استفاده هستند. در نتیجه با خرید آن‌ها با یک تیر دو نشان می‌زنید و می‌توانید در هر دو حالت استفاده نمایید.

امنیت اطلاعات در تین کلاینت‌ها و زیروکلاینت‌ها در مقایسه با کامپیوتر و لپ‌تاپ بسیار بیشتر است. در حقیقت وقتی از تین کلاینت در حالت وابسته به سرور استفاده می‌کنید، اطلاعات تنها در سرور مرکزی ذخیره می‌شوند. از این رو با ذخیره نشدن در خود دستگاه به بهبود ایمنی کمک می‌کنند.

البته این مزایا تنها بخشی از دلایلی است که به کاربران ثابت می‌کند چرا باید تین کلاینت بخرند. از دیگر مزایای آن می‌توان به مدیریت پذیری کاربران، ماندگاری و دوام زیاد، برخورداری از درگاه یا پورت‌های متعدد و قیمت مقرون بصرفه اشاره نمود.

بررسی 5 تین کلاینت ارزان قیمت برند HP

در ادامه قصد داریم به بررسی 5 تین کلاینت قیمت مناسب از برند Hp بپردازیم.

تین کلاینت HP T530

1- تین کلاینت HP T530

اولین تین کلاینت ارزان HP که قصد داریم معرفی کنیم تین کلاینت HP T530 است.  دارای پردازنده 2 هسته‌ای AMD GX-215JJ تولید شرکت معروف AMD می‌باشد. همچنین پردازنده آن دارای فرکانس 2.0 گیگاهرتز (2.0GHz) است.

این تین کلاینت قابلیت پشتیبانی از حافظه داخلی از نوع M.2SSD را دارا بوده و همچنین از حافظه رم تا ظرفیت 16 گیگابایت از نوع DDR4 نیز پشتیبانی می‌کند.

پردازنده گرافیکی این تین کلاینت  از نوع Radeon R2E Graphics بوده و از خصوصیات برجسته آن می‌توان به پشتیبانی از دو نمایشگر بصورت همزمان با کیفیت تصویر Ultra HD با رزولوشن و وضوح بسیار بالا اشاره نمود.

لازم به ذکر است که تین کلاینت HP T530 قابلیت پشتیبانی وسیعی از ارتباطات شبکه مانند شبکه سیمی 1000، بی سیم با سرعت 300 و حتی بلوتوث را دارد.

برای مشاهده این دستگاه کلیک کنید.

HP T620 Quad Core

2- تین کلاینت HP T620 Quad Core

تین کلاینت HP T620 Quad core دارای پردازنده 4 هسته‌ای GX-415GA تولید شرکت معروف AMD می‌باشد. پردازنده این تین کلاینت دارای فرکانس 1.5 گیگاهرتز (1.5GHz)  است.

این تین کلاینت قابلیت پشتیبانی از حافظه داخلی از نوع M.2 SSD را دارا بوده و همچنین از حافظه رم (RAM) تا ظرفیت 16 گیگابایت از نوع DDR3L نیز پشتیبانی می‌کند.

پردازنده گرافیکی تین کلاینت HP T620 Quad core از نوع AMD Radeon HD 8330E  بوده و از خصوصیات برجسته آن می‌توان به پشتیبانی از دو نمایشگر به صورت همزمان و وضوح تصویر بسیار بالا اشاره کرد.

لازم به ذکر است که این تین کلاینت وزن 1360 گرم و ابعاد 22x4x24 سانتیمتر را دارا است.

این دستگاه دارای بدنه‌ فلزی با روکشی از جنس پلاستیک فشرده متالیک است. این بدنه جهت زیبایی بیشتر و تبادل حرارتی بهتر از این جنس تولید شده است.

برای مشاهده این دستگاه کلیک کنید.

تین کلاینت ارزان HP T730

3- تین کلاینت HP T730

تین‌کلاینت HP T730 از سری تین‌کلاینت‌های با پردازشگر پرسرعت 4 هسته‌ای مدل AMD R-Series RX-427BB  است و از هارد پرسرعت SSD تا 256‌گیگابایت پشتیبانی می‌کند. پردازنده گرافیکی این تین کلاینت می‌باشد و همچنین تا فرکانس 3.گیگاهرتز را پشتیبانی می‌کند و رزولوشن آن 2160 × 3840 است.

این تین کلاینت قابلیت پشتیبانی از حافظه SSD M.2 تا 512 گیگابایت را دارد. همچنین از رم‌های DDR3 پشتیبانی می‌کند و می‌توان تا حداکثر 16 گیگابایت رم بر روی آن جایگذاری کرد. تعداد مانیتور قابل پشتیبانی این تین کلاینت تا 4 مانیتور است.

برای مشاهده این دستگاه کلیک کنید.

HP EliteDesk 705 G4

4- تین کلاینت HP EliteDesk 705 G4

تین کلاینت HP 705 G4 دارای پردازنده 4 هسته‌ای AMD PRO A10-9700E APU تولید شرکت معروف AMD می‌باشد. پردازنده آن دارای فرکانس 3.5 گیگاهرتز و حافظه دو مگابایت کش می‌باشد. این تین کلاینت قابلیت پشتیبانی از انواع حافظه‌های داخلی را دارا بوده و همچنین از حافظه رم تا ظرفیت 32 گیگابایت از نوع DDR4  نیز پشتیبانی می‌کند.

پردازنده گرافیکی تین کلاینت HP EliteDesk 705 G4 از نوع AMD Radeon R7 Series است؛ از خصوصیات برجسته آن می‌توان به پشتیبانی از سه نمایشگر به صورت همزمان با کیفیت تصویر 4K با رزولوشن وضوح تصویر بسیار بالا اشاره کرد.

لازم به ذکر است این تین کلاینت قابلیت پشتیبانی وسیعی از ارتباطات شبکه مانند شبکه سیمی 1000، شبکه بی‌سیم سرعت 300 و حتی بلوتوث را دارد.

برای مشاهده این تین کلاینت ارزان HP کلیک کنید.

HP Elite Slice G1

5- تین کلاینت HP Elite Slice G1

آخرین معرفی تین کلاینت ارزان HPتین کلاینت HP EliteSlice G1 است. این محصول دارای پردازنده 4 هسته‌ای Intel Core i5 7500T تولید شرکت معروف Intel می‌باشد. پردازنده این تین کلاینت دارای فرکانس 3.3 گیگاهرتز و حافظه شش مگابایت کش می‌باشد.

این تین کلاینت قابلیت پشتیبانی از انواع حافظه داخلی را دارا بوده و همچنین از حافظه رم تا ظرفیت 32 گیگابایت از نوع DDR4 نیز پشتیبانی می‌کند.

پردازنده گرافیکی تین کلاینت HP EliteSlice G1 از نوع Intel HD Graphics 530 است. از خصوصیات برجسته آن می‌توان به پشتیبانی از دو نمایشگر به صورت همزمان با کیفیت تصویر Ultra HD با رزولوشن و وضوح بسیار بالا اشاره کرد.

لازم به ذکر است که این تین کلاینت قابلیت پشتیبانی وسیعی از ارتباطات شبکه مانند شبکه سیمی 1000، شبکه بی‌سیم سرعت 300 و حتی بلوتوث را دارد.

برای مشاهده این دستگاه کلیک کنید.

چرا باید از تکنوکلاینت خرید کنیم؟

عموماً خرید دستگاه‌های الکترونیکی، تراشه‌های سخت‌افزاری و یا تجهیزات نرم‌افزاری همیشه با وسواس بیشتری از سوی خریداران همراه بوده است. خرید تین کلاینت نیز از این قاعده مستثنی نیست. تجهیزات کامپیوتری و به صورت ویژه تین کلاینت‌ها معمولاً پایه‌ای‌ترین ابزار کار شما در امور دیجیتالی هستند. پس بهتر است این تجهیزات را از جایی تهیه کنید که در مرحله نخست معتبر بوده و سپس گارانتی محصولات خود را پشتیبانی کند. در انتها توصیه اکید می‌کنیم در زمان خرید تین کلاینت از فروشگاه معتبر تکنوکلاینت حتماً به ابعاد، وزن، پورت‌های ارتباطی، پورت‌های USB، پورت کارت شبکه، نوع و تعداد پورت‌های ویدیویی و حتی میزان خروجی صدا دقت کنید.

تکنوکلاینت با بهره‌گیری از تیم فنی پشتیبانی خبره و به عنوان یک فروشگاه معتبر می‌تواند انواع تین کلاینت و زیروکلاینت از برندهای نام آشنایی نظیر HP و DELL را در اختیار شما قرار دهد. پشتیبانی از گارانتی محصولات، پاسخگویی آنی و مشاوره تخصصی در خصوص خرید انواع تجهیزات تحت وب به مشتریان به صورت آنلاین، از دیگر دلایلی است که می‌تواند شما را به خرید از تکنوکلاینت ترغیب نماید.

لیست قیمت انواع تین کلاینت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *