تین کلاینت

تین کلاینت IGEL در مدرسه

تین کلاینت IGEL در مدرسه

سال هاست که مدرسه ABC Unified School  کالیفورنیا در حال استفاده از تین کلاینت های IGEL می‌باشد. این مدرسه یکی از معروف ترین مدارسی است که در سریوتس ایالت کالیفرنیا مستقر است.

همانطور که در اسم این مدرسه آمده است سه حرف ABC مخفف Cerriots و Artesia و Long beach است. نام سه منطقه در ایالت کالیفرنیا است که در سال 1965 متحد شدند.

این مدرسه مانند بسیاری از مدارس دیگر در ایالت متحده از تین کلاینت استفاده میکند. این مدرسه حدود 1000 دانش آموز دارد که کارگاه‌های آموزشی خود را با تین کلاینت IGEL M300 تجهیز کرده است.

استفاده از تین کلاینت در مدارس و دانشگاه های اروپا و آمریکا یک امر عادی به شمار می‌رود و خنده دار است که بگوییم که فلان مدرسه از کیس کامپیوتر استفاده می‌کند. استفاده از تین کلاینت به جای کیس کامپیوتر سال هاست که در دستور کار دانشگاه ها و مدارس اروپا و آمریکا قرار گرفته است.آن‌ها هم اکنون از بروزترین تین کلاینت های روز دنیا استفاده می‌کنند.

مدرسه ABC Unified School  کالیفورنیا یکی از مدارس ممتاز بزرگسالان است که در بین مدارس دیگر دارای رتبه برتر علمی است.

اما چرا مدرسه ABC Unified School  کالیفورنیا از تین‌کلاینت مدل IGEL M300 استفاده می‌کند؟

دلایل استفاده تین ‌کلاینت‌های IGEL

این مدرسه که دانش آموزان آن از سطح هوش بالاتری نسبت به مدارس دیگر برخوردارند برای کلاس های آموزشی، کارگاه های عملی و دیتاپروژکتورها استفاده می‌کنند. استفاده از تین کلاینت IGEL باعث ارتقای کیفیت آموزش در مدرسه شده است.

تین کلاینت IGEL M300 یکی دیگر از تین کلاینت های ساخت شرکت آلمانی IGEL است. این تین کلاینت که ظاهری جمع و جور و نسبتا زیبا هم دارد دارای پردازنده VIA Eden است که فرکانس کاری 800 مگاهرتز دارد. این پردازنده برای تین کلاینت های سال 2011 توسط شرکت VIA طراحی و تولید شده است.

همه می‌دانیم که این پردازنده از نظر قدرت پردازشی برای تین کلاینت بسیار ضعیف است و نمی‌توان برای نصب ویندوز روی آن حساب باز کرد.

سیستم عامل تین کلاینت‌های IGEL

پس چرا کمپانی IGEL از چنین پردازنده ای بر روی تین‌کلاینت خود استفاده کرده است. خب جواب سوال بسیار راحت است. دلیل این است که تین کلاینت های IGEL از سیستم عامل خاص خود به نام IGEL OS بر روی تین‌کلاینت های خود استفاده می‌کند. این سیستم عامل بسیار سبک، روان و کم حجم است.

این تین کلاینت با سیستم عامل IGEL OS روانه بازار شده است.

حافظه رم

مقدار حافظه رم این تین کلاینت 512 مگابایت است. باز هم با توجه به کم بودن مقدار آن برای سیستم عامل IGEL OS کافی به نظر می‌رسد.

مقدار حافظه داخلی برای این تین کلاینت 1 گیگابایت است که غیرقابل ارتقاء می‌باشد.

به دلیل اینکه سیستم عامل IGEL OS در کشور ما شناخته شده نمی‌باشد ما از تین کلاینت IGEL M300 به عنوان زیروکلاینت استفاده خواهیم کرد. تین کلاینت IGEL OS بسیار پرقدرت در استفاده به عنوان زیروکلاینت ظاهر شده و به صورت پیش فرض این تین کلاینت با سیستم عامل خود برای پروتکل های RDP و Citrix بهینه سازی شده است. کار با این تین کلاینت بر روی این دو پروتکل اتصال بسیار رضایت بخش و روان است.

برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از قیمت خرید این تین کلاینت به سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *