مینی کامپیوتر و مینی کیس

لیست مینی کیس ارزان

لیست مینی کیس ارزان

[vc_row][vc_column][vc_column_text]مینی کیس‌ها همان کیس‌های معمولی هستند. اما وجه تمایز آن‌ها با کیس‌های عادی در ابعاد کوچک آن است. در مینی کیس‌ها با توجه به برندی که دارند، نام گزاری شده اند، که دارای ویژگی‌هایی نیز هستند. مینی کیس ها از امکانات یک کامپیوتر قدرتمند که همچنین قابل ارتقا نیزهستند برخوردارند. اما با این تفاوت که اندازه کوچک و فضای کمتری را نسبت به کیس های بزرگ اشغال می کنند. در ادامه به معرفی ارزان ترین مینی کیس می‌پردازیم.

لیست مینی کیس ارزان

 

اکنون مینی کیس‌ها در بازار به صورت کیس های استوک عرضه می شوند. یکی از مزایای این کیس ها نسبت به کیس های معمولی جمع و جور بودن آن است. و برای افراد و شغل های که تمایل دارند سیستم دسکتاپ آنها فضای کمتری را اشغال کند مناسب هستند. اگر فضای محدودی دارید و میز شما جای کمی دارد یا برای سیستم گیم خود نیاز به کیس دارد، مینی کیس‌ها بهترین انتخاب برای شما هستند. کیس‌هایی که در ابعاد کوچک ساخته شده اند، انواع مختلفی دارند. از کیس‌های SFF گرفته تا کیس های Mini ITX و…لازم به ذکر است آنچه شما انتخاب می‌کنید، باید متناسب با نیازتان از یک کیس کامپیوتر باشد.

هریک از برندهای تولید کننده مینی کیس ها، برای اینکه سیستمشان را از کیس های بزرگ متمایزکنند، نام خاصی را روی مینی کیس خودشان گذاشته اند. برای نمونه، کمپانی HP نام مینی کیس‌های خود را small factor و کمپانی DELL نام این آن ها را ultra گذاشته‌اند. به غیر از اندازه کیس‌های کامپیوتر، سبک بودن مینی کیس ها نیز به محبوبیت انها افزوده است. در واقع تمام ویژگی های یک کیس کامپیوتر بستگی  به نیاز کاربردارد. کیس هایی که دارای ابعاد بزرگی هستند به راحتی  می توانید چند هارد اضافه کنید، در صورتی که درمینی کیس‌ها به دلیل ابعاد کوچک آن این امکان وجود ندارد.

 

مزایای مینی کامپیوترها

فضای اشغالی: مینی کیس ها نسبت به  کیس های قدیمی ، فضای کمتری را اشغال می کنند.

مصرف انرژی: در مینی کیس‌ها به دلیل فن‌های کوچک تر و سخت افزار ضعیف تر، مصرف برق کمتری دارند. پس درنتیجه هزینه های انرژی شما کاهش می یابد.

استحکام بدنی بالا: مینی کیس ها  از استحکام بدنی بالایی برخوردارند زیرا فلزات به کار رفته در مینی کیس از آلیاژهای بسیار مرغوب در اروپا و آمریکا می باشد و به همین  دلیل بعد از گذشت سالها  همچنان همان کیفیت و زیبایی اولیه خود را دارند.

وزن: مینی کیس ها وزن  بسیارکمی دارند به همین دلیل حمل آن به مکان های مختلف و همچنین کار با آن بسیارسهل است.

دسترسی به فضای داخل مینی کیس: مینی کیس ها طوری طراحی شده اند که می توان  قطعات موجود در مینی کیس را تنها با فشردن چند دکمه جا به جا کرد و به تمام قطعات و تجهیزات داخل مینی کیس دسترسی داشت.

نصب: اندازه و طراحی کوچک مینی کیس ها ا، نصبشان را بر روی میز شما آسان می کند وهمچنین  می توانید آن را پشت یا زیرمیز قرار دهید تا از امنیت بیشتری برخوردار باشد.

مناسب برایگیمینگ: برای افرادی که خواهان راه اندازی سیستم سرگرمی خود هستند و شارژ و مصرف سیستم برای آن ها حائزاهمیت است، مینی کیس یک گزینه مناسب برای استفاده این اشخاص در حالی که روی کاناپه نشسته اند و به راحتی با سیستم خود کار می کنند.

 

معرفی ارزان ترین مینی کیس

ارزان ترین مینی کیس‌ها شامل موارد زیراست:

 

مینی کیس استوک HP 8000

مینی کیس استوک HP 8000 یک مینی کیس با پردازنده دو هسته مدل Intel Core2 Duo با فرکانس 2.9 گیگاهرتز می باشد. این محصول با توجه به توان پردازشی خوبی که دارد به راحتی از پس پردازش‌های متوسط بر می آید.

 

مینی کیس استوک HP 6000 Pro

دومین محصول در لیست معرفی ارزان ترین مینی کیس HP 6000 Pro می‌باشد. مینی کیس استوک HP 6000 Pro به علت دارا بودن نرم افزار امنیتی مشتری ProtectTools 5.0، قفل کنزینگتون، کیت امنیتی شاسی HP، قفل امنیتی HP Business PC دارای امنیت بسیار زیادی می باشد.

این محصول به علت قیمت مقرون به صرفه و خوبی که دارد ظرفداران زیادی پیدا کرده است. با نصب حافظه SSD و ارتقاء رم تا 16 گیگابایت میتوانید یک مینی کیس بسیار پرسرعتو قوی داشته باشید.

 

مینی کیس استوک HP 6300-8300

پردازنده مینی کیس HP Compaq Elite 8300-6300 پردازنده نسل سوم کمپانی اینتل  Core i5می باشد. 4 هسته دارد، 6 مگابایت کش و پردازنده گرافیکی آن  Intel HD Graphics 2500 است.

 

شرکت تکنوکلاینت عرضه کننده عمده تین کلاینت و زیروکلاینت‌های برند HP و Dell در کشور می‌باشد. برای دریافت آخرین اخبار تین کلاینت‌ها به سایت مراجعه نمایید.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column]

[/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *