زیروکلاینت

معرفی زیروکلاینت LG CBV42L

معرفی زیروکلاینت LG CBV42L

زیروکلاینت ها برندهای متعددی در بازار دارند اما کارشناسان آی تی معمولا از زیروکلاینت هایی استفاده می‌کنند که برند معتبرتری دارند و امتحان خود را در بازار زیروکلاینت‌ها پس داده‌اند. از انواع برندهایی که در حوزه زیروکلاینت ها در کشور ما فعالیت می‌کنند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • HP
  • Dell
  • LG
  • Atrust
  • VCP

ما امروز قصد معرفی زیروکلاینت LG CBV42L را داریم. زیروکلاینتی که به تازگی وارد کشور ما شده و مورد استفاده قرار گرفته است.

 

طراحی زیروکلاینت LG CBV42L

از نظر طراحی با زیروکلاینتی بسیار زیبا و منحصر به فرد روبه رو هستیم. بدنه این زیروکلاینت از پلاستیک فشرده ساخته شده است که روی آن به صورت حفره‌های با رنگ متفاوت تزئین شده است. این حفره ها محل عبور هوا هستند. در پنل جلوی این زیروکلاینت دوعدد پورت یو اس بی و دوتا پورت ورودی خروجی هدفون به همراه کلید پاور دیده می‌شود. در پشت این زیروکلاینت مجددا چهار پورت یو اس بی، دو پورت تصویر که نشانه دوتصویره بودن این زیروکلاینت است و یک پورت شبکه به همراه کانکتور اتصال آداپتور دیده می‌شود.

وزن این زیروکلاینت زیبا حدود 660 گرم است که از نظر وزن کمی از رقبای خود سنگین تر است.

طراحی زیروکلاینت LG CBV42L

سخت افزار LG CBV42L

این زیروکلاینت برای اتصال با پروتکل PCOIP بهینه شده و به همین خاطر در آن از پردازنده نسل 2 ترادیشی یعنی Tera2321 استفاده شده است. همانطور که میدانید این پردازنده از 512 مگابایت رم و حافطه 32 مگابایتی برای راه اندازی فریمور خود استفاده میکند. دلیل استفاده از این مقدار رم و هارد ناچیز نیز همانطور که میدانید استفاده از رم و هارد سرور در زیروکلاینت هاست.

کیفیت تصویر این زیروکلاینت UltraHD هست که همزمان میتوان از دو تصویر در آن استفاده کرد. پورت شبکه این زیروکلاینت گیگابایت است و برای راه اندازی نیاز به 6 وات برق دارد که از طریق آداپتور مخصوص الجی تامین میشود.

امیدواریم با معرفی زیروکلاینت LG CBV42L شما را در خرید این محصول یاری رسانده باشیم. برای خرید این محصول به صورت نو ودست دوم با بهترین قیمت همین حالا کلیک کنید. شرکت تکنوکلاینت وارد کننده تین کلاینت و زیروکلاینت برندهای معتبر دنیا در کشور میباشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *