تین کلاینت

تین کلاینت HP t730 در هتل

تین کلاینت HP t730 در هتل

در این مقاله کمپانی تکنوکلاینت به استفاده هتل امبسدور سیتی از تین کلاینت می‌پردازد. این هتل یکی از بزرگترین هتل‌های حال حاضر دنیا با 4210 اتاق مهمان  و از لوکس‌ترین هتل‌های کشور تایلند می‌باشد.

 

تین کلاینت HP t730 در هتل امبسدور سیتی

هتل امبسدور سیتی برای در اختیار قرار دادن امکانات رفاهی به مهمانان خود از لحاظ تکنولوژی روز دنیا نیازمند منابع سخت افزاری بسیار زیادی می باشد که هزینه های بسیار سنگینی را مدیران این هتل باید متحمل شوند. از این رو مدیران و کارشناسان این هتل به این فکر افتادن که با استفاده از تین کلاینت ها و زیرو کلاینت ها به جای کامپیوتر های معمولی می توانند هزینه های خود را در جهت تامین تکنولوژی روز دنیا و در اختیار قراردادن این امکانات به مهمانان خود بسیار کاهش دهند.

یکی از امکانات رفاهی این هتل در اختیار قرار دادن کافی نت برای مهمانان می باشد. بنابراین تهیه سخت افزار های مورد نیاز برای این کافی نت بسیار هزینه بر می باشد.

امروزه با استفاده از تین کلاینت ها و زیروکلاینت ها که جایگزین کیس های کامپیوتر می باشند با مزایای بسیار بیشتر ( پردازنده قوی تر، هزینه های بسیار پایین تر، ابعاد بسیار کوچک و … ) کارایی همچون کیس های کامپیوتر را دارند.

هتل امبسدور سیتی برای حفظ امنیت مهمانان خود دارای دوربین های بسیار زیادی می باشد بنابراین مدیران هتل امبسدور سیتی برای کار مانیتوریگ نیازمند سیستمی بودند که بتواند همزمان چندین مانیتور را پشتیبانی کند. از این رو با بررسی هایی که روی تین کلاینت ها  انجام دادند به این نتیجه رسیدند با انتخاب تین کلاینت HP T730 که این تین کلاینت دارای 4 خروجی تصویر می باشد این تین کلاینت بسیار مناسب برای کار مانیتورینگ و همچنین کافی نت هتل می باشد بنابراین مدیران این هتل توانستند با استفاده از این تین کلاینت هزینه های خود را بسیار کاهش دهند.

 

حال به معرفی تین کلاینت HP T730 می پردازیم:

تین کلاینت HP T730 یکی از بهترین و قدرتمندترین تین کلاینت های کمپانی HP می باشد. این تین کلاینت کاملا انعطاف پذیر می‌باشد اینگونه که  قابل تبدیل به زیروکلاینت است. تین کلاینت HP T730 دارای یک پردازنده قوی چهارهسته است و همچنین فرکانس پردازنده این تین‌کلاینت 6.3 گیگاهرتز می‌باشد.

همانگونه که قبلا اشاره کردیم این تین کلاینت دارای 4 خروجی تصویر می باشد و تین کلاینت HP T730 قابلیت نصب کارت گرافیک مجزا را دارد که در این صورت می توان از 6 خرو جی تصویر بهره برد که کیفیت تصویر 4K را دارا می باشد. رم این تین کلاینت از نوع DDR3L می باشد که می توان تا 16 گیگ ارتقا داد. پردازنده گرافیکی تین کلاینت HP T730 ،HD Radeon 9000 می‌باشد و همچنین از حافظه‌های پرسرعت M.2 SSD استفاده می‌کند. سیستم های قابل پشتیبانی روی این تین کلاینت شامل سیتم عامل‌های ویندوز 8، 10 و لینوکس می‌باشد. کلام آخر مدیران هتل امبسدر سیتی بهترین انتخاب را از بین تین کلاینت‌های موجود حال حاضر دنیا کرده اند.

برای پاسخ به سوالات خود می­توانید با کارشناسان تکنوکلاینت به صورت 24 ساعته در تماس باشید.

شرکت تکنوکلاینت ارائه دهنده­ی انواع تین‌­کلاینت برند HP و DELL می­‌باشد. برای مشاهده‌­ی محصولات به سایت تکنوکلاینت مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *