لوازم جانبی موبایل

ده ایرپاد و هدفون بلوتوثی زیر 1,500,000 تومان

10 ایرپاد و هدفون بلوتوثی زیر 1,500,000 تومان

هیچ چیز به اندازه داشتن یک ایرپاد یا هدفون عالی، لذت شنیدن موسیقی را برای شما دوچندان نمی‌کند. این وسایل کوچک و دوست‌داشتنی یار غار شما در اکثر ساعات روز هستند. فرقی ندارد در حال انجام ورزش صبحگاهی در پارک نزدیک منزل خود باشید یا در اداره مشغول تمرکز کردن روی کار مهمی که به شما محول شده‌است. گوش دادن به نوای موسیقی از طریق ایرپاد و هدفون با کیفیت صدای عالی، می‌تواند حال شما را دگرگون کرده و روحتان را جلا ببخشد.

برند بروفون سال‌هاست که در زمینه لوازم جانبی موبایل فعالیت می‌کند و تا به امروز، درصد بالایی از کاربران از محصولات آن رضایت داشته‌اند. به همین خاطر ما نیز تصمیم گرفتیم برای معرفی ایرپاد و هدفون، به محصولات این برند بپردازیم. ما اینجا همراه شما هستیم تا خریدی رضایت‌بخش داشته‌باشید و پولی که با زحمت پس‌انداز کرده‌اید را با خرید محصول بی‌کیفیت به باد ندهید!

ایرپاد بوروفون مدل BW02 Plus

1,200,000 تومان
  • اقلام همراه : کابل شارژ لایتینگ
  • عمر باتری در وضعیت مکالمه : 4 ساعت
  • عمر باتری در حالت پخش موسیقی : 4 ساعت
  • محدوده عملکرد : 10 متر

ایرپاد بروفون مدل BW02 Plus

این محصول از طریق بلوتوث به تلفن همراه شما متصل می‌شود و تا فاصله حداکثر ده متر قابلیت اتصال به دستگاه را دارد. با این ایرپاد بلوتوثی می‌توانید به مدت چهار ساعت مکالمه یا پخش موسیقی را تجربه کنید. زمان لازم برای شارژ این ایرپاد، دو ساعت می‌باشد. نشانگر LED نصب‌شده روی این ایرپاد، زمان شارژ شدن آن را با رنگ سبز و خالی شدن باتری را با رنگ قرمز نشان می‌دهد. بدنه BW02 Plus از پلاستیک فشرده (ABS) ساخته‌شده‌است. درگاه شارژ این محصول از نوع لایتنینگ می‌باشد.

این ایرپاد از قابلیت مکان‌یابی توسط تلفن همراه هوشمند برخوردار می‌باشد و علاوه بر این قابلیت، امکان تغییر نام جفت‌شده را نیز دارد. با توجه به اینکه این محصول مجهز به فناوری ANC است، می‌تواند سر و صدای اضافی محیط را کاهش دهد و صدایی واضح و رسا را به عنوان خروجی تحویل کاربر بدهد.

ایرپاد بوروفون مدل BW29

820,000 تومان
  • اقلام همراه : کابل شارژ
  • پاسخ فرکانس : 20 هرتز
  • قطر درایور : 13 میلی‌متر
  • محدوده عملکرد : 10 متر

ایرپاد بروفون مدل BW29

BW29 دارای یک کیس سیلیکونی می‌باشد که در رنگ‌های متنوع وجود دارد و کاربر می‌تواند رنگ دلخواه خود را انتخاب کند. یکی از قابلیت‌های منحصر به فرد این محصول این است که پس از باز شدن درب کیس، به صورت خودکار به دستگاهی که قبلا با آن جفت شده متصل می‌شود. محصول فوق از عملکرد لمسی برخوردار بوده و از این طریق کنترل می‌شود.

BW29 از طریق بلوتوث به تلفن همراه شما متصل می‌شود و تا فاصله حداکثر ده متر قابلیت اتصال به دستگاه را دارد. با این ایرپاد بلوتوثی می‌توانید به مدت چهار ساعت مکالمه یا پخش موسیقی را تجربه کنید. زمان لازم برای شارژ این ایرپاد، دو ساعت می‌باشد. با توجه به اینکه این محصول مجهز به فناوری ANC است، می‌تواند سر و صدای اضافی محیط را کاهش دهد و صدایی واضح و رسا را به عنوان خروجی تحویل کاربر بدهد.

ایرپاد بوروفون مدل BW01- PLUS

1,112,000 تومان
  • عمر باتری برای مکالمه : 4 ساعت
  • عمری باتری هنگام گوش دادن به موسیقی : 4 ساعت
  • عمر باتری در وضعیت استندبای : 200 ساعت
  • نسخه بلوتوث :1

ایرپاد بروفون مدل BW01 Plus

ایرپاد BW01 Plus را می‌توانید به صورت تک ایرفونی هم استفاده کنید. BW01 Plus در برابر رطوبت و عرق مقاوم بوده و از این رو، برای ورزشکاران نیز گزینه مناسبی به شمار می‌آید. این محصول از طریق بلوتوث به تلفن همراه شما متصل می‌شود و تا فاصله حداکثر ده متر قابلیت اتصال به دستگاه را دارد. با این ایرپاد بلوتوثی می‌توانید به مدت چهار ساعت مکالمه یا پخش موسیقی را تجربه کنید. زمان لازم برای شارژ این ایرپاد، دو ساعت می‌باشد. محصول فوق از عملکرد لمسی برخوردار بوده و از این طریق کنترل می‌شود. بدنه BW01 Plus از پلاستیک فشرده (ABS) ساخته‌شده‌است.

ایرپاد بوروفون مدل BL BW13

1,104,000 تومان
  • ساختار بدنه : پلاستیک
  • کاربری : عمومی، مکالمه
  • نسخه بلوتوث : 5.3
  • پاسخ فرکانسی : 20 تا 20 کیلو هرتز

ایرپاد بروفون مدل BL BW13

ایرپاد BL BW13 صدایی با کیفیت و بدون نویز را تحویل کاربر می‌دهد و ترتیبی می‌دهد تا نهایت لذت را از شنیدن موسیقی ببرید. با توجه به اینکه میکروفون قرار داده‌شده در داخل این محصول مجهز به فناوری حذف نویز است، این ایرپاد انتخاب بسیار خوبی برای برقراری تماس‌های تلفنی و ویدئویی می‌باشد.

این محصول از طریق بلوتوث به تلفن همراه شما متصل می‌شود و تا فاصله حداکثر ده متر قابلیت اتصال به دستگاه را دارد. با این ایرپاد بلوتوثی می‌توانید به مدت چهار ساعت مکالمه یا پخش موسیقی را تجربه کنید. زمان لازم برای شارژ این ایرپاد، دو ساعت می‌باشد. محصول فوق از عملکرد لمسی برخوردار بوده و از این طریق کنترل می‌شود.

هدفون بلوتوث گردنی بوروفون مدل BE52

646,000 تومان
  • عمر باتری هنگام مکالمه : 12 ساعت
  • عمری باتری هنگام گوش دادن به موسیقی : 12 ساعت
  • عمر باتری در وضعیت استندبای : 200 ساعت

هدفون بلوتوث گردنی بروفون مدل BE52

هدفون بلوتوث گردنی BE52، دو گوشی دارد و به دلیل داشتن ویژگی HIFI AUDIO، صدایی باکیفیت را تولید می‌کند. ظرفیت باتری این هدفون باکیفیت 130 میلی‌آمپر بوده و بعد از دو ساعت شارژ کردن، به مدت دوازده ساعت بی‌وقفه می‌توانید با آن موسیقی گوش داده یا مکالمه کنید. هدفون دورگردنی BE52 به دلیل بهره‌گیری از فناوری A2DP/AVRCP/HEADSET/HANDSFREE قابلیت از بین بردن صدای محیط را در هنگام مکالمه دارد. طول سیم BE52 حدودا 95 سانتی‌متر می‌باشد و با این طول سیم، می‌توانید هدفون را به آسانی استفاده کنید.

هدفون بلوتوث گردنی بوروفون مدل BE58

646,000 تومان
  • قابلیت‌ها : نشانگر LED
  • عمر باتری هنگام مکالمه : 15 ساعت
  • عمری باتری هنگام گوش دادن به موسیقی : 15 ساعت
  • نسخه بلوتوث : 3

هدفون بلوتوث گردنی بروفون مدل BE58

این هدفون زیبا و خوش‌ساخت تا فاصله حداکثر ده متر قابلیت اتصال را دارد. بعد از شارژ کردن این محصول می‌توانید به مدت حداکثر 15 ساعت با آن مکالمه تلفنی داشته یا موسیقی گوش بدهید. وزن BE58، 21 گرم می‌باشد که در مقایسه با محصولات مشابهی مانند ایرپاد، بسیار سبک‌وزن به حساب می‌آید. جنس بدنه این هدفون از ABS مرغوب ساخته‌شده و بسیار مقاوم می‎باشد. با توجه به ظاهر فیزیکی و وزن بسیار سبکی که این هدفون دارد، ورزشکاران از این محصول بسیار استقبال کرده‌اند و از عملکرد آن به هنگام ورزش راضی بوده‌اند.

هدفون بلوتوث گردنی بروفون مدل BE45

این هدفون بعد از شارژ شدن می‌تواند به مدت ده ساعت بی‌وقفه برای شما کار کند! مدت زمان کافی برای شارژ شدن این هدفون، دو ساعت است. کاربرد BE45، پخش موسیقی و انجام مکالمات تلفنی می‌باشد. طراحی منحصر به فرد این محصول باعث شده که بسیاری از ورزشکاران تمایل به استفاده از آن داشته‌باشند. علاوه بر وزن بسیار سبک، در برابر رطوبت و عرق بدن نیز مقاوم می‌باشد و همه این مزایا، آن را به انتخابی خوب برای قشر ورزشکار تبدیل کرده‌است. کلیدهای مجزایی برای کم و زیاد کردن صدا و پاسخ به تماس روی بدنه این محصول قرار گرفته و کار با آن را راحت‌تر کرده‌اند.

 سخن آخر

شاید اطلاعات ارائه شده در این مقاله، برای شما کافی نبوده و بخواهید بیشتر درباره ایرپادها و هدفون‌ها بدانید. در این صورت پیشنهاد می‌کنیم از طریق شماره‌ 05191015058 داخلی‌های 142 و 143 با کارشناسان فروش تکنوکلاینت تماس گرفته و مشاوره رایگان دریافت کنید. اگر تا به حال تجربه خرید هندزفری، هدست یا ایرپاد را داشته‌اید، خوشحال می‌شویم تجربیات ارزشمند خود را در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *