تین کلاینت

معرفی ارزان ترین تین کلاینت

معرفی ارزان ترین تین کلاینت

[vc_row][vc_column][vc_column_text]قبل ازمعرفی ارزان ترین تین کلاینت ها، ابتدا به یک مقدمه کوتاهی ازتین کلاینت‌ها بپردازیم. تکنولوژی تین‌کلاینت‌ها به سال 1993 بازمی گردد. تین کلاینت‌ها جایگزین کیس‌های (CASE) کامپیوتر هستند، حتی با قابلیت‌های بیشتر از کیس‌های قدیمی با این تفاوت که دارای ابعاد کوچکتر و ظاهری زیباتر و همچنین مصرف انرژی کمتری دارند. همانطور که ازنامشان پیداست کوچک شده و ضعیف شده همان کیس‌های پیشین هستند. و دلیل استقبال از مینی کامپیوترها مزایای آن نسبت به کیس‌های کامپیوتراست.

تین کلاینت‌ها نسبت به کیس‌های قدیمی حرارت کمتری تولید می کنند. در نتیجه برای محیط های صنعتی و محیط‌های گرم مناسب هستتند. باتوجه به امکاناتی همچون نوع پردازشگر مرکزی (CPU)، مقدار حافظه داخلی (RAM)، روش ذخیره اطلاعات، امکان یا عدم امکان نصب نرم افزار،نوع سیستم عامل (OS)، نوع پروتکل‌های شبکه و … تین کلاینت‌ها دسته بندی می شوند.

مدیریت هزینه تین کلاینت ها

 تین کلاینت‌ها در مقایسه با کیس های قدیمی وهمچنین بزرگ، هزینه خرید پایین تری دارند ویکی از مزیت‌های آن این است که  دیگر نیازی نیست کاربران هزینه‌های بالا و گزافی بابت ارتقاء قطعات آن همچون حافظه رم و حافظه داخلی بپردازند، و از سوی دیگر دغدغه مدیر مجموعه نسبت به دسترسی کاربران خود به قسمت‌های غیر مرتبط با موضوع کاری خود ا کاهش می دهد، و مدیریت آن را آسان‌تر می کند. با توجه به این که تین کلاینت‌ها در مقایسه با کیس‌های کامپیوتر قابلیت‌های بیشتری دارند بیشتر مجموعه‌ها ازجمله بانک ها و بیمارستان‌ها به این دستگاه ها روی اورده اند.

معرفی ارزان ترین تین کلاینت ها

به طور کلی تین کلاینت ها به سه دسته تقسیم می شوند، تین کلاینت اداری ساده، تین کلاینت اداری نیمه سنگین یا متوسط و تین کلاینت اداری سنگین باتوجه به این تقسیم بندی که بر اساس کاربری دسته بندی شده اند، تین کلاینت ها قیمت گذاری می شوند. و هر چه سطح کاربری بالاتری داشته باشید قیمت تین کلاینت افزایش پیدا می کنند. ارزان ترین تین کلاینت ها شامل موارد زیراست:

تین کلاینت HP T520

دارای پردازنده AMD GX-212JC دارای دوهسته و فرکانس کاری 1.2 گیگاهرتز است. ابعاد کوچک، طراحی زیبا، قابلیت ارتقاء رم تا 8گیگابایت و پشتیبانی از حافظه‌های پرسرعت M.2SSD از نکات مثبت تین‌کلاینت می‌باشد.

 

تین کلاینت HP t530

 پردازنده این تین کلاینت AMD GX-215JJ  دارای2 هسته و فرکانس کاری 2.0 گیگاهرتز است. پشتیبانی از 2 مانیتور بصورت همزمان باکیفیت4K  از ویژگی‌هایی است که میتوان تین‌ کلاینت را برای اموری مثل مانیتورینگ انتخاب نمود.

تین کلاینت HP t610

تین کلاینت  t610یکی دیگرازتین کلاینت های برترکمپانی HP می باشد، که دارای پردازنده ی AMD t56N  است. یک کامپیوتر کوچک در ابعاد 240*40*220 میلیمتر و با استحکام و دوام کاری فوق‌العاده است .وزن تین کلاینت t610 در حدود 1490 گرم است. بدنه‌ی فلزی با روکشی از جنس پلاستیک فشرده متالیک است که جهت زیبایی بیشتر و تبادل حرارتی بهتر از این جنس تولید شده است.

تین کلاینت HP t620 Quad Core

پردازنده این تین کلاینت  AMD GX-415GAدارای 4 هسته و فرکانس کاری 1.5 گیگا هرتز است. سرعت بالای انتقال اطلاعات در شبکه به کمک پورت گیگ  است. تین کلاینت HP t620 Quad Core کیفیت کم نظیر 4K را داراست.

تین کلاینت DELL WYSE 7010-ZX0D

پردازنده  AMD G-T56N با فرکانس 1.65GHz را داراست. همچنین دارای رم DDR3 SDRAM می باشد. این تین کلاینت سرعت بسیاربالا و همچنین قابلیت کارکرد 24 ساعته بدون فن را دارد. پردازنده گرافیکی آن AMD Radeon HD 6320  و 2هسته ای Dual Core است.

تین کلاینت تمام ایرانی تکنو مدل T100

تین کلاینت ایرانی تکنو T100 نتیجه تلاش متخصصان فنی کمپانی تکنوکلاینت با پردازنده پرقدرت INTEL می‌باشد. پردازنده این تین کلاینت از کمپانی اینتل مدل Intel QuadCore N2930 است. فرکانس کاری این پردازنده 4 هسته ای در حالت معمولی 1.8GHz و در حالت توربو 2.2GHz است. دارای ابعاد کوچک، طراحی زیبا است و جنس بدنه آن از پلاستیک فشرده است.

شرکت تکنوکلاینت عرضه کننده عمده تین کلاینت و زیروکلاینت‌های برند HP و Dell در کشور می‌باشد. می‌توانید برای دریافت آخرین اخبار تین کلاینت‌ها به سایت مراجعه نمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *