تین کلاینت

معرفی تین کلاینت Atrust t180w

معرفی تین کلاینت Atrust t180w

تین کلاینت های اتراست نیز همانند سایر تین کلاینت ها در کشور ما مورد استفاده قرار میگیرد.

این برند جزو برندهای معتبر دنیا نیست اما توانسته بخوبی خود را در بازار کشور ما ثابت کرده و با پشتیبانی سخت افزاری قوی که دارد در میان کاربران محبوبیت کسب کند. حال میپردازیم به ویژگی های این تین کلاینت:

طراحی Atrust t180w:

از نظر طراحی میتوان به این تین کلاینت نمره قبولی داد. چرا که در اولین برخورد با این تین کلاینت قطعا از طراحی آن خوشتان خواهد آمد. اندازه کوچک این تین کلاینت و وزن سبک آن عامل موفقیت این تین کلاینت است. در پنل جلو مانند سایر تین کلاینت ها دو پورت یو اس بی ، دو پورت صدا و کلید پاور تین کلاینت به چشم میخورد. در پشت تین کلاینت نیز دو خروجی تصویر از نوع DVI و دو پورت یو اس بی دیگر و همچنین طبق معمول یک پورت شبکه و محل اتصال آداپتور وجود دارد. این تین کلاینت 446 گرم وزن دارد که جزو سبکترین تین کلاینت ها به حساب می‌آید.

 

سخت افزار:

از نظر سخت افزاری با یک تین کلاینت رده میانی روبه رو هستیم. تین کلاینتی که مناسب کاربری اداری سبک و انجام کارهای روزمره است. پردازنده این تین کلاینت یک پردازنده چهارهسته ای اینتل با فرکانس 1.83 میباشد. یک رم چهارگیگابایتی غیر قابل تغییر در کنار آن قرار گرفته است. همچنین حافظه های 16و32و64 گیگابایتی برای این تین کلاینت موجود است. رزولوشن تصویر این تین کلاینت میتواند کیفیت Full HD را به کاربر ارائه دهد. یک حافظه کش 2 مگابایتی در پردازنده این تین کلاینت سبب افزایش سرعت دسترسی پردازنده و در نهایت افزایش کارایی دستگاه شده است. همچنین عدم وجود فن و یا هرگونه قطعه مکانیکی در این تین کلاینت باعث شده تا این تین کلاینت عمر مفید بالاتری داشته و بتواند 24 ساعته و هفت روز هفته به کار بپردازد.

سخن پایانی:

تین کلاینت Atrust t180w یک تین کلاینت زیبا و خوش ساخت است. برای کاربری اداری سبک و انجام کارهای دانشجویی و روزمره بسیار مناسب است. تین کلاینت اتراست را میتوانید هم اکنون از سایت تکنوکلاینت خرید کنید.

تکنوکلاینت تنها شرکت وارد کننده تین کلاینت و زیروکلاینت برندهای معتبر در کشور میباشد.

تین کلاینت Atrust t180w مناسب برای کاربری های سبک و روزمره است. دارای دو خروجی تصویر DVI و دو پورت USB می باشد. همچنین وزن بسیار کمی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *