تین کلاینت

نکات مهم در خرید تین کلاینت

نکات مهم در خرید تین کلاینت

[vc_row][vc_column][vc_column_text woodmart_inline=”no” text_larger=”no”]تین کلاینت دقیقا جایگزین کیس کامپیوتر عمل می کند با این تفاوت که دارای مزیت‌های بیشتری نسبت کیس‌های کامپیوتر هستند. تین کلاینت‌ها دارای سایزهای کوچکی هستند. شاید به اندازه یک مودم اینترنت که با توجه به ابعاد و سایز کوچکی که دارند دارای قابلیت‌های بسیار زیادی هستند. اما آیا نکات مهم در خرید تین کلاینت را می‌دانید؟ در این مقاله همراه ما باشید تا به طور کامل جواب این سوال را بدهیم.

امروزه اکثر سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی باتوجه به مزیت‌ها و قیمت‌های مقرون به صرفه‌ی تین کلاینت‌ها به جایگزین کردن آن‌ها با کیس‌های قدیمی و جاگیر روی آورده‌اند. قطعات به کار رفته در تین کلاینت قطعات لپ تاپی هستند که می شود با توجه به کاربری که دارید رم و هارد تین کلاینت را ارتقاء دهید.[/vc_column_text][vc_raw_js]JTNDZGl2JTIwaWQlM0QlMjIxNjUyMTU1NjYwOCUyMiUzRSUzQ3NjcmlwdCUyMHR5cGUlM0QlMjJ0ZXh0JTJGSmF2YVNjcmlwdCUyMiUyMHNyYyUzRCUyMmh0dHBzJTNBJTJGJTJGd3d3LmFwYXJhdC5jb20lMkZlbWJlZCUyRktvdGVQJTNGZGF0YSU1QnJuZGRpdiU1RCUzRDE2NTIxNTU2NjA4JTI2ZGF0YSU1QnJlc3BvbnNpdmUlNUQlM0R5ZXMlMjZyZWNvbSUzRG5vbmUlMjIlM0UlM0MlMkZzY3JpcHQlM0UlM0MlMkZkaXYlM0U=[/vc_raw_js][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text woodmart_inline=”no” text_larger=”no”]

لیست قیمت انواع تین کلاینت

7 تا از نکات مهم در خرید تین کلاینت

برند

تین کلاینت‌ها دارای مدل‌ها و برندهای متفاوتی هستند که هر کدام برای کاربری گوناگونی عرضه شده‌اند. یکی از نکات حائز اهمیت قبل ازخرید، توجه کردن به برند تین کلاینت است. با توجه به برند های متفاوتی که در بازارموجود هست سعی کنید برندی معتبرو شناخته شده انتخاب کنید. کمپانی تکنوکلاینت تنها وارد کنند دستگاه‌های تین کلاینت و زیروکلاینت در برند HP است.

کاربری

به طور کلی تین کلاینت‌ها به سه دسته کلی تقسیم می شوند: که عبارتند از اداری ساده، اداری متوسط و اداری سنگین که قبل از خرید دستگاه حتما باید به کاربری که دارید و اینکه از چه نرم افزار های استفاده می کنید توجه کنید زیرا همانطور که گفته شد تین کلاینت‌ها با پردازنده های گوناگونی که هرکدام مناسب کاربری خاص خود است تولید شده اند.

هر کدام از تین کلاینت ها باتوجه به مدلی که دارند دارای  ظرفیت رم و هارد متفاوتی هستند که هرکدام تا یک ظرفیتی ساپورت می کنند؛ پس حتما با توجه به کاربری که دارید قبل از خرید تین کلاینت مناسب خود به این نکته توجه کنید.

تین کلاینت

هزینه

تین کلاینت‌ها داری قیمت‌های متفاوتی هستند، که قیمت تین کلاینت بستگی به نوع و نسل پردازنده و اسلات رم و هاردی که ساپورت می‌کند دارد. هرچه پردازنده موجود در تین کلاینت قدرتمند ترباشد قیمت دستگاه افزایش پیدا می کند. شاید یکی از مزیت‌های ویژه تین کلاینت‌ها نسبت به کیس‌های کامپوتر قیمت دستگاه‌های تین کلاینت است؛ شما با حداقل هزینه می‌توانید بالاترین کارایی از دستگاه داشته باشید درحالی که در کیس های کامپیوتر شما هرینه بسیار زیادی برای داشتن یک سیستم کامپوتری می کنید درحالی که کاربری اداری ساده دارید و نمی توانید از 100 درصد دستگاه استفاده کامل کنید.

فضای مورد نیاز

تین کلاینت ها دارای ابعاد کوچکی هستند که هر مدل از آنها طراحی منحصربه فرد خود را دارند. قبل از خرید تین کلاینت ابعاد و سایز دستگاه را باتوجه به مکانی که دارید بررسی کنید. زیرا طراحی های تین کلاینت ها متفاوت هست و قابلیت نصب پشت مانیتور، زیرمیز وحتی زیر مانیتور دارند. و در مکان های که از فضای ناکافی برخوردار هستند تین کلاینت راه حلی مناسب برای مشکلشان است .

پورت های دستگاه

یکی از مواردی که در هنگاه خرید تین کلاینت باید به آن توجه کنید پورت های دستگاه می باشد . به طور کلی تمامی دستگاه ها دارای پورت LAN و وروردی خروجی صدا می باشند؛ اما خروجی تصویر و همچنین تعداد USB و پورت های Optional تین کلاینت‌ها متفاوت هستند. پس حتما قبل از خرید تین کلاینت به ورودی تصویرمانیتورخود توجه کنید که قابلیت اتصال تین کلاینت به مانتیور را داشته باشد.

تین کلاینت

خدمات پس از فروش و پشتیبانی 

خدمات پس از فروش و پشتیبانی تین کلاینت موضوعی بسیارمهمی است؛ زیرا تین کلاینت‌ها به روش های متفاوتی ارئه و پیاده سازی می شوند. پس حتما قبل از خرید تین کلاینت شرکتی مناسب انتخاب کنید. زیرا این موضوع بسیار حائز اهمیت است و اینکه حتما دارای نیرو های متخصص حرفه ای باشد تا در صورت بروز مشکل توانایی ارائه خدمات و مشاوره و پشتیبانی را داشته باشد. شرکت تکنوکلاینت افتخار ارائه مشاوره و خدمات پس از فروش توسط کارشناسان مجرب به مشتریان خود را دارد.

گارانتی

اکثر تین کلاینت ها دارای گارنتی شرکتی می باشند؛ این بدین معناست که فقط شرکتی که از آن خرید انجام دادید تعهد در قبال بروز مشکل یا تعویض و تعمیر دستگاه را دارد. در نتیجه خرید از یک شرکت معتبر بهترین راه است.

کاربری تین کلاینت

کاربری تین کلاینت‌ها

امروزه تین کلاینت ها در بازار ایران فراوان یافت می‌شوند. برندهای مختلفی از تین کلاینت‌ها وجود دارد. اما کاربران باید بدانند که تین کلاینت را برای چه منظوری و از کجا خرید می‌کنند. تین کلاینت ها کاربری های فراوانی دارند. در واقع کاربری تین کلاینت‌ها به سه دسته تقسیم می‌شود که در ادامه به توضیح آن میپردازیم سپس انواع تین کلاینت‌ها را در هر دسته از کاربری مشخص می‌کنیم.

تین کلاینت‌ها با کاربری اداری ساده

آن دسته از کاربرانی که در ادارات یا سازمان ها فعالیت میکنند و فعالیت آن‌ها محدود به استفاده از نرم افزارهای آفیس و یا وب است و یا کاربرانی که از نرم افزارهای رایج حسابداری استفاده می‌کنند در این دسته از کاربری قرار میگیرند و برای استفاده این کاربران باید تین کلاینت های اداری را تهیه کرد.

تین کلاینت‌ها با کاربری اداری پیشرفته

دسته‌ای از کاربران در سازمان ها و ادارت هستند که علاوه بر فعالیت‌های دسته اداری ساده از نرم افزارهایی از قبیل فتوشاپ و یا کورل دراو استفاده می‌کنند مانند کاربران روابط عمومی در سازمان ها. این کاربران باید از تین کلاینت های دسته کاربری اداری پیشرفته استفاده کنند.

تین کلاینت

تین کلاینت‌ها با کاربری گرافیکی و محاسباتی

دسته ای از کاربران وجود دارند که نیاز به تین کلاینتی دارند که برای برنامه نویسی و یا طراحی مناسب باشد. تین کلاینت این دسته از کاربران باید از قدرت پردازشی بالا انتخاب شود و تین کلاینت آن ها یا قابلیت نصب کارت گرافیک مجزا را داشته باشد و یا از پردازنده گرافیکی قدرتمند استفاده کند. تین کلاینت هایی که قابلیت استفاده از کارت گرافیک را در خود دارند فقط در برند اچ پی و دل یافت می‌شود. اگر قصد خرید تین کلاینتی را دارید که بتوانید روی آن کارت گرافیک مجزا نصب کنید قطعا باید انتخاب شما تین کلاینت های برند اچ پی و یا تین کلاینت‌های برند دل باشد.

سه دسته از کاربری تین کلاینت‍ها را برای شما توضیح دادیم و اما فقط دسته ای از کاربران هستند که نیاز به تین کلاینتی دارند که بتوانند با آن بازی‌های رایانه‌ای انجام دهند هر چند تین کلاینت ها از پس اجرای بازی های رایانه ای برمیایند اما پیشنهاد ما به شما برای بازی کردن استفاده از تین کلاینت نیست و میتوانید از به جای تین کلاینت از مینی پی سی استفاده کنید.

تین کلاینت های بسیاری در بازار برای کاربری های دسته اول و دوم وجود دارند که ما به شرح آن‌ها میپردازیم.

تین کلاینت های برند HP

محبوبترین تین کلاینت‌های بازار تین کلاینت‌های برند HP هستند. کیفیت بالا، طراحی زیبا، پایداری بیشتر و محبوبیت این برند در کشور باعث شده است که تین کلاینت های برند اچ پی بالاترین مجبوبیت را در بین کاربران داشته باشد.

تین کلاینت های اچ پی برترین مزیتی که نسبت به سایر تین کلاینت ها دارند قابلیت تبدیل شدن آن‌ها به زیروکلاینت است. هیچ برندی از تین کلاینت‌ها در بازار نیست که بتوان به سادگی یک کلیک  آن را تبدیل به زیروکلاینت کرد و با حداکثر کارایی بدون محدودیت از آن استفاده کرد.

برند Dell

تین کلاینت های برند دل در جایگاه دوم مجبوبیت در بین کاربران قرار دارند . تین کلاینت‌های دل هم از نظر کاربری هر سه سطح کاربری را پوشش می‌دهند. اما نکته‌ای که آن‌ها را بسیار از تین کلاینت‌های برند اچ پی عقب انداخته این است که در تغییر کاربری از تین کلاینت به زیروکلاینت دارای ضعف های بسیاری هستند مخصوصا که برای استفاده از فریمور این تین کلاینت‌ها در ایران به دلیل اعمال محدودیت تحریم دچار مشکل خواهید شد.

تین کلاینت دل

برند Intel NUC

تین کلاینت های برند اینتل ناک نیز از نظر کارایی و دوام مانند تین کلاینت های برند اچ پی و دل هستند. اما چیزی که خرید آن‌ها را کمی با تعلل دچار میکند قیمت بالای این تین کلاینت هاست قیمتی که شاید ارزش واقعی پرداخت این هزینه بالا را نداشته باشد.

برند UNIVO

تین کلاینت های برند یونیوو تین کلاینت های اسمبل شده در ایران هستند که قطعات آن‌ها از کشور چین وارد شده و در ایران اسمبل می‌شوند. از نظر کارایی میشه گفت در حد تین کلاینت های اچ پی و دل نیستند اما اگر کسی قصد خرید کالایی داشته باشد که تولید داخل باشد میتواند از تین کلاینت‌های این برند استفاده کند.

برند Hatron

این تین کلاینت نیز همانند تین کلاینت های برند UNIVO تین کلاینت های وارداتی هستند و با برند ایرانی شناخته می‌شوند اما تین کلاینت‌های هترون مدتی است کمرنگ شده‌اند و دلیل آن هم کیفیت پایین محصولات آن است.

برند HYSTOU

تین کلاینت‌های هیستو نیز برند دیگری از انواع تین کلاینت هاست. تین کلاینت‌های هیستو تنوع کاربری زیادی ندارند و انواع آنها به چند مدل تین کلاینت ختم می‌شود. کاربر برای انتخاب این برند قدرت انتخاب ندارد و از طرفی قیمت آن نیز مقرون به صرفه نیست.

در این مقاله سعی شد نکات مهم در خرید تین کلاینت و  انواع تین کلاینت‌های بازار بررسی شود. امیدوارم با خواندن این مطلب به نکات مهم در خرید تین کلاینت توجه کنید برای پاسخ به سوالات خود می­توانید با کارشناسان تکنوکلاینت به صورت 24 ساعته در تماس باشید.

شرکت تکنوکلاینت ارائه دهنده‌­ی انواع تین­ کلاینت و زیروکلاینت‌های برند HP و DELL می‌­باشد. جهت بررسی محصولات و مشاوره میتوانید همواره به سایت تکنوکلاینت مراجعه کنید.

لیست قیمت انواع تین کلاینت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *