تین کلاینت

اشتباهات رایج در خرید تین کلاینت

اشتباهات رایج در خرید تین کلاینت

 

در ابتدا توضیح کوتاه و مختصری درمورد تین کلاینت‌ها خواهیم داد سپس به اشتباهات رایج در خرید تین کلاینت می‌پردازیم. باتوجه به پیشرفت و توسعه دنیای علم و تکنولوژی و صنعت آی تی، امروزه تین کلاینت‌ها به عنوان یکی از تکنولوژی‌های پیشرفته دنیای فناوری به شمار می‌آیند، و کاملا جایگزین کیس‌های بزرگ کامپیوتری شده‌اند. تین کلاینت‌ها دستگاهایی هستن که بصورت مستقل عمل میکنند و نیازمند سرور نیستند.

 

لیست قیمت انواع تین کلاینت

 

مزایای تین کلاینت

  1. قیمت مناسب تین کلاینت ها نسبت به کیس‌ها
  2. استفاده از قطعات لپ تاپی پر سرعت نسبت به کیس‌ها
  3. هماهنگی بین قطعات با پردازنده و مادربرد، که باعث می‌شوند سرعت دستگاه افزایش پیدا کند.
  4. فن لس بودن دستگاها ،ودر نتیجه خرابی سخت افزاری کمتر نسبت به کیس‌ها، با توجه به محیط های مختلف آب وهوایی
  5. امنیت بالا، قابلیت اتصال به انواع سرورها، سهولت در اجرای انواع پروتکل‌های مجازی سازی که خیلی مورد توجه سازمان‌ها با کاربران زیاد می‌باشند.
  6. استفاده کمتر از نیروی انسانی، ارایه چندین خروجی تصویر، دارا بودن قفل سخت افزاری که امکان امنیت تین کلاینت‌ها را در محیط های مختلف امکان پذیر می‌کند.
  7.  ابعاد کوچک تین کلاینت‌ها، ظاهری زیبا و شکیل که مورد توجه خیلی از شرکت‌هاست. مثلا دفترهای هواپیمایی، فرودگاه‌ها، شرکت‌های معماری و… قابلیت جابجایی آسان
  8. مصرف برق کمتر نسبت به کیس‌ها. شاید برای یک یا دودستگاه چشم گیر نباشد، ولی قطعا برای مجموعه‌ای که بیش از 50 دستگاه تین کلاینت دارد در طول یکسال استفاده رقم قابل توجهیست.

و خیلی مزایای بیشتری که تین کلاینت ها نسبت به کیس ها دارند که در این مقاله نمی‌گنجد. هدف اصلی بیان اشتباهات رایج در خرید تین کلاینت هاست.

تین کلاینت

اشتباهات رایج در خرید تین کلاینت چیست؟

انتخاب برند اشتباه دستگاه

معمولا یکی از اشتباهاتی که مشتریان حین خرید تین کلاینت (کامپیوترهای کوچک) با آن مواجه می شوند بی توجهی آنها به برندیست که انتخاب میکنن، و بیشتر توجهشان به قیمت و ظاهر کوچک دستگاست، درحالی که پیشنهاد کمپانی تکنوکلاینت (ارایه دهنده مینی کامپیوترهای اچ پی و دل) خرید مینی کامپیوتر با برند معتبر است، که معتبرترین برندهای موجود در بازار ایران اچ پی و دل است.

مشاوره نگرفتن از کارشناسان متخصص

معمولا گاهی اوقات مشتریان به دنبال مدل خاص یا برند خاصی هستن، و بدون توجه به مشاوره کارشناسان شرکت ارایه دهنده، فقط یه محصول خاص یا برند خاصی را درخواست می‌دهند، ولی کارشناسان مجرب کمپانی تکنوکلاینت بصورت شبانه روزی آماده ارایه بهترین مشاوره، مناسب برای کاربری‌های مختلف خانگی، اداری، گرافیکی و… به مشتریان خود می‌باشد.

توجه زیادی به قیمت دستگاه

گاهی اوقات مشتریان فقط به قیمت مناسب برخی از تین کلاینت ها نگاه می‌کنند، غافل از اینکه دستگاه منتخب آن‌ها واقعا مناسب برای کاربری آن‌ها نیست، لذا درخواست کمپانی تکنوکلاینت از مشتریان محترم اینست همیشه دستگاهی باید انتخاب کنند که پردازنده، رم، هارد و گرافیک دستگاه مناسب کاربری آنها باشد.

تین کلاینت - تکنوکلاینت

عدم توجه به خدمات شرکت فروشنده

یکی دیگر از اشتباهات رایج در خرید تین کلاینت این است که متاسفانه باز هم مشتریان فقط  به دنبال قیمت مناسب هستن،بدون توجه به اعتبار شرکت ارایه دهنده، خدمات پس از فروش، گارانتی، و… البته قطعا قیمت مهم ترین بخش خرید می‌باشد. ولی بطور قطع  تضمین کننده و کافی نیست. با دقت  به اینکه تنوع تین کلاینت ها بسیار بالاست، و با توجه به کاربری کاربران تین کلاینت که معمولا از اداری ساده شروع خواهد شد تا سطح کاربری گرافیکی بالا که قیمت ها متغیر است.

خرید تین کلاینت برای بازی‌های گرافیکی

معمولا تین کلاینت‌ها برای بازی‌هایی که خیلی نیازمند گرافیک بالایی هستند مناسب نیستند، بنابراین خیلی به مشتریان برای بازی‌های گرافیکی سطح بالا پیشنهاد نمی‌شود.

عدم آگاهی هنگام خرید

تین کلاینت ها معمولا زمان خرید به سه دسته آک، ریفر، و استوک تقسیم می‌شوند. همیشه پیشنهاد کمپانی تکنوکلاینت به مشتریان و کاربران خود بهترین مشاوره زمان خرید بوده است، مثلا شخصی برای کاربری خانگی خود به یک دستگاه تین کلاینت نیاز دارد و کمی از بابت بودجه محدود می‌باشد، که مثلا دستگاه انتخابی ایشان در حالت آک 15.000.000 تومان قیمت دارد، که همین دستگاه را اگر در حالت ریفر خریداری کند در محدوده قیمتی نهایتا 10.000.000 تومان میتواند خریداری کند، با توجه به اینکه همان گارانتی معتبری که برای کالای آک در نظر گرفته می‌شود برای کالای ریفر هم در نظر گرفته خواهد شد. (در کمپانی تکنو کلاینت)

خرید تین کلاینت

مقایسه تین کلاینت با لپ‌تاپ و کیس

هیچوقت تین کلاینت‌ها را با لپ تاب و کیس‌ها مقایسه نکنید. تین کلاینت‌ها تکنولوژی و فناوری به روز و پیشرفته‌ای هستند که امروزه بشدت مورد توجه سازمان‌ها و ارگان‌های بزرگ خصوصی و دولتی قرار گرفته است. با توجه به قیمت مناسب، مصرف برق کمتر، امنیت بالا، سهولت در اتصال به سرورهای مختلف، اجرای انواع پروتکل های مجازی سازی، وحتی هزینه تعمیر و نگهداری کمتر نسبت به لپ تاپ و کیس ها، توانسته اند جایگاه ویژه ای در بین کاربران مجموعه های بزرگ از قبیل هلدینگ ها، بیمارستان ها، مراکز نظامی،مراکز دولتی و… داشته باشند.

که در همین راستا کمپانی تکنو کلاینت مفتخر است با شرکت‌های بزرگی همچون فولاد مبارکه، نفت ستاره خلیج فارس، کارخانجات چی توز، صنایع تولیدات کاغذی گلریز، کمیته امداد امام خمینی، استانداری، تامین اجتماعی و… همکاری داشته است.

عدم آگاهی از تفاوت تین کلاینت و زیروکلاینت

یکی دیگر از اشتباهات رایج در خرید این دستگاها توجه نکردن به تین یا زیرو بودن دستگاهاست. به صورت مختصر، تین کلاینت ها به دستگاهایی گفته میشود که کاملا مستقل عمل میکنند. ولی زیروکلاینت‌ها برای اینکه کارایی داشته باشند نیازمند اتصال به سرور می‌باشند و تمام منابع خود را از یک سرور مرکزی خواهند گرفت. همپنین قیمت تین کلاینت‌ها با زیروکلاینت‌ها متفاوت است و گاهی مشتری به دلیل ندانستن این موضوع سفارش اشتباهی روی سایت ثبت خواهد کرد.

امیدوارم این مقاله بتواند کمک شایانی به دوستانی که قصد خرید تین کلاینت ها را در آینده دارند داشته باشد. کمپانی تکنوکلاینت با استعانت از پروردگار توانسته پیشرو در این عرصه وارد کننده مستقیم مینی کامپیوترهای HP و Dell باشد. کارشناسان مجرب این مجموعه چه در بخش فروش و چه در بخش فنی بطور 24 ساعته پاسخگوی مشتریان محترم می‌باشند. همیشه بهترین های عرصه تکنولوژی و فناوری را از ما بخواهید.

لیست قیمت انواع تین کلاینت

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *