تین کلاینت

کاربرد تین کلاینت در دانشگاه

کاربرد تین کلاینت در دانشگاه

تین کلاینت‌ها امروزه جایگاه خود را در دانشگاه‌ها ثابت کرده‌اند و کمتر دانشگاهی پیدا می‌شود که در آن تین کلاینت یافت نشود. کاربرد تین کلاینت در دانشگاه ها بسیار ضروری است چراکه مزایایی دارد که نمی‌توان به‌راحتی از آن گذشت .

دربخش‌های مختلف یک دانشگاه می‌توان از تین‌کلاینت‌ها استفاده نمود و اززایای آن بهره‌مند شد که به شرح آن می‌پردازیم.

استفاده تین کلاینت در بخش‌های مختلف

دانشگاه‌ها دارای بخش‌های مختلفی ازجمله سایت کامپیوتر، کارگاه‌های آموزشی، اتاق اساتید،کلاس‌های درسی و کارکنان اداری است.استفاده از تین کلاینت درهرکدام از آن‌ها مزایای خاص خود را دارد.

تین کلاینت در سایت دانشگاه:

کاربرد تین کلاینت‌ها در سایت‌های کامپیوتر بسیار رایج است چراکه استفاده از تین‌کلاینت بازدهی بسیار مطلوبی دراین بخش داشته است. در سایت‌های کامپیوتری معمولاً از تین کلاینت‌های رده‌ی اداری استفاده می‌کنند چراکه پردازش سنگین در این تین کلاینت‌ها نیازی نیست. در سایت‌ها  باید تین کلاینت ای استفاده شود که بتواند مداوم روشن بماند و سرعت‌بالایی داشته باشد چراکه کاربران در این بخش تنها به وب گردی و انجام امور سبک اداری می‌پردازند. از مزایای استفاده تین‌کلاینت دراین بخش می‌توان به بهینه‌سازی مصرف برق اشاره کرد چراکه حدود 20تین‌کلاینت هم‌زمان و دائم به فعالیت می‌پردازند.

تین کلاینت در میز کار کارکنان اداری:

می‌توان از تین کلاینت‌ها در میز کار کارکنان اداری استفاده کرد چراکه کارکنان اداری معمولاً با نرم‌افزارهای اتوماسیون سروکار دارند که همگی مجتمع در سرور است. بنابراین نیازی نیست که تین کلاینت دارای قدرت پردازشی باشد. سرعت‌بالا عامل اصلی استفاده از تین کلاینت‌ها در این بخش است. می‌توان از تین کلاینت‌های دسته‌ی اداری در این بخش استفاده کرد. استفاده از تین کلاینت در این بخش همچنین می‌تواند به زیبایی میز کار کارکنان اداری بی افزاید چراکه این محصولات بسیار کوچک و زیبا هستند.

 

تین کلاینت در کارگاه‌های آموزشی:

استفاده از تین کلاینت در کارگاه‌های آموزشی نیز توصیه می‌شود. هرچند معمولاً در کارگاه‌های آموزشی بیشتر از زیروکلاینت‌ها استفاده می‌شود اما همچنان می‌توان از تین کلاینت در این بخش نیز استفاده کرد. ازنظر اقتصادی استفاده از تین کلاینت در کارگاه‌های آموزشی زیاد به‌صرفه نیست چراکه باید از تین کلاینت‌هایی استفاده کنید که توان پردازشی بالا دارند که هزینه‌ی آن‌ها هم بالاتر است پس پیشنهاد ما برای کارگاه‌های آموزشی استفاده از زیروکلاینت است.

تین کلاینت در اتاق‌ اساتید و اتاق‌ کنفرانس:

همچنین می‌توان در اتاق‌های اساتید و اتاق‌های کنفرانس دانشگاه از تین کلاینت استفاده کرد. استفاده از تین کلاینت در این بخش بسیار می‌تواند به مدیران آی تی در بحث راه‌اندازی و پشتیبانی کمک کند. چراکه در اتاق‌های کنفرانس می‌توان به‌راحتی از تین کلاینت استفاده کرد و آن را از دید کاربر مخفی نگه داشت. بااستفاده از تین‌کلاینت‌های ریموت‌دار خاموش و روشن‌کردن را با ریموت انجام داد و فقط یک ماوس و کیبورد بی‌سیم دراختیار کاربر قرارداد.

از تین کلاینت‌ها می‌توان در کلاس‌های درسی نیز استفاده کرد. استفاده از تین کلاینت در کلاس‌های درسی علاوه بر مزیت‌های گفته‌شده خرابی کمتر و عمر مفید بیشتری دارد و در طولانی‌مدت سرعت آن کند نمی‌شود.

تین کلاینت‌ها امروزه به عضو جدانشدنی دانشگاه‌ها تبدیل‌شده است. حضور تین کلاینت در دانشگاه‌ها باعث افزایش کارایی،صرفه‌جویی درمصرف برق، پشتیبانی راحت‌تر ایجاد مکانی بی‌سر و صدا و زیبا و نیز صرفه‌جویی اقتصادی شده است.

شرکت تکنوکلاینت واردکننده تین کلاینت‌های برندهای HP و DELL است. این شرکت تابه‌حال توانسته دانشگاه‌های متعددی را در سراسر کشور به تین کلاینت مجهز کند. افتخار این شرکت در کسب رضایت مشتریان عزیز خود است. تین کلاینت‌های این شرکت با گارانتی تعویض یک‌ساله و پنج‌ساله خدمات ارائه می‌شود.

برای کسب اطلاعات و تماس با مشاوران ما به سایت تکنوکلاینت مراجعه کنید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *