زیروکلاینت

کمپانی های تولید کننده زیروکلاینت ها

کمپانی های تولید کننده زیروکلاینت ها

در این مقاله قصد بر این است تا کمپانی های متفاوت تولید کننده زیروکلاینت ها را معرفی کنیم.

معرفی کمپانی های تولیدکننده زیروکلاینت ها:

  • کمپانی DELL
  • کمپانی HP
  • کمپانی MSI
  • کمپانی IGEL
  • کمپانی ASSUS
  • کمپانی Centerm
  • کمپانی Atrast
  • کمپانی V cloud point

در میان کمپانی‌های متفاوت تولید کننده زیروکلاینت‌ها میتوان اظهار کرد که کمپانی‌های DELL وHP  در مقایسه با دیگر تولید کنندگان از کیفییت و صلاحییت بیشتری برخوردارند.

کمپانی DELL

امروزه یکی از بزرگترین و معروف ترین کمپانی های تولید کننده محصولات آی تی در دنیا، کمپانی دل است.

کمپانی دل یک کمپانی آمریکایی است که توسط یک دانش آموخته آمریکایی به نام مایکل دل در سال 1984 به ثبت رسید. دفتر اصلی این کمپانی بزرگ در شمال شهر آستین تگزاس قرار دارد که بیش از 88 هزار کارمند فعال در آنجا مشغول فعالیت هستند.

این کمپانی در زمینه تولید زیروکلاینت ها بسیار موفق در بازار ظاهر شده است. تنوع زیروکلاینت های این کمپانی و هماهنگی و سازگاری بیشتر زیروکلاینت با پروتکل Citrix باعث شده تا کاربران سیتریکس این کمپانی را به خوبی بشناسند. همچنین در تولید زیروکلاینت هایی با پردازنده اختصاصی ترادیچی خود را در بازار زیروکلاینت به خوبی معرفی کرده است.

کمپانی HP

شرکت اچ پی که از دو کلمه هیولت و پاکارد تشکیل شده است. ( Hewlett Packard ) توسط دو دانش آموخته به نام های دیوید پاکارد و ویلیام ردینگتون هیولت در سال 1939 تاسیس شد.

شرکت hp یک شرکت چند ملیتی آمریکایی است. ساختمان مرکزی آن در دره سیلیکون در ایالت کالیفرنیا آمریکا واقع شده است. در ابتدا شرکت اچ پی بزرگترین تولید کننده لپ تاپ و پرینتر در دنیا بود.

یکی ازبزرگترین کمپانی های تولید کننده زیروکلاینت کمپانی اچ پی است. مهمترین محصولات کمپانی اچ پی امروزه شامل تین کلاینت، زیروکلاینت، سرورها، پرینتر، لپ تاپ، موبایل، تبلت، مانیتور و غیره می‌باشد.

کمپانی MSI

برند MSI یکی دیگر از برندهای تولید کننده تین کلاینت و زیروکلاینت ها است. کمپانی MSI مخفف عبارات Micro Star International است که یک شرکت چند ملیتی در زمینه آی تی است. این شرکت در سال 1986 توسط پنج متخصص آی تی که هر کدام در زمینه ای از آی تی تبحر داشتند در شهر نیوتایپه در کشور تایوان واقع شده است.

بر خلاف تصورهای غلط برند MSI یک برند کاملا تایوانی است . فعالیت اصلی این شرکت طراحی، تولید و فروش سخت افزار است. در زمینه تولید مادربورد، کارت گرافیک، لپ تاپ و نیز کامپیوترهای همه کاره مشهور است.

اما امروزه کمپانی MSI پا را فراتر گذاشته است و در زمینه مینی کامپیوترها نیز خود را نشان داده است. با عرضه چندین مدل از انواع تین کلاینت و زیروکلاینت ها خود را در بازار رقابت تین کلاینت و زیروکلاینت نیز معرفی کرده است. بدیهی است با این سابقه درخشان در زمینه سخت افزار، MSI بتواند در بازار تین کلاینت و زیروکلاینت  نیز موفق ظاهر شود همانگونه که تا الان خود را درخشان نشان داده است.

کمپانی IGEL

برند IGEL یکی از برندهایی است که به تازگی وارد بازار کشور ما شده و در بدو ورود بسیار پرقدرت ظاهر شده است. کمپانی IGEL در سال 2001 در شهر برمن آلمان تاسیس شد. بنیان گزار این کمپانی آقای هایکوگلوژ میباشد. این کمپانی نیز در تولید سیستم عامل خود بسیار موفق عمل کرده و سیستم عامل خود را به صورت پیش فرض با تین کلاینت های خود عرضه می‌کند. هدف اصلی کمپانی IGEL تولید محصولی است که بتواند در فناوری های مربوط به مجازی سازی موفق ظاهر شود. به همین دلیل تین کلاینت های خود را با پردازنده های قدرتمند و با فضای ذخیره سازی کم معرفی میکند.

کمپانی IGEL سیستم عامل خود را مبتنی بر لینوکس ساخته است در نتیجه زیروکلاینت این کمپانی بیشترین سازگاری را با لینوکس دارد. هدف این شرکت اراده ی محصولاتی برای مجازی سازی است در نتیجه سیستم عامل این شرکت به طور پیش فرض برای اتصال به پروتکل Citrix بهینه شده است.

کمپانی ASSUS

کمپانی ASSUS  از بزرگ‌ترین شرکت‌های تولیدکننده ی رایانه و تجهیزات جانبی آن در دنیا است که مرکز آن در تایپه پایتخت تایوان درسال 1990 تاسیس شد. محصولات اصلی آن شامل مادربورد ، مادربورد سِرور، رایانه‌ی شخصی، سیستم سرور، لپتاپ و … می‌باشد.

کمپانی Centerm

شرکت Centermیکی از مطرح ترین تولیدکنندگان کامپیوتر های رده اداری-تجاری می باشد . این شرکت کار خود را از سال 1994 آغاز کرده و از سال 2004 تا کنون جزو 100 شرکت برتر کشور چین و سومین شرکت عمده تولید کننده کامپیوترهای اداری می باشد. عمده مشتریان این سازنده ، بانک ها ، موسسات مالی و شرکت های بزرگ می باشند که از طریق سرورهای Cloud نرم افزار ها و برنامه های کاربردی خود را بصورت متمرکز و با تعداد کاربران زیاد، اجرا می نمایند. سبد کالای این شرکت در بخش کامپیوترها، شامل انواع زیروکلاینت ها، تین کلاینت ها و All-in-One  می باشد.

دربخش های دیگر، این شرکت اقدام به تولید مجموعه وسیعی از سخت افزار و ترمینال های فروش و تبادل اطلاعات مالی مانند ترمینال POS هوشمند نموده است.
محصولات این شرکت در حوزه بانکی، زمینه ساز تحول قابل توجهی در زمینه هوشمند سازی سیستم بانکی شده و علاوه بر کاهش هزینه های سخت افزاری و نرم افزاری، باعث ارتقا امنیت و ایمنی این سیستم ها نیز گردیده اند.

کمپانی Atrast

آغاز سال 2018 میلادی کمپانی v cloud point، علاوه بر تولید و ارائه زیروکلاینت مدل s100 خود، اقدام به رونمایی از زیروکلاینت های جدید خود  با نام های V1 و A1 نمود.

برای پاسخ به سوالات خود می­توانید با کارشناسان تکنوکلاینت به صورت 24 ساعته در تماس باشید.

شرکت تکنوکلاینت ارائه دهنده­ی انواع تین­ کلاینت و زیروکلاینت های برند HP و DELL می‌­باشد. برای مشاهد‌ه‌ی سایر محصولات به سایت تکنوکلاینت مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *