تکنولوژی, مجازی سازی

جدیدترین آپدیت نرم‌افزار Anyware HP با عملکرد بالا

The latest update of Anyware HP software with high performance

جدیدترین آپدیت نرم‌افزار Anyware HP با عملکردی بهتر و تحلیل‌هایی جامع‌تر برای کنترل از راه دور جلسات

نسخه 23.08 نرم‌افزار Anyware HP با عملکردی بهتر و امکان ارائه اطلاعاتی در زمینه سنجش از راه دور، منتشر شده‌است. این دو ویژگی منحصر به فرد به کسب و کارها در جهت ارتقا بهره‌وری ترکیبی‌شان کمک خواهند کرد. شرکت HP به خوبی از این حقیقت آگاه است که دنیای کسب و کار و به ویژه کسب و کارهایی که با شتاب در حال رفتن به سمت محیط‌های ترکیبی هستند، بر محور داده می‌چرخند. به همین خاطر است که به طور مرتب نرم‌افزار HP Anyware را ارتقا می‌دهد تا مطمئن شود کسب و کارها قادر هستند وضعیت دسترسی خود به محیط کار دیجیتال را تحلیل کرده و ارتقا بخشند و سطح بالاتری از بهره‌وری را تجربه کنند. 

در این مطلب برایتان از ویژگی‌های جدید و شگفت‌انگیز نسخه 23.08 نرم‌افزار Anyware HP پرده‌برداری خواهیم کرد. بی‌صبرانه منتظر هستیم ببینیم شرکت HP در نسخه‌های بعدی چه قابلیت‌های جدیدی را به این محصول پرکاربرد اضافه خواهد کرد.  

نسخه جدید HP Anyware بهبود عملکرد را نشانه گرفته‌!

تیم HP Anyware در به روز رسانی‌های  2023 این نرم‌افزار، ویژگی کارآیی را به عنوان یک اصل کلیدی در دستور کارش قرار داد. هر چقدر راهکار نرم‌افزاری کاربر پسندتر باشد، کاربران فارغ از جایی که در آن کار می‌کنند یا کاری که انجام می‌دهند، می‌توانند مفیدتر باشند.

در نسخه جدید فرآیند ورود کاربر به هاست macOS ساده‌سازی شده‌است. حالا کاربران خیلی راحت‌تر به هاست macOS دسترسی پیدا کرده و پیش از ورود به هاست، اعلان‌ها و دیالوگ باکس‌ها به صورت یکپارچه برایشان نمایش داده ‌خواهد شد.

HP Anyware با بهره‌گیری از فناوری پیشگام PCoIP®، عملکرد خوبی هنگام انجام پردازش‌های گرافیکیِ سنگین دارد و همین موضوع آن را تبدیل به راه‌حلی مخصوص صنایع تولیدی، رسانه و ساخت و ساز کرده‌است. تیم HP Anyware همچنان در حال دریافت بازخوردهایی از کاربران در بخش‌های مختلف صنعت برای طراحی ویژگی‌های موردنیاز مشتریان است.

در نسخه 23.08 نرم‌افزار HP Anyware از نرخ فریم بالا برای کارهای گرافیکی سنگین پشتیبانی کرده و از بازه گسترده‌تری از دستگاه‌های کلاینت مبتنی بر ویندوز پشتیبانی می‌کند ( دستگاه‌های Linux ® قبلا نیز مورد پشتیبانی قرار می‌گرفتند). میرلا کنجالو، مدیر محصول شرکت HP Anyware به مزایای این به روز رسانی اشاره کرده و خاطر نشان کرده‌است که «عملکرد پایدار HP Anyware را بهبود بخشیده‌ایم و این موضوع باعث شده میزان کمتری CPU استفاده کند. در نتیجه، HP Anyware هم‌اکنون از بازه گسترده‌تری از مشتریان پشتیبانی می‌کند.»

بهبودهای عملکردی جدید و قدیمی Anyware می‌توانند با یک کلاینت ویندوز، لینوکس یا مک متصل به هاست مک، ویندوز یا لینوکس، تا کیفیت 4K را با نرخ 60 فرم در ثانیه حفظ کنند. حتی با دستگاه‌های کلاینت سبک‌وزن هم کاربران قادر خواهند بود با استفاده کمتر از CPU کلاینت، به نرخ فریم‌های پایدار و افزایش‌یافته دست یابند.  HP Anyware با انتشار نسخه 23.08 از یکپارچه‌سازی شراکتی خود نیز به طور همزمان رونمایی کرد. هم‌اکنون یک پیش‌نمایش فنی از یکپارچه‌سازی VMware Horizon با HP Anyware در این لینک دسترس می‌باشد.

Anyware Manager بینش بهتری برای بهبود عملکرد می‌دهد!

Anyware Manager با ارائه اطلاعاتی درباره جلسات از راه دور کاربر، بینش بهتری به او می‌دهد. مدیران IT هم‌اکنون می‌توانند زمانی که درخواست برقراری جلسه ارسال شده، زمان ایجاد جلسه و خاتمه آن، سیستمی که کاربر به آن متصل شده، نام اتصال‌دهنده و مدت زمان جلسه کاربر را ببیند. در اینجا نمایی از داده‌های دورسنجی ارائه شده توسط Anyware Manager را مشاهده می‌نمایید :

آپدیت نرم‌افزار Anyware HP

در نسخه 23.08  Anyware که پس از بهبود بخشیدن رابط کاربری این نرم‌افزار در ژوئن 2023 عرضه شد، پیکربندی‌های ظاهری ساده‌سازی شده و امکان نصب سریع‌تر Anyware Manager فراهم شده‌است. این نصب سریع‌ شامل پیکربندی مبتنی بر رابط کاربری Anyware Connector یعنی قبول گواهی‌ها، پنل پیش‌نمایش Anyware Connector، رویدادهای همزمان با نصب و راهکارهایی برای عبور از شکست در فرآیند نصب می‌باشد. برای دسترسی به این امکانات جدید، کافی است Beta را در Anyware Manager-SaaS فعال کنید.

آپدیت نرم‌افزار Anyware HP

HP Anyware با ویژگی‌های بیشتر در راه است!

تیم HP Anyware برای این نرم‌افزار و Anyware Manager  ویژگی‌های دیگری نیز تدارک دیده‌است. این ویژگی‌ها بر بهبود کارآیی تمرکز خواهند داشت. یکی از کارهایی که در این راستا انجام می‌دهند نصب و پیکربندی ساده‌سازی شده Anyware Manager است که در بالا شرح داده‌شد. این نصب از Beta به HP Anyware انجام می‌شود.

برای دیدن آخرین بهبودهای بتا که به طور پیوسته به روز رسانی می‌شوند، Beta را در Anyware Manager-SaaS فعال‌سازی کنید.

اگر مشتاق دانستن درباره نسخه‌های HP Anyware هستید در وبسایت HP ثبت‌نام کنید. تیم HP Anyware همواره به دنبال جلبِ نظر مشتریان HP Anyware بوده و بسیار علاقه‌مند است که ویژگی‌های جدید را به کمک آنها آزمایش کرده و از آنها بازخورد بگیرد. از طریق این لینک می‌توانید به نسخه‌های بتا HP Anyware دسترسی پیدا کنید.

با HP Anyware کار ترکیبی را از هر جایی که هستید با موفقیت انجام دهید!

برای فهمیدن اینکه HP Anyware چگونه به کمک مشتریان خواهد شتافت، آخرین داستان مشتری را در وبسایت HP بخوانید. آیا درباره اینکه چگونه HP Anyware چگونه دسترسی امن‌تری به محل کار دیجیتال برایتان فراهم خواهد ساخت سوالی دارید؟ بد نیست نگاهی به این صفحه بیندازید.

منبع:

وبسایت teradici

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *