تکنولوژی

چرا مشتری باید برند HP را انتخاب کند؟

چرا مشتری باید برند HP را انتخاب کند؟

کمپانی اچ پی یک کمپانی چند ملیتی آمریکایی اصل است که در ایالت کالیفرنیا واقع شده است. نام این کمپانی برگرفته از نام دو بنیان گذار این کمپانی با عنوان دیوید پاکارد و ویلیام ردینگتون هیولت است. به جرات میتوان گفت که امروزه کمپانی اچ پی از بزرگترین کمپانی های دنیا در حوزه فناوری اطلاعات است. امروزه قدمت این کمپانی به بیش از 80 سال میرسد و به عنوان یکی از بهترین تولیدکنندگان چاپگرهای رنگی و سیاه و سفید در بین کاربران جهان شناخته می‌شود.

حوزه فعالیت کمپانی اچ پی

کمپانی اچ پی جزو فعالترین کمپانی ها در حوزه سخت افزار کامپیوتر در دنیاست.  همچنین این کمپانی با خریداری بخش خصوصی شرکت ترادیشی، پا در عرصه مجازی سازی نیز گذاشته است بنابراین باید بگوییم کمپانی اچ پی جزو بهترین کمپانی ها در عرصه سخت افزار و نرم افزار است.

در حوزه سخت افزار کمپانی اچ پی دارای محصولات متنوعی است که این محصولات در فروشگاه اچ پی قابل مشاهده است. لیست محصولات ارائه شده توسط کمپانی اچ پی به شرح ذیل میباشد:

تین کلاینت

تین کلاینت‌های اچ پی در بازار از محبوبیت های بسیاری برخوردار است. هر سازمان، اداره یا کاربری تمایل به خرید تین کلاینت های برند اچ پی را دارد. در واقع اولین انتخاب من هم درتین کلاینت و مینی کیس برند اچ پی است.

تین کلاینت های برند اچ پی که در اولین نگاه متوجه خواهید شد از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است. طراحی زیبا از بهترین متریال بازار و طراحی بدون هیچ گونه پیچ و بست باعث شده تا به راحتی به داخل تین کلاینت دسترسی داشته باشید و بتوانید تین کلاینت خود را ارتقاء دهید.

تین کلاینت های برند اچ پی از نظر سخت افزاری دارای تنوع بسیار بالایی است که هر کاربری را پوشش خواهد داد. از کاربری ساده و وب گردی گرفته تا کاربری های سنگین گرافیکی که برای هر کدام برند اچ پی دنیایی تنوع دارد.

تنوع بالای برند اچ پی در تین کلاینت ها باعث شده مشتریان به راحتی تین کلاینت متناسب با نیاز خود را بیابند. حتی در بسیاری کاربری ها که نیاز به کارت گرافیک مجزا دارند تین کلاینت های اچ پی انتخاب های متعددی گذاشته است.

تین کلاینت های اچ پی که توسط شرکت تکنوکلاینت ارائه میشوند دارای 14 ماه ضمانت تعویض و پنج سال خدمات پس از فروش میباشند که این امر آسودگی خاطر هر کاربر را از خدمات پس از فروش برند اچ پی راحت میکند. یکی از مزایایی که برند اچ پی در تین کلاینت های خود دارد و در هیچ برند دیگری یافت نمیشود قابلیت انعطاف برند اچ پی در تبدیل شدن از تین کلاینت به زیرکلاینت و بالعکس دارد.

زیروکلاینت

زیروکلاینت

یکی از زمینه‌هایی که امروزه در بسیاری از سازمان‌ها مورد استفاده قرار میگیرد بحث مجازی سازی دسکتاپ است. مجازی سازی دسکتاپ نیاز به زیروکلاینت دارد از این رو تین کلاینت های اچ پی با تغییر کوچکی در فریمور به راحتی به بهترین زیروکلاینت بازار تبدیل خواهند شد که این فوق العادس!!

همچنین با تبدیل تین کلاینت های اچ پی به زیروکلاینت، حال زیروکلاینت شما تمامی پروتکل های اتصال را پشتیبانی خواهد کرد و این معرکه است!!

زیروکلاینت‌های اچ پی از جدیدترین پروتکل های اتصال حتی VMware Blast پشتیبانی میکند و این باورنکردینه ! پس چی بهتر از این که کاربر برندی را انتخاب کند که علاوه بر کیفیت ساخت و کارایی بالا قابل انعطاف هم باشد.

تین کلاینت‌های اچ پی دارای عمر مفید MTBF بالایی هستند به طوریکه عملا اصلا خراب شدنی نیستند. قطعات به کار رفته در آنها هماهنگی خوبی با هم دارند و این باعث افزایش کارایی و سرعت تین کلاینت های اچ پی میشود.

مینی کیس

مینی کیس های برند اچ پی خود از محبوبیت خاصی در بازار برخوردار است. کمتر کاربری را میتوان یافت که نام برند اچ پی در مینی کیس را نشنیده باشد و یا استفاده نکرده باشد. مینی کیس های اچ پی در بازار با تنوع بسیاری موجودند. سری های جدید مینی کیس های اچ پی برای مقاصد طراحی و رندرگیری های سنگین طراحی شده اند که علاوه بر طراحی زیبا و چشم نواز قدرت و کیفیت بالایی دارند.

برند اچ پی را میتوان در زمینه مینی کیس بدون شک از بهترین برندهای بازار دانست که هیچ رقیبی در این حوزه ندارد و در بازار ایران یکه تازی می‌کند. از خصوصیات بارز مینی کیس های اچ پی میتوان به کیفیت ساخت بالا و عمر و کارکرد طولانی اشاره کرد.

لپ تاپ اچ پی

لپ تاپ

لپ تاپ‌های اچ پی در بازار جزو بهترین لپ تاپ ها هستند. کیفیت بدنه و ساخت بالا، طراحی ظریف، صفحه نمایش های با کیفیت، عمر باتری قابل قبول و مشخصات سخت افزاری خوب از جمله دلایلی هست که برند اچ پی در انتخاب لپ تاپ جزو اولین گزینه هاست.

کامپیوترهای گیمینگ

کامپیوترهای گیمینگ اچ پی که معمولا مشخصات سخت افزاری بالایی دارند. برای گیمرهای عزیزی که این برند را دوست دارند طراحی شده است. در طراحی کامپیوترهای گیمینگ اچ پی از هیچ چیز دریغ نشده است و یک سیستم با تهویه مناسب و قدرت سخت افزاری و گرافیک بالا را به ارمغان آورده است. بازی با کامپیوترهای گیمینگ اچ پی بسیار لذت بخش است و در روشن ماندن طولانی مدت از سرعت سیستم کاسته نخواهد شد.

کامپیوترهای گیمینگ اچ پی را میتوانید در سایت مشاهده نمایید و یا با کارشناسان تکنوکلاینت برای خرید یک کامپیوتر گیمینگ مناسب، متناسب با بودجه خود مشورت کنید.

سرور و ورک استیشن

برند اچ پی نامی آشنا در حوزه ورک استیشن و سرور است که امکان ندارد مجموعه ای که در آن سرور استفاده میشود از وجود سرورهای اچ پی تهی باشد. در واقع در بخش سرور این برند اچ پی است که در ایران به تنهایی یکه تازی میکند و هیچ رقیبی در این زمینه ندارد. سرورها و ورک استیشن های اچ پی نیاز به تعریف ندارند و تنها برندی است که میتوان به آن اعتماد کرد.

سرورهای اچ پی از قدیم در سازمان ها و ادارات مورد استفاده قرار گرفته‌اند بدین خاطر رضایت کاربران خود را جلب کرده‌اند و حتی پیشنهادات کارشناسان ما در حوزه سرور و ورک استیشن استفاده از برند اچ پی است.

پرینتر

در بازار پرینتر که برندهای بسیار زیادی وجود دارند نام برند اچ پی همچنان در صدر است. برند اچ پی ابتدا فعالیت خود را در زمینه چاپگرها آغاز کرده است و بدیهی است که دراین حوزه پیشرفت بسیار زیادی کرده است که امروزه با کیفیت ترین و بهترین چاپگرها متعلق به برند مجبوب اچ پی است.

مانیتور

مانیتورهای اچ پی همچون سایر مانیتورهای مطرح بازار از جمله برند سامسونگ و دل از کیفیت بالایی برخوردار است. سری های جدید مانیتورهای اچ پی دارای تاخیر رفرش تصویر بسیار پایین و زاویه دید بالا است. حاشیه ها به صورت فریملس و پنل ضدضربه ارائه میشود. میتوان گفت در زمینه مانیتورها هم برند اچ پی حرفی برای گفتن دارد اما انتخاب مانیتور بستگی به سلیقه و نظر شخصی کاربران دارد.

لوازم جانبی

کمپانی اچ پی در زمینه لوازم جانبی و اکسسوری ها ید طولایی داردو از کیبورد و ماوس اچ پی گرفته تا هدفون و سایر لوازم جانبی که با برند اچ پی عرضه میشوند دارای محبوبیت بین کاربران است. در نهایت انتخاب برند مناسب بستگی به نظر شخصی کاربران و تجربه کاری آن‌ها دارد.

اما در میان برندهای مطرح دنیا برند اچ پی جزو با قدمت ترین و اصیل ترین برندهاست که در تمامی حوزه های فناوری حضوری موثر و مفید دارد. شرکت تکنوکلاینت وارد کننده مستقیم کالاهای برندهای مطرح دنیا از جمله برند محبوب اچ پی می‌باشد. برای مشاهده محصولات شرکت به سایت مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *