آل این وان

راهنمای خرید آل این وان (All in one)

راهنمای خرید آل این وان

یکی از گزینه‌های مناسب برای خرید کامپیوتر شخصی یا رومیزی، کامپیوتر آل این وان (All in One) است. این سیستم‌ها قدرت و امکانات را در یک طراحی راحت گرد می‌آورند. کامپیوترهای آل این وان محبوبیت بسیاری در شرکت‌ها و مؤسسات دارند. اما آل این وان چیست و چرا به آن نیاز داریم؟ قبل از بررسی بیشتر، ابتدا باید تعیین کنید چه می‌خواهید؟ رایانه‌ای برای بازی، استفاده روزانه یا کار؟ در حقیقت اغلب کامپیوترهای آل این وان مناسب بازی نیستند. عوامل بسیاری مانند بودجه، مشخصات سخت‌افزاری و نوع نیاز، از مواردی هستند که در انتخاب رایانه مناسب تأثیر دارند. مقاله جاری راهنمای خرید آل این وان است تا به شما کمک کند رایانه بدون کیس مناسب خود را پیدا کنید. همراهمان باشید.

قیمت ال این وان

کامپیوتر آل ‌این ‌وان چیست؟

یک کامپیوتر همه‌‌کاره (All in one) طراحی منحصر‌به‌فردی دارد. به این صورت که کیس حذف شده و تنها یک مانیتور بر روی میز کارتان وجود دارد. یک میز کار خلوت و شیک را تصور کنید. طراحی این سیستم‌ها جمع‌ و ‌جور و باریک است و هر آنچه سیستم‌های دیگر دارند را شامل می‌شود.

مانیتور، موس و کی‌بورد را آماده کنید، سیستم را به برق وصل کرده و شروع به کار نمایید. در این سیستم‌ها، پورت‌ها معمولاً در بخش‌هایی تعبیه شده‌اند که به راحتی قابل استفاده باشند. فناوری استفاده شده در آل این وان تا حدودی شبیه لپ‌تاپ است، اگر چه مزایای خاص خودش را دارد. یکی از این مزایا، کاهش تعداد کابل‌ها و جلوگیری از شلوغی است. جا‌به‌جایی این سیستم به آسانی انجام شده و به سیم‌های متعدد برای نصب و راه‌اندازی نیاز ندارد. همچنین این دستگاه مصرف انرژی کمتری دارد و در نتیجه گرمای کمتری نیز تولید می‌کند. به صورت کلی آل‌ این‌ وان‌ها با محیط زیست سازگاری بیشتری دارند.

آل این وان

در خرید کامپیوتر آل این وان به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

در این بخش می‌خواهیم به نکاتی که باید به هنگام خرید آل این وان و راهنمای خرید آل این وان بپردازیم.

  • سخت‌افزار مناسب

این مورد بستگی به کاری دارد که می‌خواهید با سیستم خود انجام دهید. مثلا پردازنده Core i7 قطعاً از Core i5 بهتر است. گاهی حتی یک سیستم ضعیف‌تر پاسخگوی شماست و نیازی به هزینه بیشتر نیست. پیشنهاد ما این است که آینده‌نگر باشید! سیستم‌ها مرتباً بروزرسانی می‌شوند و خرید یک سیستم بروز با سخت‌افزار قوی، در درازمدت شما را از ارتقاء بی‌نیاز می‌کند. همچنین هزینه‌ها در آینده کمتر می‌شود.

  • ظرفیت ذخیره‌سازی

ظرفیت هارد دیسک شما مستقیماً به نوع و میزان فعالیت‌تان بستگی دارد اما مسلماً هر چه ظرفیت بیشتر باشد، بهتر است.

  • صفحه‌نمایش

‌ هر چه صفحه‌نمایش‌ آل این وان بزرگ‌تر باشد، توانایی نمایش کیفیت بالاتری را دارد. البته نوع کاربرد همیشه و در این‌جا هم حائز اهمیت است. مثلاً ابعاد و کیفیت صفحه، برای یک طراح اهمیت بیشتری نسبت به یک برنامه‌نویس دارد.

راهنمای خرید all in one

  • صفحه‌ لمسی

شاید بخواهید صفحه نمایش شما لمسی باشد تا تجربه راحت‌تری با آل این وان خود داشته باشید. خیلی از ما به ضربه زدن و لمس صفحه با انگشت عادت داریم. علاوه بر این، داشتن صفحه‌ نمایش لمسی در طراحی دقیق و سریع طراحان، به آنها کمک می‌کند. وجود صفحه لمسی یک تعادل بصری زیبا به شما می‌دهد.

  • پشتیبانی از قلم

یکی دیگر از نکات راهنمای خرید آل این وان اطلاع از پشتیبانی از قلم می‌باشد. برخی صفحات لمسی قابلیت پشتیبانی از قلم را هم دارند. برای یک طراح تجربه لذت‌بخشی است که با قلم به سادگی طراحی کند و نیازی به موس نداشته باشد.

  • ارگونومی

ارگونومی همیشه اهمیت دارد. شاید بخواهید ساعات طولانی با سیستم خود کار کنید. به نوع دستگاه دقت کنید و ارتفاع آن را هم در نظر بگیرید.

  • سیستم‌عامل

سیستم‌عامل آل این وان معمولاً مک یا ویندوز است. این سیستم‌عامل‌ها قوی هستند و مناسب نیازهای شما خواهند بود. آنچه اهمیت دارد این است که با کدام یک از این سیستم‌ عامل‌ها راحت‌تر هستید.

خرید ال این وان

  • پورت‌های مورد نیاز

محل قرارگیری پورت‌ها اهمیت دارد. البته که این سیستم‌ها بروز و پیشرفته‌اند و اغلب راحتی کاربر را به خوبی مد نظر دارند. معمولاً پورت‌های USB-C ،Thunderbolt ،USB 3.0 و HDMI در کامپیوتر آل این وان ثابت هستند. برای اتصال موس و صفحه‌‌کلید هم از یک یا دو پورت USB 2.0 استفاده می‌شود. البته که می‌توانید از موس و کی‌بورد وایرلس هم استفاده کنید. محل قرارگیری پورت‌ها به گونه‌ای که مستقیماً در دسترس باشند بسیار مهم است. ورودی HDMI به شما این توانایی را می‌دهد تا از کامپیوتر به عنوان یک مانیتور جدا بهره ببرید. مثلاً آن را به کنسول بازی وصل کنید.

  • کیفیت صدا

از دیگر موراد قابل اهمیت در راهنمای خرید آل این وان کیفیت صدا می‌باشد. نوع و تعداد بلندگوها بر کیفیت صدا اثر دارد.

  • قیمت

شاید قیمت مهم‌ترین چیزی باشد که باید در نظر بگیرید. پس اول بودجه‌ خود را مشخص کرده و سپس دستگاه مورد نظر را انتخاب نمایید. لطفاً دقت کنید که کیفیت فدای قیمت نشود. اگر می‌خواهید برای گیمینگ آل این وان تهیه کنید، قطعاً باید هزینه بیشتری بکنید. سیستمی که مناسب بازی است، باید کارت گرافیک حرفه‌ای، فضای ذخیره‌سازی زیاد و قدرت پردازش بالا داشته باشد. قدرت یک سیستم با قیمت آن رابطه مستقیم دارد. البته نیازی به جستجوی گسترده و خسته‌کننده نیست. در ادامه برای خرید بهترین آل‌ این‌ وان‌ به نکات لازم اشاره خواهیم کرد. البته لازم است کمی بیشتر در مورد این سیستم‌ها بدانید؛ این به انتخاب آگاهانه‌تر شما کمک می‌کند.

کامپیوتر ال این وان

برخی از مزایای کامپیوتر آل این وان‌ها

اکنون می‌خواهیم به بررسی مزایای بی‌نظیر آل این وان‌ها بپردازیم تا بتوانیم بهتر تصمیم بگیریم.

  • گرمای تولیدی

آل این وان‌ها مانند کیس‌های معمولی گرما تولید نمی‌کنند؛ در نتیجه طول عمر قطعات آن زیاد است.

  • سادگی حمل و نقل

خوبی این کامپیوتر در این است که کل تجهیزات در یک مانیتور ختم می‌شود و اتصال فقط با یک کابل برق است. جابه‌جایی آنها بسیار ساده است.

  • عدم وجود هزینه‌های جانبی

امروزه با پیشرفت تکنولوژی، کامپیوترهای آل این وان همه نوع امکاناتی دارند. آنها شما را از خرید قطعات اضافی بی‌نیاز کرده‌اند.

  • سهولت کاربرد

طراحی و تولید ال این وان به گونه‌ای است که هر کسی می‌تواند به سادگی کابل‌های آن را وصل و سیستم را راه‌‌اندازی کند.

  • استفاده بهتر از فضا

وجود فضای بیشتر برای کاربران خصوصاً در ادارات اهمیت زیادی دارد. با نداشتن جعبه کیس، آل این وان بهترین گزینه برای صرفه‌جویی در فضای شماست.

  • حذف درهم ریختگی کابل‌ها

از آنجا که کیسی وجود ندارد، میز کار شما بسیار مرتب خواهد بود. آل این وان‌ها فقط یک کابل برق دارند.

  • صفحه‌نمایش لمسی

مانیتور کامپیوتر آل این وان از مؤلفه‌های مهم در خرید است. اندازه و نوع صفحه‌نمایش نیز از مواردی است که قبل از خرید باید به آن توجه شود .لمسی و یا غیرلمسی بودن به راحتی کار شما اضافه می‌کند. این روزها فروشگاه‌های بزرگ برای بهبود سرعت عملکرد فقط از آل این وان‌های لمسی استفاده می‌کنند.

خرید آل این وان

چه آل این وانی بخریم؟

تا به اینجا به بررسی ویژگی‌های آل این وان‌ها و مزایای آنها پرداخته شد. در ادامه قصد داریم به چند آل این وان مناسب و پرفروش مجموعه تکنوکلاینت نگاهی بیندازیم.

  1. آل این وان زیروکلاینت HP T310 G2

آل این وان زیروکلاینت T310 G2 یکی از با کیفیت‌ترین و بهترین زیروکلاینت های تولید شده توسط کمپانی  HPاست. این دستگاه جایگزین بسیار مناسبی برای کیس‌ها می‌باشد .آل این وان زیروکلاینت T310 G2  دارای دو سری G1 و G2 می‌باشد. این دستگاه با تراشه Teradici 2321 توانسته بهینه‌سازی لازم را انجام دهد و بهترین عملکرد ممکن را برای کاربران به ارمغان بیاورد. از خصوصیات برجسته آل این وان زیروکلاینت T310 G2 می‌توان به رزولوشن 1920×1080 و وضوح تصویر بسیار بالا اشاره کرد. صفحه نمایش این زیروکلاینت 23.8 اینچی از نوع IPS می‌باشد و ابعاد آن 54x21x50 سانتیمتر بوده و 5.47 گرم وزن دارد. برای خرید این دستگاه از فروشگاه تکنوکلاینت کلیک کنید.

آل این وان NEC MJ26MG

  1. آل این وان NEC MJ26MG

پردازنده این آل این وان از نوع نسل یک Intel Core i5-4300M می‌باشد و کانفیگ پیش‌فرض آن رم 4 گیگابایت و هارد SATA SSD 256GB است. این دستگاه دارای 6 پورت USB 2.0 ،2 پورت USB 3.0 و پورت VGA است. سایر پورت های این آل این وان شامل COM ،LPT و PS2 هستند. آل این وان NEC Mate MJ26MG دارای صفحه نمایش 19 اینچی است. این دستگاه دارای هارد SSD با ظرفیت پیش فرض 256 گیگابایت می باشد. این آل این وان بسیار مناسب املاکی‌ها و آژانس‌های هواپیمایی می‌باشد و کاملاً مقرون بصرفه است. برای سفارش این دستگاه از فروشگاه تکنوکلاینت کلیک کنید.

  1. آل این وان NEC MK26TG

پردازنده این دستگاه از نسل یک Intel Core i5-480M می‌باشد. کانفیگ پیش فرض این دستگاه، رم 4 گیگابایت و هارد SATA SSD 256GB می‌باشد. این آل این وان دارای 6 پورت USB 2.0 ،2 پورت USB 3.0  و پورت VGA است. سایر پورت‌های این آل این وان شامل COM ،LPT  و PS2 می‌باشد. دستگاهNEC MK26TG دارای صفحه نمایش 19 اینچی است و دارای هارد SSD با ظرفیت پیش‌فرض 256 گیگابایت می‌باشد. این سیستم بسیار مناسب کاربری ساده، ادارات و شرکت‌ها می‌باشد. برای خرید این دستگاه کلیک کنید.

خرید از تکنوکلاینت

چرا بهتر است از تکنوکلاینت خرید کنیم؟

در خرید آل این وان بایستی به فاکتورهای زیادی توجه کنید. البته که قیمت آل این وان اهمیت زیادی دارد. با یک بررسی دقیق می‌توانید یک آل این وان با قیمت مناسب و دربرگیرنده نیازهای خود تهیه کنید. پس بهتر است سیستم خود را از جایی بخرید که نخست معتبر بوده و سپس گارانتی محصولات خود را پشتیبانی کند. فروشگاه معتبر تکنوکلاینت آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است.

تکنوکلاینت با بهره‌گیری از تیم فنی پشتیبانی خبره و به عنوان یک فروشگاه معتبر می‌تواند انواع آل این وان نو و استوک از برندهای نام آشنایی نظیر hp و LG و NEC و Epson را در اختیار شما قرار دهد. پشتیبانی از گارانتی محصولات، پاسخگویی آنی و مشاوره تخصصی در خصوص خرید انواع تجهیزات تحت وب به مشتریان به صورت آنلاین، از دیگر دلایلی است که می‌تواند شما را به خرید از تکنوکلاینت ترغیب نماید. همچنین می‌توانید نظرات خود در مورد این مقاله را برای ما کامنت کنید. اگر می‌خواهید بیشتر در مورد آل این وان‌ها بدانید از این لینک مقالات سایت را بخوانید.

قیمت ال این وان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *