لوازم جانبی موبایل

معرفی پنج ساعت هوشمند زیر 2,500,000 تومان

ساعت هوشمند زیر 2 میلیون و 500 تومان

بسیاری از افراد استفاده از ساعت‌های کلاسیک را کنار گذاشته‌اند و ساعت‌های هوشمند را جایگزین آنها کرده‌اند. آنها زیبایی خاصی به استایل شما می‌بخشند و ظاهر شما را مدرن و مطابق با مد روز نشان می‌دهند. احتمالا پیش خود فکر می‌کنید این وسیله لاکچری، بسیار گران‌قیمت بوده و فقط افراد مرفه توانایی خرید آن را دارند. خبر خوب این است که شما با هر میزان بودجه‌ای که دارید، می‌توانید برای خود یک ساعت هوشمند خریداری کنید و از امکانات فوق‌العاده آن بهره ببرید. در این مطلب پنج ساعت هوشمند را برایتان معرفی خواهیم کرد. 5 ساعت هوشمند زیر 2 میلیون و 500 تومان در وبسایت تکنوکلاینت موجود هستند.

ساعت هوشمند بوروفون مدل BD3 Ultra

2,175,000 تومان
  • نوع کاربری : عادی، ورزشی، رسمی
  • فرم صفحه : مربع‌شکل
  • جنس بند : سیلیکون
  • کاربری : خانمها و آقایان
  • جنس بدنه : آلومینیوم

ساعت هوشمند بروفون مدل BD3 Ultra

اولین معرفی از لیست 5 ساعت هوشمند زیر 2 میلیون و 500 تومان! این ساعت هوشمند با صفحه مربعی‌شکل و دلربایش روی مچ دست شما قرار گرفته و اطلاعاتی مانند تعداد ضربان قلب، میزان اکسیژن خون، تعداد قدم‌ها و میزان دما و رطوبت را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. BD3 Ultra قابلیت پخش اعلان و پیام به سه زبان فارسی، انگلیسی و چینی را دارا می‌باشد. این محصول از  قابلیت مکان‌یابی نیز برخوردار بوده و علاوه بر آن در برابر نفوذ آب مقاوم است. امکان مکالمه به دو صورت مستقیم و بلوتوثی برای کاربر وجود دارد.

BD3 Ultra از یک صفحه‌نمایش مربع‌شکل برخوردار است که به صورت لمسی کار کرده و اطلاعات را به صورت رنگی نمایش می‌دهد. این ساعت هوشمند با قابلیت سنجش ضربان قلب و ثبت اعلان خطر در صورت بالا یا پایین بودن بیش از حد آن، همراه خوبی برای ورزشکاران است. BD3 Ultra نیروی خود را از باتری لیتیوم پلیمری دریافت کرده و از ظرفیت باتری 240 میلی‌آمپر ساعت برخوردار است.

ظرفیت حافظه BD3 Ultra، 64 مگابایت است. این محصول از شیوه اتصال بلوتوث پشتیبانی کرده و با دستگاه‌های هوشمند سازگار می‌باشد. کاربران این محصول طیف گسترده‌ای را پوشش می‌دهند و علاوه بر کاربرد ورزشی، برای مصارف روزمره و رسمی کاربرد دارد. ساعت هوشمند بوروفون مدل BD3 Ultra در دو رنگ مشکی و نارنجی در بازار موجود است. بندهای سیلیکونی آن از مقاومت بالایی برخوردار هستند و کیفیت این محصول را تضمین می‌کنند. بدنه آن از آلومینیوم مرغوب ساخته‌شده‌است. BD3 Ultra انتخابی مناسب برای آقایان و خانم‌ها می‌باشد و برای هر دو دسته کاربری کارآیی دارد. این محصول هم‌اکنون با قیمت 2,175,000 تومان در وبسایت تکنوکلاینت موجود است.

ساعت هوشمند بوروفون مدل BD2

قیمت اصلی 2,085,000 تومان بود.قیمت فعلی 1,990,000 تومان است.
  • جنس بند : سیلیکون
  • کاربری : خانمها و آقایان
  • جنس بدنه : آلومینیوم
  • جنس شیشه : Ion-X Glass

ساعت هوشمند بروفون مدل BD2

این ساعت از طراحی زیبایی برخوردار بوده و ظاهری شبیه به ساعت‌های کلاسیک دارد. صفحه دایره شکل آن کاملا شبیه با ساعت‌های معمولی است با این تفاوت که امکانات بیشتری در مقایسه با ساعت‌های معمولی دارند. اگر به دنبال ساعت هوشمندی هستید که در هوای بارانی، هنگام شستن دست‌ها و حتی هنگام شنا هیچ آسیبی به آن وارد نشود، پیشنهاد ما به شما ساعت هوشمند بروفون مدل BD2 است. این ساعت هوشمند از قابلیت‌های فوق‌العاده‌ای از قبیل برقراری تماس، نمایش پیام و اعلان و پخش آهنگ برخوردار است.

این محصول انتخابی فوق‌العاده برای ورزشکاران است چون امکان تحلیل فعالیت‌های روزانه و محاسبه میزان فعالیت بدنی را دارد و در صورت بالا یا پایین بودن بیش از حد ضربان قلب، برای کاربر اعلان هشدار ارسال می‌نماید. یکی از بهترین ویژگی‌های این ساعت هوشمند پشتیبانی از زبان‌های متعددی است که یکی از این زبان‌ها، زبان فارسی می‌باشد.

ساعت هوشمند بروفون مدل BD2 با قابلیت نظارت بر خواب و نمایش میزان ضربان قلب تحلیل‌های جامعی از میزان سلامت کاربر را در اختیار او قرار می‌دهد. علاوه بر تمامی ویژگی‌هایی که در بالا برشمردیم، این دستگاه مجهز به مکان‌یاب بوده و از کارت حافظه‌ای با ظرفیت 64 مگابایت نیز برخوردار است. این محصول شارژ خود را از باتری دریافت کرده و ظرفیت باتری آن 270 میلی‌آمپر ساعت است. خانم‌ها و آقایان می‌توانند از این ساعت خوش‌دست و زیبا استفاده کرده و جلوه زیبای آن را روی مچ دست خود احساس نمایند. کاربرد این محصول تنها برای ورزش نبوده و در محیط‌های رسمی و روزمره نیز استفاده می‌شود. این محصول هم‌اکنون با قیمت 1,990,000 تومان در وبسایت تکنوکلاینت موجود است.

ساعت هوشمند YK DESIGN مدل S8 Ultra

1,183,000 تومان
  • برند : YK Design
  • نوع کاربری : عادی، ورزشی، رسمی
  • فرم صفحه : مستطیل‌شکل
  • جنس بند : سیلیکون
  • کاربری : خانمها و آقایان
  • نوع قفل بند : سگکی قلاب‌دار

ساعت هوشمند YK Design مدل S8 Ultra

جال میرسیم به سومین ساعت هوشمند زیر 2 میلیون و 500 تومان و مناسب طرفداران آیفون! اگر سودای خرید اپل‌واچ را در سر می‌پرورانید اما فعلا بودجه کافی برای خرید آن را ندارید، ما به شما خرید S8 Ultra را پیشنهاد می‌کنیم؛ چرا که به لحاظ کیفیت ساخت بدنه، این محصول بیشترین شباهت را به اپل واچ‌های اورجینال دارد. ساعت هوشمند YK Design S8 Ultra بدنه فلزی محکمی دارد و بند آن از سیلیکون ساخته‌شده‌است.

صفحه مستطیل‌شکل این محصول ظاهری با متفاوت با ساعت‌های کلاسیک به آن بخشیده‌است. اگر ظاهر از مد افتاده ساعت‌ها دل شما را زده و به دنبال تنوع هستید، این ساعت با صفحه مستطیل‌شکل خود، دل شما را خواهد برد.  این ساعت هوشمند در در چهار رنگ مشکی، نارنجی، نقره‌ای مات و نارنجی فلوئوروسنت در بازار موجود است. بنابراین دست کاربر باز است تا مطابق با سلیقه خود رنگ دلخواهش را انتخاب کند.

یکی از نقاط قوت این محصول، صفحه‌نمایش بزرگ و باکیفیت آن می‌باشد که قابلیت نمایش همزمان حجم زیادی از اطلاعات را دارد. S8 Ultra مجهز به میکروفون و اسپیکر بوده و می‌توانید به وسیله آن تماس‌های خود را پاسخ دهید. خوشبختانه این محصول از زبان فارسی هم پشتیبانی کرده و قابلیت نمایش نام مخاطبان به صورت فارسی را دارد. منوی S8 Ultra بسیار روان و سریع بوده و کار کردن با آن آسان می‌باشد.

با توجه به اینکه این محصول مجهز به مجموعه کاملی از حسگرها من‌جمله حسگر ضربان قلب، فشار خون، دماسنج، فشارسنج، گام‌شمار و کالری سنج است، گزینه خوبی برای همراهی در اوقات ورزشی شماست. S8 Ultra یار غار شما در پیاده‌روی‌های طولانی‌تان خواهد بود و به شما تحلیل‌های جامعی درباره میزان فعالیت فیزیکی و سلامت جسمانی‌تان خواهد داد. این محصول هم‌اکنون با قیمت 1,183,000 تومان در وبسایت تکنوکلاینت موجود است.

ساعت هوشمند بروفون مدل BD1

1,935,000 تومان
  • جنس بدنه : سیلیکون
  • نوع کاربری : عادی، ورزشی، رسمی
  • فرم صفحه : مربع‌شکل
  • جنس بند : سیلیکون

 ساعت هوشمند بروفون مدل BD1

برای افرادی که می‌خواهند از ظاهر کلاسیک ساعت‌های قدیمی فاصله گرفته و طراحی جدیدی را تجربه کنند، ساعت هوشمند بروفون مدل BD1 انتخاب خوبی به نظر می‌آید. صفحه مستطیل‌شکل آن با پس‌زمینه مشکی‌رنگش روی مچ دست شما جلوه خاصی خواهد داشت.

این محصول نه تنها همراه خوبی برای لحظات ورزش کردن شماست، بلکه در موقعیت‌های رسمی و روزمره هم به خوبی رخ می‌نمایاند و با استایل شما متناسب می‌شود. با توجه به ظاهر شیک و اسپرت این ساعت، هم بانوان و هم آقایان می‌توانند از آن استفاده کنند. بندهای BD1 از جنس سیلیکون بوده و مقاومت بالایی دارند. 

یکی از قابلیت‌های پرکاربرد این محصول، امکان یادآوری کارهاست. کاربر کارهای روزانه خود را به همراه ساعت انجام آنها روی ساعت ثبت می‌کند و ساعت نیز در موعد مقرر با یک ویبره او را از زمان انجام کار مدنظر مطلع می‌سازد. علاوه بر اینها، این محصول شما را از پیامک‌ها، تماس‌های از دست‌رفته و اعلان‌های اپلیکیشن‌های پیام‌رسان باخبر می‌کند. با وجود اسپیکر قدرتمندی که در ساخت این محصول به کار رفته، کاربر می‌تواند به آسانی تماس‌هایش را پاسخ داده و به مکالمه بپردازد.

امکانات BD1 تنها محدود به بررسی تماس‌ها و پاسخگویی به آنها نمی‌شود. BD1 امکانات بسیار گسترده‌ای را برای ورزشکاران فراهم می‌کند و با نمایش و محاسبه تعداد ضربان قلب و تعداد گام‌های آنها، گزارش دقیقی از میزان فعالیت بدنی‌شان به آنها ارائه می‌کند. البته سازندگان این محصول برای کاربرانی که چندان اهل ورزش نیستند هم قابلیت‌هایی را تدارک دیده‌اند. یکی از این قابلیت‌ها، امکان تجزیه و تحلیل وضعیت خواب است که برای همه افراد کاربرد دارد. این محصول هم‌اکنون با قیمت 1,935,000 تومان در وبسایت تکنوکلاینت موجود است.

ساعت هوشمند YK DESIGN مدل X8

1,190,000 تومان
  • برند : YK Design
  • نوع کاربری : عادی، ورزشی، رسمی
  • فرم صفحه : مربع‌شکل
  • جنس بند : سیلیکون

ساعت هوشمند YK Design مدل X8

این ساعت هوشمند با توجه به قیمتش از امکانات خوبی برخوردار می‌باشد. صفحه‌نمایش بزرگ این محصول قابلیت نمایش حجم زیادی از اطلاعات را دارد. X8 مجهز به اسپیکر و میکروفون بوده و تحت هر شرایطی حتی در مکان‌های شلوغ می‌توانید به تماس‌های خود پاسخ دهید. محصول فوق از زبان فارسی نیز پشتیبانی کرده و قابلیت نمایش اسم مخاطبان به زبان فارسی را دارا می‌باشد.

سازندگان محصول به لحاظ سخت‌افزاری بسیار قوی عمل کرده‌اند و محصولی قدرتمند و ضدآب تولید کرده‌اند. بندهای X8 از جنس سیلیکون و بدنه آن از فلزی مقاوم ساخته‌شده‌است. کار کردن با منوی این محصول بسیار آسان می‌باشد و هر کاربری با هر سطح دانش زبانی و کامپیوتری، به آسانی با آن ارتباط خواهد گرفت.

YK Design X8 را می‌توانید همراهِ خوب لحظات ورزش خود به شمار آورید؛ چرا که قابلیت‌هایی همچون سنجش تعداد ضربان قلب، اندازه‌گیری فشار خون، بررسی میزان دمای بدن، گام‌شمار، کالری‌سنج و مسافت‌سنج در آن جا داده‌شده‌اند. این ساعت فوق‌العاده می‌تواند اطلاعات به دست آمده از حسگر‌های مختلف خود را جمع‌آوری کرده و تحلیل دقیقی از وضعیت سلامتی‌تان به شما ارائه دهد. به کمک شارژر وایرلس داخل بسته‌بندی محصول، آن را در کمترین  زمان ممکن شارژ کنید.

این ساعت هوشمند برای طیف گسترده‌ای از کاربران مناسب بوده و علاوه بر موقعیت‌های ورزشی، در موقعیت‌های رسمی و روزمره نیز کاربرد دارد. افرادی که از سیستم‌عامل‌های iOS و اندروید استفاده می‌کنند، می‌توانند به این ساعت هوشمند متصل شوند. قطب‌نمای دیجیتال یکی از بهترین امکاناتی است که به کار کوهنوردان می‌آید و در این ساعت نیز چنین امکانی قرار داده‌شده‌است. این محصول هم‌اکنون با قیمت 1,190,000 تومان در وبسایت تکنوکلاینت موجود است.

سخن آخر

در این مقاله به معرفی 5 ساعت هوشمند زیر 2 میلیون و 500 تومان پرداختیم. این ساعت‌های هوشمند با توجه به قیمتی که دارند، امکانات خوبی را در اختیار کاربر قرار می‌دهند. بهتر است پیش از اقدام به خرید، به خوبی درباره امکانات هر کدام تحقیق کرده و ببینید از یک ساعت هوشمند چه انتظاراتی دارید. البته قبل از آن بد نیست به ظاهر ساعت‌ها نیز نگاهی بیندازید و ساعتی را انتخاب کنید که باب طبع‌تان باشد.

اگر تاکنون تجربه استفاده از هر یک از این پنج ساعت هوشمند را داشته‌اید، لطفا نظر خود را در قسمت نظرات برای ما بنویسید تا بقیه کاربران هم از تجربیات شما استفاده کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *