تین کلاینت

چرا به جای کیس، تین کلاینت بخریم؟

چرا به جای کیس، تین کلاینت بخریم؟

استفاده از تین کلاینت و تب و تاب خرید این دستگاه کوچک بسیار فراگیر شده است. مدیران کسب و کارهای کوچک و بزرگ به جای هزینه کردن برای خرید کیس‌های کامپیوتر به سراغ دستگاه‌های کوچک (تین کلاینت‌ها) رفته اند زیرا بسیار به صرفه تر و کارایی بالاتری دارند. در این مقاله قصد داریم به سوال چرا به جای کیس، تین کلاینت بخریم؟ بپردازیم. در ادامه با ما همراه باشید.

مزایای استفاده از تین کلاینت بجای کیس کامپیوتر:

1. تین کلاینت ها با توجه به ابعاد کوچکتر و قرار گیری در پشت مانیتور و یا روی میز نسبت به کیس ها فضای بسیار کمتری را اشغال می کنند.

2. طراحی در ساخت و ظاهر زیبا و تنوع در تین کلاینت ها باعث متمایز بودن آنها از کیس کامپیوترها می باشد .

3. قیمت مناسب و کمتر تین کلاینت ها نسب به کیس کامپیوتر ها (تین کلاینت ها از 2 میلیون تا 20 میلیون اما کیس کامپیوتر ها حداقل از 7 میلیون به بالا قیمت گذاری می شود)

4. انتخاب تین کلاینت ها با رم و حافظه متناسب با کاربری مربوط به کاربر (اداری – گرافیکی)

5. استفاده از حافظه های SSD در تین کلاینت ها که سرعت و پردازش بالاتری نسبت به حافظه های HDD کیس ها دارند.

6. عدم نیاز به کارت گرافیک در تین کلاینت ها چون آنبرد هستند.

7. فن لس بودن یعنی نیاز به فن نداشته و توسط قطعه ای به نام هیت سینک گرمای کمی که توسط پردازنده ایجاد می شود را خنک میکند .

8. تین کلاینت‌ها مصرف برق بسیار کمتری نسبت به کیس کامپیوتر‌ها دارند .تین کلاینت ها حدودا بین 10 تا 30 وات در ساعت است در صورتی که کیس کامپیوتر ها حدود 250 وات در ساعت مصرفی دارند.

9. عمر مفید تین کلاینت‌ها را میتوان با پارامتر MTBF محاسبه کرد. از آن جایی که عمر مفید تین کلاینت ها حدودا 10 سال است و بیشتر از کیس کامپیوترها می باشد.

10. هزینه نگهداری و پشتیبانی خیلی کمتر از کیس می باشد. 

11. استحکام و دوام­‌کاری فوق­‌العاده تین کلاینت‌ها کارکرد 24­ ساعته در 7­روز هفته می باشد.

کمپانی تکنوکلاینت واردکننده تین کلاینت از برترین برندهای روز دنیا با گارانتی معتبر مشغول به فعالیت است. هدف ما در این مجموعه ارائه محصولات با بهترین کیفیت و کمترین قیمت به دست شما عزیزان است. جهت خرید می توانید از مشاوره رایگان متخصصین ما استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *