زیروکلاینت

کاربرد زیروکلاینت در آژانس هواپیمایی

کاربرد زیروکلاینت در آژانس هواپیمایی

چرا زیروکلاینت در آژانس هواپیمایی ؟

از زیروکلاینت ها نیز میتوان در آژانس‌های هواپیمایی استفاده کرد. استفاده از زیروکلاینت در آژانس‌های هواپیمایی نیازمند یک کادر فنی و متخصص برای این کار است. شرکت های فعالی در زمینه ی پیاده‌سازی زیروکلاینت فعالیت میکنند. شرکت تکنوکلاینت مجری شبکه های مبتنی بر زیروکلاینت در کشور میباشد.

مزایای زیروکلاینت در آژانس هواپیمایی

کیفیت تصویر

درآژانس‌های هواپیمایی استفاده از زیروکلاینت ها میتواند مشکل استفاده از مانیتور دوم را به راحتی حل کند. زیرو کلاینت ها معمولا از دو مانیتور یا بیشتر به صورت همزمان پشتیبانی میکنند. میتوانید به دلیل کیفیت تصویر خوب زیروکلاینت ها آنها را به مانیتورهای بزرگ برای نمایش پروازها، وصل کنید. کیفیت تصویر در زیروکلاینت بستگی به پروتکلی دارد که از آن برای انتقال تصویر استفاده میکنید. در مورد پروتکل تصویر در زیروکلاینت ها بعدا صحبت خواهیم کرد.

پشتیبانی راحت

استفاده از زیروکلاینت ها در آژانس‌های هواپیمایی میتواند مدیریت را برای پشتیبان سایت راحت تر کند.

در زیروکلاینت تمامی اعمال کاربران قابل مشاهده و ضبط است. چون برای هر زیروکلاینت یک ماشین مجازی ساخته می‌شود در نتیجه کاربر گویی پشت یک سیستم کامل نشسته هست اصلا حس دسکتاپ مجازی به وی القاء نمیشود.

زیروکلاینت ها چون فاقد رم و هارد هستند در نتیجه خرابی کمتری ندارند و استفاده از زیروکلاینت ها بازدهی بیشتری خواهد داشت. در زیروکلاینت ها ما نمیتوانیم ویندوز نصب کنیم و همه ی ماشین های مجازی روی سرور تعریف میشوند، از طرفی چون سرور به بهترین شکل ممکن نگه داری می‌شود در نتیجه قابلیت اطمینان بالا میرود.

در استفاده از زیروکلاینت دیگر نگران به روزنگه داشتن آنتی ویروس نباید باشید. چرا که ما در زیروکلاینت تنها به یک نسخه از آنتی ویروس نیاز داریم که روی سرور نصب می‌شود در نتیجه تمامی زیروکلاینت ها از آنتی ویروس استفاده خواهند کرد. به روز نگه داشتن همان یک آنتی ویروس برای کافی است و عکس پی سی ها در زیروکلاینت نیاز به نصب تک تک روی آن ها نداریم.

استفاده اززیروکلاینت‌ها در آژانس‌های هواپیمایی باعث کاهش استفاده ازنیروی انسانی خواهد شد دیگر نیازبه نیروی فنی پشتیبانی نخواهیم داشت.

هزینه پایین

هزینه ی استفاده از زیروکلاینت بسیار پایینتر از هزینه ی پیاده‌سازی با پی سی است. زیروکلاینت ها در نهایت هزینه ی کلی برای تجهیز یک آژانس هواپیمایی را کاهش میدهند. قیمت هر زیروکلاینت بین 500 هزار تومان تا 2 میلیون تومان است. تصور غلط اینکه زیروکلاینت ها قدرت و کارایی پی سی ها را ندارند غلط است. افرادی بر این باورند که زیروکلاینت ها با رم و هارد ناچیزی که دارند و اینکه ماهیت سخت افزاری ندارند ،کارایی هم ندارند. این تصور کاملا غلط است چرا که در استفاده از زیروکلاینت ها شما با یک سرور قدرتمند سروکار دارید و گویی برای پردازش اعمالتان پشت یک سرور قدرتمند نشسته اید.

مسلما قدرت پردازش یک سرور از یک پی سی بیشتر است. تمامی پردازش ماشین های مجازی برعهده ی پردازنده ی قدرتمند سرور است و فقط نتیجه در زیروکلاینت نمایش داده می‌شود .پس قدرت پردازش در استفاده از زیروکلاینت ها نه تنها پایین نیست بلکه بیشتر از پی سی ها است.

زیروکلاینت ها در آژانس‌های هواپیمایی امروزه به ساده ترین شکل خود استفاده میشوند .یکی از ساده ترین پروتکلهایی که امروزه آژانس‌های هواپیمایی برای زیروکلاینت های خود استفاده میکنند پروتکل مجازی‌سازی RDP است.

استفاده از این پروتکل نیاز به تخصص خاصی ندارد و به راحتی پیاده‌سازی می‌شود.

استفاده ازاین پروتکل مجازی‌سازی تمامی مزایای استفاده از زیروکلاینت راخواهد داشت. برای آژانس‌های هواپیمایی به‌طورحتم این پروتکل مجازی‌سازی پیشنهاد می‌شود.

امروزه دراکثر آژانس‌های هواپیمایی سرور وجود دارد پس چرا از سرور قدرتمند بهینه استفاده نشود و به‌جای پی‌سی،زیروکلاینت خریداری کنیم.

شرکت تکنوکلاینت واردکننده‌ی عمده تین کلاینت و زیروکلاینت های HP و Dell در کشور میباشد.

برای پیاده‌سازی یکی از پروتکل‌های مجازی‌سازی و مشاوره به صورت 24ساعته با مشاوران ما درتماس باشید.

برای اطلاعات بیشتر به سایت تکنوکلاینت مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *