نمایش 1–12 از 27 نتیجه

تین کلاینت مناسب طراحی گرافیکی سه‌بعدی و محاسباتی پیشرفته

تین کلاینت‌ها به دلیل اینکه از پردازنده‌های ثابت و بدون تغییر استفاده می‌کنند به دسته‌بندی برای کاربری‌های مختلف تقسیم می‌شوند. کاربری مناسب برای پردازش‌های سنگین یکی از دسته‌بندی‌های تین کلاینت‌ها برای انتخاب راحت‌تر از بین تین‌کلاینت‌های موجود می‌باشد.

این کاربری برای بخش روابط عمومی ادارات و بخش های طراحی کارخانجات، کلاس هاس آموزشی مدارس و دانشگاه ها، بخش های طراحی و معماری شرکت های خصوصی و غیره مناسب است. کاربری پردازش‌های سنگین شامل کار با نرم افزارهای گرافیکی دو بعدی و سه بعدی، نرم افزارهای میکس و مونتاژ، مانیتورینگ، نرم افزارهای ریاضی و مهندسی، برنامه نویسی اپلیکیشن و وب و غیره میباشد.

تین کلاینت های موجود در این کاربری معمولا تین کلاینت های چهار هسته ای به بالا میباشند. پیشنهادهای متنوعی برای کاربری سنگین مانند Core i5 ،Core i7 و پردازنده‌های قوی AMD در این کاربری وجود دارد. این کاربری بخش هایی از هر مجموعه ای را که در آن طراحی و کارهای محاسباتی انجام میدهند را پوشش میدهد. برای استفاده در موارد فوق میتوانید انواع تین کلاینت موجود در این کاربری را انتخاب کنید.

انتخاب تین کلاینت مناسب از کاربری پردازش سنگین بستگی به بودجه شما دارد. میتوانید بالاترین حد دستگاه و یا پایینترین حد دستگاه را بسته به میزان بودجه انتخاب کنید. البته انتخاب میزان رم و هارد هم نیز در قیمت نهایی تاثیر گذار است. میتوانید با توجه به بودجه خود گزینه صحیح را انتخاب کنید.

شرکت تکنوکلاینت بیش از پیش به مشتریان خود توجه داشته و برای سهولت در انتخاب، تین کلاینت های موجود در سایت خود تکنوکلاینت را بر اساس کاربری دسته بندی کرده است.

اگر همچنان در انتخاب تین‌کلاینت مناسب تردید دارید می‌توانید به صورت 24ساعته برای مشاوره با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.