تکنولوژی

معرفی تبلت مدل HP Pro 10 EE G1

معرفی تبلت مدل HP Pro 10 EE G1

در این مقاله قصد معرفی یکی دیگر از تبلت های پرفروش شرکت اچ پی را داریم. این تبلت مدل HP Pro 10 EE G1 نام دارد که در بین کاربران ایرانی از محبوبیت خاصی برخوردار است. این تبلت به صرفه که از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار است دارای ویژگی های زیر است:

سخت افزاری

از نظر سخت افزاری تبلت HP Pro 10 EE G1 دارای یک پردازشگر چهارهسته ای از نوع Intel Atom z3735F با فرکانس 1.8 گیگاهرتز میباشد که برای یک تبلت بسیار مناسب و قدرتمند است.

حافظه رم این تبلت از نوع DDR3 با ظرفیت 2 گیگابایت است. یک حافظه داخلی 64 گیگابایتی از نوع eMMC آن را همراهی میکند. پردازنده گرافیگی این تبلت از نوع Intel HD Graphics است.

یک صفحه نمایش 10.1 اینچی از نوع IPS در این تبلت با کیفیت تصویر HD با رزولوشن 1280*800 خودنمایی میکند. دوربین جلوی این تبلت 2 و دوربین پشتی آن 5 مگاپیکسل است. میتوان گفت تنها ایرادی که به این تبلت وارد است وزن آن است که حدود 855 گرم است. البته به دلیل وجود پورت های متعدد روی این تبلت و کاربردی کردن آن انتظار بیشتری از آن نمیرفت.

نرم افزاری

بر روی این تبلت به صورت پیش فرض ویندوز 8.1 نسخه پرو نصب شده است تا از قابلیت های آن به طور کامل استفاده شود اما میتوان ویندوز آن را به نسخه 10 مایکروسافت نیر ارتقاء داد.

همچنین برای کاربرانی که دوست دارند از سیستم عامل اندروید نیز استفاده کنند این خبر خوش را داریم که با توجه به پردازنده اتم موجود در این تبلت میتوان این سیستم عامل را نیز روی آن نصب کرد.

ظاهر تبلت HP Pro 10 EE G1

از نظر ظاهری میتوان گفت که اگر با وزن نسبتا بالای این تبلت و قطر آن کناربیایم با تبلتی بی نظیر روبه رو هستیم. در گوشه سمت چپ تبلت کانکتور برق تبلت به همراه یک پورت mini HDMI و هدفون و کارت حافظه خارجی در زیر یک پوشش قرار گرفته‌اند و در بالای آن کلیدهای ولوم تبلت قرار دارد. در پایین تبلت سوکت اتصال به کیبورد فیزیکی و در بالای آن کلید روشن و خاموش قرار گرفته شده است.

همچنین در زیرصفحه نمایش کلید لمسی هوم مخصوص ویندوز 8 تعبیه شده است.

سخن پایانی:

تبلت HP Pro 10 EE G1 یک تبلت حرفه ای برای کاربران عادی ،دانشجوبان و دانش آموزان است که با قیمتی عالی در دسترس آنها قرار دارد. هم اکنون میتوانید این تبلت عالی را از سایت ما خرید نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *