زیروکلاینت

زیروکلاینت آل این وان LG

زیروکلاینت آل این وان LG

زیروکلاینت دستگاهی کوچک است، که برای اتصال به سرور استفاده می‌شود. اما زیروکلاینت آل این وان علاوه بر زیروکلاینت دارای مانیتور نیز می‌باشد و نیازی به خرید مانیتور به صورت مجزا ندارد.

از مهمترین زیروکلاینت های آل این وان موجود بازار کشور ما می‌توان به زیروکلاینت های HP t310 AIO اشاره کرد که بسیار نیز طرفدار دارند.

اما کمپانی ال جی در اقدامی عجیب برای اولین بار محصولی را در ارتباط با دنیای VDI معرفی کرده است. قبل از این کمپانی ال جی هیچ محصولی را در بازار تین کلاینت ها و زیروکلاینت ها ارائه نکرده بود.

ویژگی‌های زیروکلاینت آل این وان ال جی

زیروکلاینت آل این وان LG دارای یک نمایشگر بزرگ 24 اینچی میباشد که دارای کیفیت Full HD میباشد. این صفحه نمایش وظیفه نمایش فریمور این زیروکلاینت را بر عهده دارد.

همچنین میتوان از این زیروکلاینت آل این وان به عنوان یک مانیتور جداگانه استفاده کرد. کیفیت صفحه نمایش این زیروکلاینت فوق العاده و از نوع IPS است.

زیروکلاینت آل این وان ال جی برای اتصال به سرور مرکزی از تراشه Teradici 2321 استفاده میکند. این چیپست ساخت کمپانی Teradici (محصول کشور لهستان) است، که برای اتصال با پروتکل  Horizon View به سرور بهینه سازی شده است. این چیپست کوچک وظیفه نمایش فریمور زیروکلاینت و نیز بهینه سازی تصویر را بر عهده دارد.

زیروکلاینت های Teradici  بسیاری در بازار کشور ما وجود دارند. اما زیروکلاینت های Teradici آل این وان بسیار کمتر هستند. این زیروکلاینت دارای وزن حدود پنج کیلوگرم و پایه نگه دارنده زیبا میباشد که هم به صورت عمودی و هم به صورت افقی قرار می‌گیرد. همچنین پورت‌های ورودی و خروجی آن شامل چهار پورت USB2.0 و دو پورت میکروفن و هدست می‌باشد.

نتیجه گیری:

زیروکلاینت آل این وان ال جی یک زیروکلاینت عالی برای استفاده از پروتکل قدرتمند هورایزن میباشد. این زیروکلاینت مناسب سازمان ها، ادارات و حتی آژانس های هواپیمایی میباشد که زیبایی محیط کار برای آنها یک معیار مهم به شمار میرود.  

زیروکلاینت آل این وان ال جی را میتوانید هم اکنون در سایت تکنوکلاینت به صورت آنلاین تهیه کنید.

تکنوکلاینت واردکننده عمده تین کلاینت و زیروکلاینت های برندهای معتبر دنیا میباشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *