مینی کامپیوتر و مینی کیس

کیس‌ گیمینگ مناسب PES و Warzone

کیس‌ گیمینگ مناسب PES و Warzone

این روزها دنیای بازی های کامپیوتری بسیار داغ است و بازی های کامپیوتری طرفدارای خاص خود را دارد. کنسول های بازی نیز دارای طرفداران زیادی است و این روزها مخاطبین زیادی را سرگرم خود کرده است. اما امروز میخواهیم در مورد کیس های گیمینگ صحبت کنیم و صحبت در مورد کنسول های بازی را به زمان دیگری موکول میکنیم. برای اینکه بدانیم چه کیس‌ گیمینگ مناسب PES و Warzone خواهد بود در ادامه همراه ما باشید.

کیس‌های گیمینگ دارای کانفیگ‌های متفاوتی هستند و هر کدام برای گروهی از بازی ها به کار می‌آید. این در صورتی است که بخواهیم بهترین خروجی را برای بازی مورد نظر از کیس گیمینگ خود داشته باشیم. بازی های کامپیوتری نیز در زمان عرضه لیستی از بهترین کانفیگ ها را برای اجرای خود به همراه دارند. پیشنهاد ما این است که از کانفیگ پیشنهادی بازی مورد نظر کمی بالاتر انتخاب شود تا بهترین کارایی را در حین اجرا داشته باشد.

مهمترین فاکتورها در انتخاب کیس گیمینگ به صورت زیر است:

1- پردازنده

2- رم

3- گرافیک

4- سیستم خنک کنندگی

در انتخاب یک کیس گیمینگ پردازنده فاکتور مهمی است که باید دقت شود. پردازنده نقش مهمی در روان بودن بازی ایفا میکند که در کنار آن مقدار رم انتخاب شده به کمک آن خواهد آمد پس انتخاب رم نیز مهم است. پیشنهاد میشود که با توجه به پردازنده کیس گیمینگ رم آن نیز از نوع DDR4 انتخاب شود تا بهترین خروجی را داشته باشیم.

گرافیک یکی دیگر از فاکتورهای مهم در انتخاب کیس گیمینگ است. در واقع مهمترین فاکتور گرافیک است که نقش مهمی در کیفیت بازی و روان بودن آن ایفا میکند.

سیستم خنک کنندگی نیز در کنار این فاکتورها باید رعایت شود چرا که در هنگام اجرای بازی گرمای زیادی از پردازنده و گرافیک کیس گیمینگ ایجاد شده و باید به سرعت تهویه شود.

امروز استفاده از سیستم های خنک کنندگی مایع در کیس های کامپیوتری بسیار رواج پیدا کرده است. اما برای اینکه بهتر بتوانید کیس گیمینگ خود را انتخاب کنید با چند مثال شما را همراهی خواهیم کرد.

انتخاب کیس گیمینگ مناسب برای بازی معروف PES 2021

کیس‌ گیمینگ مناسب PES و Warzone

 

از سری بازی های جذاب و موفق در زمینه ورزشی و فوتبال است که طرفداران بسیار زیادی دارد. این بازی یک تجربه جدید و لذت بخش از دنیای فوتبال را در اختیار مخاطب قرار میدهد.

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای این بازی به شرح زیر است:

CPU : Core i5-3470 / AMD FX 4350
RAM : 8GB
VGA : NVIDIA GTX 670 / AMD HD 7870
VGA Memory : 2 GB VRAM

سیستم پیشنهادی ما برای اجرای روان این بازی به شرح زیر است:

CPU : Core i7-3770 / AMD FX 8350
RAM : 8GB
VGA : NVIDIA GTX 760 / AMD R9 270X
VGA Memory : 4 GB VRAM

ملاحظه فرمودید که سیستم پیشنهادی ما از حداقل پیشنهادی کمپانی برای اجرای این بازی بیشتر است چرا که میخواهیم بسیار روان و بدون لگ این بازی را اجرا کنیم پس سیستمی بالاتر از پیشنهاد کمپانی انتخاب میکنیم.

انتخاب کیس‌گیمینگ مناسب برای بازی معروف Warzone

کیس‌ گیمینگ مناسب PES و Warzone

 

یکی از بازی‌های مهیج سبک Battle Royal است که در آن بازیکنان سراسر جهان به صورت آنلاین با یکدیگر نبرد میکنند.این بازی به یک عنوان بزرگ در میان گیمرهای جهان تبدیل شده است و هر روز نیز به طرفداران آن اضافه می‌شود.

سیستم پیشنهادی با فریم بالا برای اجرای این بازی به شرح زیر است:

VGA : GTX 1080 / RTX 2070 Super / RX Vega
CPU : Intel i7-8700K / AMD Ryzen 1800X
RAM : 16GB
OS : Windows 10 64 Bit

و اما سیستم پیشنهادی ما برای اجرای روان این بازی با فریم بالا به شرح زیر است :

VGA : NVIDIA RTX 2080 Super
CPU : Intel i7-9700K / AMD Ryzen 2700X
RAM : 16GB
OS : Windows 10 64 Bit

در این مقاله به معرفی کیس‌ گیمینگ مناسب PES و Warzone پرداختیم. حال میدانیم که چطور برای اجرای یک بازی گرافیکی با بالاترین کیفیت باید کیس گیمینگ مورد نظر را انتخاب کنیم. اگر برای انتخاب کیس گیمینگ مورد نظر خود نیاز به مشاوره رایگان و راهنمایی خرید داشتید میتوانید همواره با کارشناسان تکنوکلاینت تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *