زیروکلاینت

معرفی ارزان ترین زیروکلاینت ها

معرفی ارزان ترین زیروکلاینت ها

[vc_row][vc_column][vc_column_text]زیروکلاینت‌ها جایگزینی برای کامپیوترهای شخصی کاربر است و کار آن تنها انتقال تصویر از سرور به سمت کاربر است. زیروکلاینت ها دارای سخت افزاری هستند که فقط برای اجرای فریم ور برای ارتباط با سرور مورد استفاده قرار می گیرد و سخت افزاری قدرتمندی ندارد که کاربر بتواند در موارد دیگر مانند نصب ویندوز از آن استفاده کند مگر از نوعی تحت عنوان فلکسیبل استفاده کند. در این مقاله سعی داریم ارزان ترین زیروکلاینت ها را به شما معرفی کنیم.

زیروکلاینت ها به تنهایی کاربردی ندارد و برای قابل استفاده بودن نیاز به سرور دارد که به آن متصل شود و سیستم عامل مورد نیاز کاربر را در اختیارش قرار دهد.

معرفی ارزان ترین زیروکلاینت ها

 

شرکت های تولید کننده زیروکلاینت ها عبارت اند از:

  • زیروکلاینت HP
  • زیروکلاینت DELL Wyse
  • زیروکلاینت Centerm
  • زیروکلاینت Atrust
  • زیروکلاینت Vcloudpoint
  • زیروکلاینت Ncomputing
  • و …

انواع پروتوکل های ارتباطی در زیروکلاینت ها:

پروتکل RDP :

این پروتکل توسط شرکت مایکروسافت ارائه شده است. این پروتکل پایه تمام پروتکل های ارتباطی می باشد.

این پروتکل برای متصل شدن به کامپیوتر ها از راه دور استفاده می شود که نرم افزار آن در ویندوز Remote Desktop Connection است.

پروتکل Citrix

پروتکل مربوط به شرکت Citrix است. این پروتکل از قدرتمند ترین پروتکل ها در زمینه ی مجازی سازی است. ICE پروتکل اولیه و HDX پروتکل جدید است که با کمک آن می توان از کارت گرافیک درون سازمان استفاده کرد.

این کمپانی برای Desktop و Citrix Virtual App از این پروتکل ها استفاده کرده است.

پروتکل‌های Blast و PCOIP

این پروتکل متعلق به شرکت WMware می باشد، اولین پروتکل ارائه شده این شرکت PCOIP و اکنون پروتکل BLAST به محصولات این کمپانی اضافه شده است.

کمپانی WMware  از این پروتکل برای مجازی سازی دسکتاپ یعنی Horizon View استفاده می کند.

بعضی از زیروکلاینت ها که از این پروتکل استفاده می کنند دارای پردازنده ی Teradici هستند که به نسبت بقیه، دارای سرعت و کیفیت بالاتری هستند و به نسبت از قیمت بالاتری برخوردار هستند.

معرفی ارزان ترین زیروکلاینت ها:

کمترین قیمت در زیروکلاینت ها مربوط به زیروکلاینت هایی است که از پروتکل RDP استفاده میکنند و قیمت زیروکلاینت‌هایی که پروتکل Citrix را پشتیبانی می کند به نسبت گران تر از RDP می باشد و زیروکلاینت‌هایی که از پروتکل PCOIP استفاده می کنند و دارای پردازنده ی Teradici هستند از گرانترین زیروکلاینت ها به شمار می آیند. در ادامه به معرفی ارزان ترین زیروکلاینت ها می‌پردازیم.

زیروکلاینت Dell Wyse D200

این زیروکلاینت دارای پردازنده Teradici TERA1100 PCOIP می باشد و حافظه رم این زیروکلاینت از نوع DDR3 128 MB و دارای 32 MB حافظه ی داخلی  می باشد.

زیروکلاینت Dell Wyse VX0

دومین محصول از لیست ارزان ترین زیروکلاینت مدل Dell Wyse VX0 است. این زیروکلاینت دارای پردازنده ی VIA Eden می باشد و رم این دستگاه از نوع DDR2 1GB و دارای حافظه داخلی FLASH 2 GB است.

زیروکلاینت Dell Wyse CXO

رم این زیروکلاینت از نوع DDR2 512 MB می باشد و پردازنده ی این دستگاه VIA C7 1 GHZ می باشد و از حافظه داخلی سرور استفاده می کند.

زیروکلاینت HP GT 7720

پردازنده ی این دستگاه دو هسته ای از نوع AMD Turion X2 با فرکانس کاری 3/2 گیگا هرتز می باشد که برای زیروکلاینت عالی می باشد.

رم این دستگاه از نوع DDR2 است که تا دو گیگابایت قابلیت ارتقاء دارد.

زیروکلاینت IGEL M310C

پردازنده ی این دستگاه VIA Eden VX855 است که فرکانس آن تا 500 GHZ قابل ارتقاء می باشد و این دستگاه 1 هسته ای است.

حافظه ذخیره سازی این زیروکلاینت از نوع FLASH 1 GB می باشد و رم این دستگاه DDR3L 1 GB می باشد.

زیروکلاینت Dell Wyse 3010 TX0

یکی دیگر از ارزان ترین زیروکلاینت، زیروکلاینت Dell Wyse 3010 TX0 است. این زیروکلاینت دارای پردازنده ی Marvell تلا 1.2 گیگاهرتز قابل ارتقاء باشد و حافظه رم این دستگاه از نوع DDR3 1 GB است.

زیروکلاینت HP T420

این دستگاه دارای پردازنده ی AMD Embedded G-Series GX-209IA SOC می باشد. فرکانس این پردازنده  تا 1 گیگابایت می باشد و دارای دو هسته است.

زیروکلاینت HP T610

پردازنده ی این زیروکلاینت AMD T56N و دارای 2 هسته می باشد و فرکانس آن تا 1.65 گیگاهرتز قابل ارتقاء می باشد و از هارد های SSD SATA 4 GB برای سیستم عامل HP Thinpro بهره می برد.

رم قابل پشتیبانی این دستگاه نیز DDR3L می باشد.

زیروکلاینت HP T520

پردازنده ی این زیروکلاینت GX-212JC می باشد و دستگاه 2 هسته ای است و فرکانس این دستگاه تا 1.2 گیگاهرتز قابل ارتقاء است.

رم این دستگاه از نوع DDR3L با ظرفیت 2 گیگابایت است.

زیروکلاینت HP T410

پردازنده ی این دستگاه Cortex-A8 RISC MPU که تا 1 گیگا هرتز قابل ارتقاء می باشد و رم این دستگاه از نوع DDR3 است که تا 1 گیگا بایت قالیت ارتقاء دارد.

زیروکلاینت HP T430

پردازنده ی این دستگاه از نوع Intel Celeron Proceddor N4000 است که تا 2.6 گیگاهرتز قابل ارتقاء است و دستگاه 2 هسته ای است و رم آن از نوع DDR4 است.

در ادامه به معرفی برخی دیگر از ارزان ترین زیروکلاینت ها پرداخته ایم. در صورت هر گونه سوال با متخصصین ما در تکنوکلاینت تماس حاصل فرمایید.

  • زیروکلاینت Dell Wyse 5030 PXN
  • زیروکلاینت LG CBV42L
  • زیروکلاینت HP T310 G1
  • زیروکلاینت Dell Wyse 7030
  • زیروکلاینت HP T310 QUAD-Display
  • زیروکلاینت HP T240
  • زیروکلاینت LG CBV42L
  • زیروکلاینت 10 ZIG V1200-P
  • زیروکلاینت 10 ZIG V1206-P
  • زیروکلاینت HP T310 G1
  • زیروکلاینت Dell Wyse 5030 PXN
  • زیروکلاینت HP T310 G2

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column]

[/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *