تین کلاینت

کاربرد تین‌کلاینت در بیمارستان

کاربرد تین کلاینت در بیمارستان

امروزه کاربرد تین‌کلاینت در بیمارستان‌ها اثبات شده‌ و کمتر بیمارستانی پیدا می‌شود که از تین‌کلاینت استفاده نکرده‌باشد. در واقع تین‌کلاینت‌ها دیگر به عضو جداناشدنی بیمارستان‌ها تبدیل‌شده‌اند و امروزه یکی از دغدغه‌های مدیران IT انتخاب یک تین‌کلاینت خوب و مطمئن از میان انواع تین‌کلاینت است. در این مطلب هدف ما کمک به شما در جهت انتخاب مناسب‌ترین تین‌کلاینت براساس نیاز شماست. برندهای مختلفی برای تین‌کلاینت در بازار موجود هستند ولی انتخاب یک برند مطمئن لازمه‌ی کسب دانش کافی است. کمپانی HP در دنیای IT زبانزد است. برای مشاهده تمامی تین‌کلاینت‌های HP کلیک کنید.

کمپانی تکنوکلاینت با ارائه‌ی تین‌کلاینت و زیروکلاینت خیال مدیران IT را آسوده کرده و مفتخر است تین‌کلاینت‌های خود را با ضمانت تعویض به مشتریان گرامی ارائه دهد. پیشنهاد ما  به شما استفاده از تین‌کلاینت‌های برند HP است چون کیفیت آنها تضمین شده‌است و اکثر مشتریانی که از آنها استفاده کرده‌اند، عملکرد فوق‌العاده آنها را تایید کرده‌اند. اما سوال اصلی که این مقاله حول محور آن نوشته‌شده این است که تین‌کلاینت در محیط بیمارستان چه کارآیی می‌تواند داشته‌باشد. برای پاسخ به این سوال، تا انتهای مقاله ما را همراهی کنید. 

در یک بیمارستان بخش‌های مختلفی وجود دارد و تین‌کلاینت در هر کدام از این بخش‌ها، کاربرد خاص خود را دارد. در ادامه به تفصیل درباره این موضوع صحبت خواهد شد. 

بخش اداری و پذیرش

همان‌طور که می‌دانید بخش اداری هر بیمارستان، قلب تپنده‌ آن است. می‌خواهیم این بخش را به تین کلاینت مجهز کنیم اما این کار چه فایده‌ای دارد؟! در بخش‌های پذیرش بیمارستان‌ها یک کامپیوتر وجود دارد. این کامپیوتر باید بتواند به‌صورت 24 ساعته و هفت روز هفته کار کند. از آنجایی که تین‌کلاینت‌ها که فاقد هر نوع قطعه مکانیکی  متحرک در خود هستند، می‌توانند به‌صورت 24 ساعته بدون وقفه کاربر خود را همراهی کنند. در بخش‌های پذیرش بیمارستان‌ها باید کامپیوتری استفاده شود که سرعت بالایی داشته‌باشد؛ چرا که کند بودن سرعت سیستم باعث ازدحام و ایجاد صف‌های طولانی می‌شود. تین‌کلاینت‌های کمپانی HP به دلیل مجهز بودن به حافظه‌های SSD، از سرعت فوق‌العاده بالایی برخوردار هستند. علاوه بر اینها، قطعات تین‌کلاینت‌های HP با هم هماهنگ بوده و ساخت کمپانی‌های آمریکایی هستند. این موضوع باعث افزایش سرعت و دوام تین‌کلاینت می‌شود.

در بخش‌های پذیرش بیمارستان‌ها معمولاً پذیرش در اتاقی کوچک و شیشه‌ای قرار می‌گیرد و در چنین مکانی باید از کامپیوتری استفاده شود که تولید صدا و گرما نکند. تین‌کلاینت‌های کمپانی HP بدون فن هستند و این تین کلاینت‌ها به‌هیچ‌وجه صدایی از خود تولید نمی‌کنند. این تین کلاینت‌ها همچنین به دلیل نداشتن فن باعث تولید گرما نخواهند شد. در مجموع، سرعت تین‌کلاینت‌ها در مقایسه با PC  بیشتر است. بنا به دلائل بالا و همچنین به خاطر اینکه استفاده از تین‌کلاینت بسیار مقرون‌به‌صرفه تر است، استفاده از تین‌کلاینت در بخش‌های اداری توصیه می‌شود؛ همچنین تین‌کلاینت‌ها  می‌توانند محیطی زیبا را در بخش‌های اداری ایجاد کنند؛ چون اندازه آنها بسیار کوچک است و اسقرار تین‌کلاینت روی میز جلوه‌ای زیبا به میز کاربر می‌دهد.

پیشنهاد ما برای استفاده تین‌کلاینت در بخش اداری و پذیرش بیمارستان، استفاده از تین‌کلاینت‌های مدل‌های زیر است. 

Thin Client HP t610

Thin Client HP t520

تین‌کلاینت در بیمارستان

بخش کلینیک و اتاق عمل

در این بخش‌ نیز پیاده‌سازی تین‌کلاینت بسیار توصیه می‌شود اما چرا؟! در بخش کلینیک و اتاق عمل، کاربران از نرم‌افزارهای پردازش تصویری مانند PACS استفاده می‌کنند و کیفیت تصویر سیستم باید بالا باشد. تین‌کلاینت‌های HP مجهز به تراشه‌های گرافیکی AMD هستند. به همین خاطر این تین‌کلاینت‌ها خروجی تصویر معادل 4K دارند. البته می‌توانید از تین‌کلاینت‌هایی که شکاف جداگانه برای کارت گرافیک دارند نیز استفاده کنید. برخی تین‌کلاینت‌های کمپانی HP دارای این اسلات می‌باشند. علاوه بر اینها، سیستم بیمارستان برای پردازش تصویر به شبکه‌ی داخلی و سرور متصل است. استفاده از تین‌کلاینت با پورت شبکه 1000 یا گیگ می‌تواند بسیار مؤثر باشد . تقریباً تمامی تین‌کلاینت‌های HP داری پورت شبکه گیگ هستند.

پیشنهاد ما برای استفاده تین‌کلاینت در بخش کلینیک و اتاق عمل بیمارستان، استفاده از تین‌کلاینت‌های مدل‌های زیر است. 

Thin Client HP t730

Thin Client HP t620

تین‌کلاینت در بیمارستان

بخش حراست و مانیتورینگ

امروزه اکثر بیمارستان‌ها در بخش‌های حراست خود دارای سیستم‌های مانیتورینگ می‌باشند. استفاده از تین‌کلاینت در این بخش می‌تواند بسیارمفید باشد. اما چرا؟! به دلیل استفاده از دوربین‌های IPCAM در بخش حراست، نیاز است تا سیستم مرکزی بتواند 24ساعته و هفت روز هفته روشن باشد. تین‌کلاینت‌ها می‌توانند به‌خوبی از عهده‌ی این کار بربیایند. تین‌کلاینت‌های کمپانی HP همگی کارکرد 24 ساعته و هفت روزهفته دارند. از آنجایی که دوربین‌ها تصویر را منتقل می‌کنند و تحت شبکه کار می‌کنند، لذا شبکه باید ظرفیت انتقال این حجم با سرعت بالا را داشته‌باشد. در چنین شرایطی، باید از تین‌کلاینتی استفاده شود که مجهز به پورت شبکه گیگ باشد.

تین‌کلاینت‌های کمپانی اچ‌پی همگی دارای پورت شبکه گیگ هستند. عمل مانیتورینگ در مانیتورهای بسیار بزرگ انجام می‌شود و برای این منظور باید ار تین‌کلاینت‌هایی استفاده شود که کیفیت تصویر بالایی را ارائه دهد. اینجاست که تین‌کلاینت‌های کمپانی HP به کمک مدیران شبکه آمده و با تراشه‌های گرافیکی قدرتمند خود و ارائه خروجی تصویر با کیفیت 4K، مشکل آنها را به‌راحتی حل می‌کنند. استفاده از تین‌کلاینت در این بخش علاوه بر مزایای گفته‌شده، مزایای دیگری از جمله قیمت پایین‌تر تین‌کلاینت‌ را برای کاربر به همراه دارد. 

پیشنهاد ما برای استفاده تین‌کلاینت در بخش حراست و مانیتورینگ، استفاده از تین‌کلاینت‌های مدل‌های زیر است. 

HP EliteDesk 800 G1

HP EliteDesk 705 G3

HP EliteDesk 705 G2

 

در مجموع تین‌کلاینت‌ها دستگاه‌هایی کم‌هزینه با امنیت بالا و مدیریت آسان هستند. شما می‌توانید با خیالی آسوده کارهای سازمانی خود را به آنها بسپارید و از عملکرد فوق‌العاده آنها شگفت‌زده شوید. آنها در مقایسه با کامپیوترها و لپ‌تاپ‌ها فضای کمتری را اشغال می‌کنند و ظاهری زیبا به محیط کار شما می‌بخشند. 

کلام پایانی

امیدواریم کلیه مطالب ارائه‌شده در این مقاله، برای افراد شاغل در بیمارستان و همچنین رئیس بیمارستان‌ها سودمند واقع شده‌باشد. همان‌طور که در مقالات قبلی نیز اشاره کردیم، کاربرد تین‌کلاینت‌ها تنها محدود به یک مکان خاص نبوده و می‌توانند در مشاغل مختلفی مورد استفاده قرار گرفته و باعث افزایش بهره‌وری شوند. در مقالات بعدی تکنوکلاینت، درباره کاربرد تین‌کلاینت در املاک سخن خواهیم گفت و شما را با وجه متفاوتی از این پدیده شگفت‌انگیز آشنا خواهیم کرد. 

کمپانی تکنوکلاینت به عنوان واردکننده‌ عمده تینکلاینت کمپانی HP و DELL، آماده‌ ارائه‌ی خدمات به‌تمامی مراکزدولتی و غیردولتی من‌جمله بیمارستان‌ها است. تکنوکلاینت توانسته با فراهم کردن خدماتی همچون گارانتی تعویض یک‌ساله، پنج‌سال خدمات پس از فروش و پشتیبانی فنی 24 ساعته، رضایت مشتریان را کسب کند. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با کارشناسان فروش ما تماس حاصل نموده و مشاوره رایگان برای کسب و کار خود را دریافت کنید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *