فروش انواع شارژر فندکی با بهترین قیمت

شارژر فندکی یک دستگاه الکترونیکی است که به کمک پورت یا درگاه فندک خودرو به برق خودرو متصل می‌شود. این شارژرها اصطلاحا با نام‌های «شارژر فندکی» یا «شارژر خودرو» نیز شناخته می‌شوند. به عبارت دیگر، برای شارژ کردن دستگاه‌های الکترونیکی قابل حمل در خودروها، از آنها استفاده می‌کنیم.

ویژگی‌های شارژر فندکی

  1. پورت‌های شارژ: بیشتر شارژرهای فندکی دارای یک یا چند پورت USB هستند تا بتوانند انرژی را به دستگاه‌های مختلف مثل گوشی‌های هوشمند، تبلت، دوربین و دیگر دستگاه‌های قابل حمل، منتقل کنند.
  2. ولتاژ و جریان خروجی: این ویژگی‌ها بر اساس نیاز دستگاه‌، متفاوت است. برخی مدل‌ها از جریان شارژ سریع یا فناوری‌های شارژ هوشمند پشتیبانی می‌کنند.
  3. سیستم‌های حفاظتی: شارژرهای فندکی معمولاً دارای سیستم‌های حفاظتی از جمله محافظت در برابر ولتاژ بالا، جریان بالا و گرمای زیاد هستند.
  4. کابل: بعضی از شارژرهای فندکی همراه با کابل USB عرضه می‌شوند اما برخی دیگر نه.

بهترین شارژر فندکی‌های موجود در بازار

با در نظر گرفتن مشخصات دستگاه خود، به راحتی می‌توانید دست به انتخاب زده و یک شارژر مناسب بخرید. البته در این قسمت به معرفی سه تا از بهترین شارژر‌های فندکی موجود در بازار پرداخته‌ایم که خریداران از آن‌ها راضی بوده‌اند.

  • شارژر فندکی راو پاور مدل RP-VC006با دو پورت خروجی

در حال حاضر شارژر راو مدل  RP-VC006 یکی از بهترین شارژر فندکی‌های موجود در بازار است. با استفاده از دو پورت خروجی آن شما می‌توانید به طور همزمان دو دستگاه را به شارژر وصل کنید. این شارژر برق 12 تا 24 ولت ماشین را دریافت کرده و به 5 ولت تبدیل می‌کند.

  • شارژر فندکی انکر مدلAnker PowerDrive   دارای چهار پورت خروجی

کمپانی انکر، یکی از قدرتمندترین ارائه دهندگان لوازم جانبی موبایل است. شارژر انکر مدل Power  Drive  نیز یکی از بهترین محصولات ارائه شده توسط این کمپانی است. خروجی هر یک از پورت های این شارژر 2.4 آمپر می باشد که متناسب با تمام گوشی های اندروید طراحی شده است. می توانید روی Power Drive  به عنوان بهترین شارژر فندکی شارژ سریع، حساب باز کنید. کیفیت بالای ساخت،  محافظت از دستگاه در برابر ولتاژ بالا و اتصال کوتاه و همچنین مجهز بودن به تکنولوژی iSmart از مهم‌ترین ویژگی‌های این شارژر هستند. دارا بودن گواهینامه‌هایی نظیر CET، FCC و ROHS ، حاکی از عملکرد فوق‌العاده این شارژر فندکی است.

  • شارژر فندکی سامسونگ مدل  EP-LN930CBEGUS

از آنجایی اکثر کمپانی‌های معروف از جمله سامسونگ در حال مجهز کردن تمام گوشی های جدید خود به تکنولوژی فست شارژ هستند، بهتر است شما هم برای گوشی سامسونگ خود یک شارژر فست شارژ تهیه کنید. شارژر EP-LN930CBEGUS می تواند بهترین شارژر فندکی موجود برای گوشی سامسونگ شما باشد. مسلما شارژرهای بهتر و قدرتمندتری هم وجود دارند اما به لحاظ هزینه و تطابق مدل، شارژر فندکی  EP- LN930CBEGUS  می‌تواند یک انتخاب عالی باشد. این شارژر دارای یک کابل تایپ سی به طول 1.2 متر است که وصل شدن به گوشی های سامسونگ را سهل و آسان کرده‌ است. یکی دیگر از ویژگی‌های مثبت شارژر فندکی سامسونگ، چراغ LED به کار رفته در آن است که اتصال درست شارژر را به شما نشان می‌دهد.

خرید از تکنوکلاینت

شارژرهای فندکی به دلیل سهولت استفاده و امکان شارژ دستگاه‌ها در طول سفر و در محیط خودرو بسیار محبوب هستند. با انتخاب یک شارژر با کیفیت و امکانات مطلوب، می‌توانید دستگاه‌های خود را به راحتی و بدون نگرانی از تخلیه باتری استفاده کنید.

تکنوکلاینت با بهره‌گیری از تیم فنی پشتیبانی خبره و به عنوان یک فروشگاه معتبر می‌تواند انواع لوازم جانبی موبایل از جمله انواع شارژر موبایل را در اختیار شما قرار دهد. پشتیبانی از گارانتی محصولات، پاسخگویی آنی و مشاوره تخصصی در خصوص خرید انواع تجهیزات کامپیوتری به مشتریان به صورت آنلاین، از دیگر دلایلی است که می‌تواند شما را به خرید از تکنوکلاینت ترغیب کند.