فروش انواع هلدر موبایل با قیمت

هلدر موبایل (Mobile Phone Holder) وسیله‌ای است که برای نگه‌ داشتن تلفن همراه در یک موقعیت ثابت استفاده می‌شود. این وسیله به گونه ای طراحی شده که گوشی را در جای خود نگه داشته و از لیز خوردن، افتادن یا آسیب دیدن آن حین استفاده جلوگیری کند.

چرا باید از هلدر موبایل استفاده کنم؟

با هلدر گوشی می‌تواند به شیوه‌ای راحت‌تر از تلفن همراه خود استفاده کنید و در عین حال آن را در وضعیتی ایمن و پایدار نگه دارید. هلدر موبایل به شما این امکان را می‌دهد که بدون نگه داشتن تلفن همراه در دست از آن استفاده کنید و در عین حال به رانندگی هم بپردازید. با نگهدارنده موبایل، موبایلتان همیشه به راحتی در دسترس است و می‌توانید آن را برای کارهایی مانند پخش موسیقی یا عکس گرفتن استفاده نمایید.

همان‌طور که در بالا گفتیم پایه نگهدارنده گوشی، تلفن شما را ثابت و ایمن نگه می‌دارد. به این ترتیب از افتادن تصادفی یا آسیب دیدن آن جلوگیری می‌نماید. با نگهدارنده گوشی، می‌توانید زاویه یا ارتفاع گوشی خود را برای دید مطلوب تنظیم کنید و از فشاری که به گردن و چشم وارد می‌شود، جلوگیری کنید. انواع مختلفی از هلدرهای موبایل برای موقعیت‌ها و کاربردهای مختلف، مانند پایه ماشین، پایه دوچرخه و موارد دیگر ساخته شده‌اند. این باعث می‌شود هلدر موبایل تبدیل به یک لوازم جانبی همه کاره برای استفاده های مختلف تبدیل شود.

انواع هلدر موبایل

هلدرهای موبایل در مدل‌های متنوعی طراحی شده‌‎اند. براساس نیاز کاربران، استفاده‌های متعددی دارند.

  • هلدرهای موبایل ماشین

این نوع هلدر گوشی روی داشبورد یا شیشه جلو خودرو نصب شده و محیطی امن و پایدار را برای گوشی شما در حین رانندگی فراهم می کند.

  • هلدر موبایل قابل نصب روی دوچرخه

این پایه‌ها روی دسته دوچرخه یا موتورسیکلت شما سوار می‌شوند؛ به این ترتیب، به راحتی از تلفن همراه خود برای مسیریابی، شنیدن موسیقی یا سایر فعالیت‌ها در حین دوچرخه‌سواری استفاده کنید.

  • هلدر موبایل سه پایه‌ای

هلدر موبایل سه پایه‌ای به سه پایه متصل می‌شود. گوشی موبایل را به صورت ثابت در جای خود نگه می‌دارد. این نوع هلدر، یک وسیله جانبی محبوب برای افرادی است که از تلفن خود برای گرفتن عکس یا فیلم استفاده می‌کنند.

  • هلدر شارژر بی سیم

هلدر شارژر بی سیم نوعی نگهدارنده گوشی است که دارای قسمت مخصوص شارژ بی سیم نیز می باشد. این هلدرها معمولا دارای پایه‌ای هستند که می تواند گوشی را در جای خود نگه دارد؛ همچنین یک قسمت شارژ بی سیم در آنها قرار داده شده که می تواند بدون نیاز به کابل یا سیم، گوشی را شارژ کند.

  • هلدر مکشی یا مکنده

هلدرهای هواکش نوعی نگهدارنده گوشی هستند که به دریچه‌های هوا در داشبورد خودرو وصل می‌شوند. این دسته از نگهدارنده‌ها معمولاً از یک گیره یا دستگیره استفاده می‌کنند تا گوشی را محکم در جای خود ثابت نگه دارند؛ در عین حال اجازه می‌دهند هوا در اطراف دستگاه گردش کند تا از گرم شدن بیش از حد آن جلوگیری نمایند.

  • هلدرموبایل چسبی

هلدرهای چسبی نوعی نگهدارنده گوشی هستند که از چسب برای چسباندن گوشی به سطوحی مانند داشبورد خودرو، دیوار یا میز استفاده می‌کنند. این هلدرها معمولاً یک نوار چسبنده در پشت دارند و با استفاده از آن به یک سطح صاف و تمیز متصل می‌شوند.

  • هلدر موبایل رومیزی

این هلدرها برای نگه داشتن گوشی روی میز یا میز طراحی شده اند. با کمک این هلدرها، بدون نیاز به نگه داشتن گوشی، صفحه نمایش آن را مشاهده می‌نمایید.

  • مچ بند نگهدارنده موبایل

این هلدرها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که در اطراف بازو یا مچ قرار می‌گیرند. همچنین راهی امن و راحت برای حمل گوشی در حین ورزش یا دویدن فراهم می‌کنند.

  • میله‌های سلفی

این نوع نگهدارنده گوشی به کاربران این امکان را می‌دهند که با اتصال گوشی به یک تیر تلسکوپی، از فاصله دور از خود عکس بگیرند.

  • نگهدارنده‌ گیره‌ای

این هلدرها به لبه میز متصل می‌شوند و یک محیط ثابت برای قرار گیری گوشی موبایل فراهم می‌کنند.

  • هلدر مغناطیسی موبایل

این هلدرها از آهنربا برای نگه داشتن گوشی در جای خود استفاده می کنند و به راحتی می توان گوشی را به هلدر متصل و از آن جدا کرد.

چگونه از هلدر موبایل استفاده کنم؟

ابتدا مکان موردنظر خود را انتخاب کنید؛ محل نصب هلدر موبایل را مشخص کنید. این مکان می‌تواند داشبورد ماشین، دسته دوچرخه یا میز باشد. سپس سطح قرارگیری هلدر را تمیز کنید؛ با یک پارچه تمیز و خشک، سطحی که قرار است هلدر موبایل روی آن سوار شود، به خوبی تمیز کنید. به این ترتیب خیالتان راحت است که نگهدارنده به درستی چسبیده است.

در انتها به تنظیم زاویه بپردازید. هنگامی که هلدر موبایل وصل شد، زاویه یا ارتفاع را به گونه‌ای تنظیم کنید که مطمئن باشید تلفن همراه شما در موقعیت راحت و قابل رویت قرار دارد. مجددا نگهدارنده را تست کنید. قبل از استفاده از هلدر با گوشی خود، آن را تست کنید تا مطمئن شوید که ایمن و پایدار است. اگر نگهدارنده تکان می خورد یا لق است، آن را مجددا تنظیم کرده یا دوباره سوار کنید.

تکنوکلاینت با بهره‌گیری از تیم فنی پشتیبانی خبره و به عنوان یک فروشگاه معتبر می‌تواند انواع لوازم جانبی موبایل از جمله هلدر موبایل را در اختیار شما قرار دهد. پشتیبانی از گارانتی محصولات، پاسخگویی آنی و مشاوره تخصصی در خصوص خرید انواع تجهیزات کامپیوتری به مشتریان به صورت آنلاین، از دیگر دلایلی است که می‌تواند شما را به خرید از تکنوکلاینت ترغیب کند.