تین کلاینت

تین کلاینت های IGEL

تین کلاینت های IGEL

در مقاله های قبلی به طور کامل در مورد تین کلاینت ها توضیح دادیم. مزایا و معایب تین کلاینت ها را گفتیم و در خصوص انواع برندهای تین کلاینت ها صحبت کردیم. امروز میخواهیم در خصوص تین کلاینت های برند IGEL صحبت کنیم و ویژگی های این تین کلاینت را برشماریم.

تین کلاینت‌های IGEL هنوز به صورت گسترده وارد بازار کشور نشده اند. این تین کلاینت ها ساخت کشور آلمان است. تین کلاینت‌های IGEL از نظر طراحی و کیفیت ساخت بسیار عالی هستند و در بدو ورودشان تین کلاینت های بازار را به چالش کشیده اند. از نظر طراحی این تین کلاینت ها زبان طراحی خاصی دارند به طوریکه که اگر مدل جدید تین کلاینت آن وارد بازار شود شما با دیدن آن حدس خواهید زد که این تین کلاینت از برند IGEL خواهد بود.

طراحی خاص تین کلاینت IGEL

در پنل جلوی تین کلاینت های این کمپانی شیاری برای استفاده از کارت های خارجی تعبیه شده است. کارت هایی که قبلا در لپ تاپ ها استفاده میشدند. جنس بدنه ی این تین کلاینت ها از پلاستیک فشرده براق است که زیبایی خاصی به این تین کلاینت میدهد. در تین کلاینت های جدید این کمپانی کلیدهای پاور لمسی طراحی شده اند که در تین کلاینت های دیگر بازار کمتر دیده شده است. در کل طراحی این تین کلاینت راضی کنندست و از کار با آن لذت خواهید برد.

بردهای این تین کلاینت ساخت خود این کمپانی است و قطعات بسیار با یکدیگر هماهنگ هستند که خود باعث افزایش سرعت در این تین کلاینت میشود. این یک برتری بسیار بزرگ این تین کلاینت نسبت به سایر تین کلاینت های بازار است.

سیستم عامل تخصصی خود کمپانی IGEL به نام IGEL OS روی این تین کلاینت ها نصب شده است که بر پایه ی زبان C طراحی شده و یک محصول کاملا لینوکسی میباشد. البته میتوانید به دلخواه روی این تین کلاینت نسخه های ویندوز را نیز نصب کنید چرا که پردازنده ی این تین کلاینت ها AMD بوده که با سیستم عامل های ویندوز سازگاری دارد. لینوکسی بودن سیستم عامل این تین کلاینت باعث شده که این تین کلاینت ها حداکثر سازگاری و حداکثر کارایی را در حالت ریموت با Citrix داشته باشد. این تین کلاینت با تمامی نسخه های XEN APP و XEN DESKTOP سازگاری کامل دارد.

میتوانید برای مشاهده انواع این تین کلاینت و همچنین مشاهده ی خصوصیات این تین کلاینت به سایت تکنوکلاینت مراجعه کنید.

شرکت تکنوکلاینت واردکننده تین کلاینت های IGEL در کشور میباشد و مفتخر است تا با عرضه ی گسترده ی این تین کلاینت زمینه ی رضایت و آسودگی مشتریان عزیز را فراهم آورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *