تین کلاینت

تین‌کلاینت‌های IGEL

تین کلاینت های IGEL

در مقاله‌های قبلی به طور کامل درباره تین‌کلاینت‌ها توضیح دادیم. مزایا و معایب تین‌کلاینت‌ها را گفتیم و در خصوص انواع برندهای تین‌کلاینت‌ها صحبت کردیم. در این مقاله قصد داریم در خصوص تین‌کلاینت‌های برند IGEL صحبت کنیم و ویژگی‌های آنها را برشماریم.

تین‌کلاینت‌های IGEL هنوز به صورت گسترده وارد بازار کشور نشده‌اند. این تین‌کلاینت‌ها ساخت کشور آلمان هستند. تین‌کلاینت‌های IGEL از نظر طراحی و کیفیت ساخت بسیار عالی هستند و در بدو ورودشان به عنوان رقیب جدی برای تین‎‌کلاینت‌های فعلی عرض اندام کرده‌اند. این تین‌کلاینت‌ها طراحی خاص و منحصر به فردی دارند به طوری که اگر مدل جدید آن وارد بازار شود، شما با دیدن آن در همان نگاه اول حدس خواهید زد که این تین‌کلاینت متعلق به برند IGEL می‌باشد. 

ویژگی‌ تین‌کلاینت‌های iGel 

محصولات هر برند دارای ویژگی‌ها و مشخصات خاصی هستند که آنها را از برندهای دیگر متمایز می‌کند. در واقع دارا بودن همین ویژگی‌هاست که مشتری را به سمت خرید آنها سوق می‌دهد. حال می‌خواهیم ببینیم چه ویژگی‌های خاصی در تین‌کلاینت‌های iGel وجود دارد که موجب می‌شود کاربران از خرید آنها راضی باشند و به دیگران نیز خرید آنها را توصیه کنند. در ادامه به ویژگی‌های خاص این برند از تین‌کلاینت خواهیم پرداخت. 

 

تین‌کلاینت iGelطراحی منحصر به فرد 

در پنل جلوی تین‌کلاینت‌های این کمپانی شیاری برای استفاده از کارت‌های خارجی تعبیه شده‌است. این کارت‌ها قبلا در لپ‌تاپ‌ها استفاده می‌شدند. جنس بدنه این تین‌کلاینت‌ها از پلاستیک فشرده براق است که زیبایی خاصی به آن می‌بخشد. در تین‌کلاینت‌های جدید این کمپانی، کلید پاور به صورت لمسی طراحی شده است؛ این نوآوری در تین‌کلاینت‌های دیگر بازار کمتر دیده‌شده‌است. در کل طراحی این تین‌کلاینت راضی‌کننده بوده و کاربر از کار با آن لذت خواهد برد.

سخت‌افزار قوی

بردهای این تین‌کلاینت توسط کمپانی iGel تولید شده‌اند از هماهنگی خوبی با قطعات دیگر برخوردارند. این موضوع باعث افزایش سرعت این تین‌کلاینت می‌شود و یک برتری بسیار بزرگ برای این تین‌کلاینت نسبت به سایر تین‌کلاینت‌های بازار به حساب می‌آید. تین‌کلاینت‌های IGEL به طور کلی از نظر سخت‌افزاری قوی هستند و برای ارائه عملکردی قابل اعتماد و روان برای طیف گسترده‌ای از برنامه‌ها، من‌جمله برنامه‌های کاربردی، طراحی شده‌اند.

عملکرد نرم‌افزاری قابل قبول

سیستم‌عامل تخصصی خود کمپانی IGEL به نام IGEL OS روی این تین‌کلاینت نصب شده‌است. این سیستم‌عامل بر پایه ی زبان C طراحی شده و یک محصول کاملا لینوکسی می‍‌باشد. البته می‌توانید به دلخواه خود نسخه‌های ویندوز را روی این تین‌کلاینت نصب کنید. پردازنده این تین‌کلاینت AMD بوده و با سیستم‌عامل‌های ویندوز سازگاری دارد. لینوکسی بودن سیستم‌عامل این تین‌کلاینت موجب شده حداکثر سازگاری و کارایی را در حالت ریموت با Citrix داشته‌باشد. این تین‌کلاینت با تمامی نسخه‌های XEN APP و XEN DESKTOP سازگاری کامل دارد.

کلام پایانی

در این مقاله سعی ما آشنا کردن شما با یکی از بهترین و جدیدترین برندهای تولیدکننده تین‌کلاینت یعنی برند iGel می‌باشد. برند آلمانی iGel تین‌کلاینت‌های بسیاری را با کاربری‌های مختلف روانه بازار کرده‌است. امیدواریم مطالب ارائه‌شده در این مقاله برای شما مفید بوده‌باشد. اگر به دنیای تین‌کلاینت‌ها و به ویژه تین‌کلاینت‌های برند iGel علاقه‌مند شده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم مقاله «تین‌کلاینت iGel در مدرسه» را مطالعه نمایید. 

شرکت تکنوکلاینت واردکننده انواع تین‌کلاینت‌ها و زیروکلاینت‌های برندهای HP و Dell در کشور است. این شرکت تاکنون پروژه‌های متعددی را در زمینه مجازی‌سازی شرکت‌ها و سازمان‌ها پیاده‌سازی کرده است و توانسته اعتبار خوبی میان مشتریان خود، چه در بخش خصوصی و چه بخش عمومی کسب کند. برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه مجازی‌سازی و خرید تین‌کلاینت می‌توانید با کارشناسان فروش ما ارتباط برقرار کرده و مشاوره رایگان دریافت کنید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *