تین کلاینت

کاربرد تین کلاینت در هتل

کاربرد تین کلاینت در هتل

تین کلاینت‌ها کاربردهای متفاوتی دارند. یکی از کاربردهای تین کلاینت‌ در هتل‌ ها است. تین کلاینت‌ها می‌توانند گزینه‌ی مناسبی برای جایگزینی با کیس های غول‌پیکر در هتل‌ها باشد.

تین کلاینت‌ها را می‌توانیم بر اساس کاربری‌ها دسته‌بندی کنیم. هتل‌ها با توجه به کاربری‌هایی که دارند، برای استفاده از تین کلاینت در دسته‌ی کاربری”اداری سبک” قرار می‌گیرند. می‌توان تین کلاینت‌های مختلفی را در دسته‌ی اداری سبک یافت. اما انتخاب برند مطمئن در تین کلاینت‌ها بسیار مهم است. می‌توان از تین کلاینت‌های برند HP و DELL که زبانزد آی تی در دنیا هستند استفاده کرد.

تین کلاینت‌های HP و DELL از کیفیت ساخت بالایی برخوردار هستند وعمر طولانی‌تری نسبت به تین‌کلاینت‌های مشابه در بازار دارند.

اما از تین کلاینت در کدام‌یک از بخش‌های هتل می‌توان استفاده کرد؟

مهم‌ترین بخش هتل که در بدو ورود، مشتریان با آن سروکار دارند پذیرش است. استفاده از تین کلاینت در بخش پذیرش به دلیل زیبایی که تین کلاینت دارد نظر مشتری را جلب خواهد کرد. در نگاه اول استفاده از تین کلاینت فضایی شیک و مطابق با فناوری‌های روز دنیا را به مراجعه‌کننده القا می‌کند.

تین کلاینت‌ها را می‌توان هم به‌طور ایستاده در کنار مانیتور استفاده کرد و هم به پشت مانیتور متصل کرد.

تین کلاینت‌های اچ پی از طراحی بسیار زیبایی برخوردار هستند. استفاده از تین کلاینت در بخش پذیرش همچنین می‌تواند به‌سرعت کار بی افزاید. به دلیل اینکه تین کلاینت‌های اچ پی و دل از حافظه‌های SSD استفاده می‌کنند و قطعات آن‌ها کاملاً اورجینال هستند درنتیجه هماهنگی بالا رفته و سرعت بیشتری دارد. استفاده از تین کلاینت‌های اچ پی و دل به دلیل فن لس بودن طول عمر بالایی دارند همچنین استفاده از تین کلاینت‌ها باعث صرفه‌جویی در مصرف برق می‌شود.

موارد استفاده تین کلاینت‌ در هتل‌:

می‌توان در همه‌ی بخش‌های اداری هتل نیز از تین کلاینت‌ها استفاده کرد. در اتاق مدیر مالی، اتاق تأسیسات، اتاق آی تی و … استفاده از تین کلاینت رایج است. چندین سال قبل از آل این وان در هتل‌ها استفاده می‌کردند اما کم‌کم جای خود را به تین کلاینت‌ها داده‌اند.

تین کلاینت در هتل

چراکه قیمت آل این وان بسیار بیشتر از قیمت تمام‌شده تین کلاینت است و همچنین اگر در استفاده از تین کلاینت و مانیتور هرکدام دچار مشکل شود، همان تعویض می‌شود اما در استفاده از آل این وان اگر هر مشکلی ایجاد شود کل دستگاه باید تعویض شود و هزینه‌ی گزاف را باید مجدداً متحمل شوید.

اگر در هتل دارای سروری قدرتمند هستید می‌توانید از زیروکلاینت نیز به‌جای تین کلاینت استفاده کنید که این کار مزایای خودش را دارد. در مقاله‌ی بعدی پیاده‌سازی هتل با زیروکلاینت را شرح خواهم داد.

مزایای استفاده از تین‌کلاینت درهتل‌ها را شرح دادیم اما می‌توانید همواره برای دریافت مشاوره بیشتربا کارشناسان تکنوکلاینت تماس بگیرید.

شرکت تکنوکلاینت واردکننده انواع تین کلاینت‌ها و زیروکلاینت‌های برندهای HP و DELL در کشور است. این شرکت تاکنون پروژه‌های متعددی را راه‌اندازی و پیاده‌سازی کرده است و تجربه‌ی خوبی را برای مشتریان خود در استفاده از تین کلاینت‌ها رقم‌زده است. برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد ما می‌توانید به سایت تکنوکلاینت مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *