تین کلاینت

کاربرد تین‌کلاینت در هتل

کاربرد تین کلاینت در هتل

تین‌کلاینت‌ها کاربردهای گسترده‌ای دارند. یکی از کاربردهای آنها در هتل‌‌ها می‌باشد. استفاده از تین‌کلاینت‌ به جای کیس در هتل‌ها، باعث افزایش بهره‌وری و کاهش هزینه‌ها می‌شود. تین‌کلاینت‌ها را می‌توانیم بر اساس کاربری‌‌شان دسته‌بندی کنیم. هتل‌ها با توجه به کاربری‌هایی که دارند، باید از تین‌کلاینت‌های قرار گرفته در دسته‌ کاربری «اداری سبک» استفاده کنند. می‌توانید تین‌کلاینت‌های مختلفی را در دسته‌ اداری سبک پیدا کنید. موضوع مهم دیگر هنگام خرید تین‌کلاینت‌، انتخاب برند است. می‌توانید از تین‌کلاینت‌های برند DELL و HP که زبانزد دنیای IT هستند، استفاده کنید. تین‌کلاینت‌های HP و DELL از کیفیت ساخت بالایی برخوردار هستند و در مقایسه با تین‌کلاینت‌های مشابه موجود در بازار، طول عمر طولانی‌تری دارند.

تین‌کلاینت در هتل چه کارآیی دارد؟ 

اولین و مهم‌ترین بخش هتل که در بدو ورود، مشتریان با آن سروکار دارند، پذیرش است. به دلیل ظاهر زیبایی که تین‌کلاینت دارد، استفاده از آنها در بخش پذیرش نظر مشتری را جلب خواهد کرد. در نگاه اول استفاده از تین‌کلاینت، فضایی شیک و مطابق با فناوری‌های روز دنیا را به مراجعه‌کننده القا می‌کند. تین‌کلاینت‌ها را می‌توان هم به‌طور ایستاده در کنار مانیتور قرار داد و هم به پشت مانیتور متصل کرد.تین‌کلاینت‌های اچ‌پی از طراحی بسیار زیبایی برخوردار هستند. استفاده از تین‎‌کلاینت در بخش پذیرش همچنین می‌تواند به‌سرعت کار بیافزاید. از آنجایی که تین‌کلاینت‌های اچ پی و دل از حافظه‌های SSD بهره می‌برند و قطعات آنها کاملاً اورجینال هستند، به لحاظ عملکردی هماهنگی‌شان زیاد است و کارها را با سرعت بیشتری انجام می‌دهند. تین‌کلاینت‌های اچ پی و دل به دلیل فن‌لس بودن طول عمر بالایی دارند و استفاده از آنها باعث صرفه‌جویی در مصرف برق می‌شود.

تین‌کلاینت در هتل

موارد استفاده تین‌کلاینت‌ در هتل‌‌ها

کارفرمایان می‌توانند در بخش‌های مختلف هتل، تین‌کلاینت‌ها را به کار ببندند؛ استفاده از تین‌کلاینت در اتاق مدیر مالی، اتاق تأسیسات و اتاق IT رایج است. پیش از ابداع تین‌کلاینت‌ها، غالبا در هتل‌ها از آل‌این وان استفاده می‌کردند اما آنها کم‌کم جای خود را به تین‌کلاینت‌ها داده‌اند. قیمت تمام‌شده تین‌کلاینت بسیار کمتر از قیمت آل‌این‌وان است. برتری دیگری که تین‌کلاینت در مقایسه با آل‌این‌وان دارد این است که اگر هنگام استفاده از تین‌کلاینت و مانیتور هر یک دچار مشکل شود، فقط همان دستگاه تعویض می‌شود.این در حالی است که اگر آل‌این‌وان دچار اشکال شود، کل دستگاه باید تعویض شود. این کار هزینه گزافی را به خریدار تحمیل می‌کند. اگر هتل شما مجهز به سروری قدرتمند است، می‌توانید از زیروکلاینت نیز به‌جای تین‌کلاینت استفاده کنید که این کار مزایای خودش را دارد. برای دریافت پاسخ‌های سوالات خود در رابطه با تین‌کلاینت‌ها، پیشنهاد می‌کنیم مقاله‌ «سوالات متداول درباره تین‌کلاینت» را مطالعه نمایید. 

در ادامه کاربرد تین‌کلاینت در هر یک از بخش‌های هتل را به طور مفصل شرح خواهیم داد. 

پذیرش هتل 

همان‌طور که در ابتدای مطلب به این موضوع اشاره کردیم، پذیرش هتل، اولین و اصلی‌ترین مکانی است که مراجع با آن برخورد می‌کند. مسئولان پذیرش هتل غالبا از نرم‌افزار رزرو برای انجام کارهای خود استفاده می‌کنند. تین‌کلاینت‌ها می‌توانند برای اجرای نرم‌افزار پذیرش هتل استفاده شوند. انجام چنین کاری می‌تواند به آنها کمک‌های شایانی در انجام وظایفی همچون ثبت اطلاعات مهمانان، مدیریت رزرو و انجام  پرداخت‌ها کمک کند. تین‌کلاینت‌ها از سرعت پردازشی فوق‌العاده بالایی برخوردار بوده و باعث انجام هر چه سریع‌تر کارها و جلوگیری از ازدحام می‌شوند. 

تین‌کلاینت در هتل

خدمات اتاق 

مستخدمان و کارمندان هتل می‌توانند توسط تین‌کلاینت به راحتی کارهای خود را مدیریت کرده و به شیوه‌ای آسان‌تر به مشتریان خدمت‌رسانی کنند. تین‌کلاینت‌ها می‌توانند توسط کارکنان بخش خدمات برای دسترسی به اطلاعات مربوط به مهمانان ( مثلا اولویت‌های غذایی آنها) و مطلع شدن از درخواست‌های آنها مورد استفاده قرار بگیرند. بدین ترتیب استفاده از تین‌کلاینت حتی در بخش‌هایی که کارهای خدماتی انجام می‌شوند نیز بسیار مفید و سودمند بوده و به انجام آنها سرعت می‌بخشد. 

نگهداری

کلیه تجهیزات و تاسیسات موجود در هتل نیاز به نگهداری و تعمیر در بازه‌های زمانی مشخص دارند. این کار کاملا به صورت فیزیکی انجام می‌شود اما تین‌کلاینت چگونه می‌تواند انجام این کار را تسریع بخشد؟ تین‌کلاینت‌ها می‌توانند توسط کارکنان نگهداری برای پیگیری درخواست‌های تعمیر و نگهداری و مدیریت تجهیزات هتل استفاده شوند؛ به این ترتیب، تعمیرکاران در سریع‌ترین زمان ممکن از درخواست‌های کارفرمایان مطلع شده و سریع‌تر خود را به محل می‌رسانند. 

نتیجه‌گیری

هدف ما در این مقاله، شناساندن هر چه بیشتر قابلیت‌های تین‌کلاینت در هتل‌ها بود. بدیهی است همگام بودن با فناوری‌های روز، نقش بسزایی در پیشبرد اهداف مجموعه و کاهش هزینه‌ها خواهد داشت. در بسیاری از موارد روش‌های سنتی دیگر پاسخگوی نیازهای کارفرمایان نیستند و برای مشکلات و کاستی‌ها، باید راه چاره‌ای اندیشید. 

شرکت تکنوکلاینت واردکننده انواع تین‌کلاینت‌ها و زیروکلاینت‌های برندهای HP و DELL در کشور است. این شرکت تاکنون پروژه‌های متعددی را در زمینه مجازی‌سازی شرکت‌ها و سازمان‌ها پیاده‌سازی کرده است و توانسته اعتبار خوبی میان مشتریان خود، چه در بخش خصوصی و چه بخش عمومی کسب کند. برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه مجازی‌سازی و خرید تین‌کلاینت می‌توانید با کارشناسان فروش ما ارتباط برقرار کرده و مشاوره رایگان دریافت کنید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *